Ε εντάξει καταντάει γελοίο πλέον..
Για ένα πειραματικό άρμα που παρασκευάστηκε 1 ΜΟΝΟ πρωτότυπο, να κονταροχτυπιούνται 4 εταιρείες για το ποια θα κερδίσει τη μερίδα του λέοντος στην αγορά-πώληση, πόσων όμως κομματιών παγκοσμίως;
Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί δε γίνεται κάτι αντίστοιχο και με σύγχρονα όπως πχ ένα καινούργιο Μ-60, Μ-48, Μ-113, τα οποία (εκτός του Μ-48 DRAGON) μετράνε δεκαετίες και θα'ταν καλό να βγούνε καινούρια κιτ σύγχρονης μοντελιστικής εποχής, όπως επίσης απορίας άξιο είναι πώς το πιο πολυκατασκευασμένο και με περισσότερες πωλήσεις και συμμετοχή σε συρράξεις άρμα, το
Τ-55, έχει αφεθεί να παίζει μπάλα μόνη της η ΤΑΜΙΥΑ και με τις τιμές της στα ύψη για αυτό που προσφέρει (μιλώ για τις ερπύστριες κυρίως)..