Γειά σας απανταχού μοντελιστές!Αυτή είναι η τελευταία μου δουλειά.Είναι ένα κομάτι της Romeo models στα 75mm.H φιγούρα είναι βαμένει με ακρυλικά εκτός τις μπότες και την βάση που είναι με λάδια.Δεκτά όλα τα σχόλια σας!
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05727.jpg][/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05738.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05729.jpg[/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05731.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05733.jpg[/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05736.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05727-1.jpg[/imgt]