Το αρματάκι αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ήθελα τη γνώμη σας για τη συνέχεια.
Γενικώς είναι ότι είχε μέσα το κουτί, εκτός τις σίτες, το μοχλουδάκι στο εσωτερικό του καπακιού του οδηγού και χερούλια από συρματάκι. Οι έξτρα ερπύστριες είναι από Dragon και κάποια εξαρτηματάκια απο spares.
Κάποια στιγμή στη φάση του βαψίματος απογοητεύτηκα καθώς δεν μπορούσα να δέσω και να ξεθωριάσω την παραλλαγή, τελικά κάπως το έφερα και το έσωσα νομίζω.
Θα μπούνε και 5 φιγουρίνια πάνω είναι σχεδόν έτοιμα νομίζω θα το κλείσω το Σ/Κ εκτός και αν μου βάλετε έξτρα δουλειά!

[IMGt]http://i727.photobucket.com/albums/ww272/PanzerAlex/DSC_0270.jpg[/imgt] [IMGt]http://i727.photobucket.com/albums/ww272/PanzerAlex/DSC_0272.jpg[/imgt] [IMGt]http://i727.photobucket.com/albums/ww272/PanzerAlex/DSC_0271.jpg[/imgt]
Να είστε καλά