Αποστολέας Θέμα: Quartermaster Romeo models 75mm  (Αναγνώστηκε 1374 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nickolas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Age: 53
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Quartermaster Romeo models 75mm
« στις: Μαΐου 25, 2009, 04:26:42 μμ »
Γειά σας απανταχού μοντελιστές!Αυτή είναι η τελευταία μου δουλειά.Είναι ένα κομάτι της Romeo models στα  75mm.H φιγούρα είναι βαμένει με ακρυλικά εκτός  τις μπότες και την βάση που είναι με λάδια.Δεκτά όλα τα σχόλια σας!

[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05727.jpg][/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05738.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05729.jpg[/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05731.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05733.jpg[/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05736.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05727-1.jpg[/imgt]

Αποσυνδεδεμένος John-John

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2154
  • Age: 48
  • Τόπος: 80% Θεσ/νικη - 20% Κοζανη
  • Γιαννης Ματιακης
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 25, 2009, 04:32:38 μμ »
Νικο πολύ ωραία δουλειά, ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ιδικά τα φωτίσματα στο πουκάμισό είναι λα τα λευτα.
Για πες λήγω για την βάση με τι χρώματα έβαψες?
Η άποψη και η γνώμη είναι σαν την κ..τρυπιδα, όλοι έχουν από μια, Τα προβλήματα αρχίζουν όταν κλ@νει..

Αποσυνδεδεμένος nickolas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Age: 53
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 25, 2009, 04:51:04 μμ »
Νικο πολύ ωραία δουλειά, ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ιδικά τα φωτίσματα στο πουκάμισό είναι λα τα λευτα.
Για πες λήγω για την βάση με τι χρώματα έβαψες?
Ευχαριστώ john-john.η βάση βάφτικε με wood της vallejo για βάση και μετά το πέρασα με καφέ λάδι και αφού το σκούπισα έκανα τα φωτίσματα διαδοχικά με yello ochra , beige , white(λάδια)

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 25, 2009, 07:10:58 μμ »
Καταπληκτική δουλειά πολύ ωραία φωτήσματα .......θα μ'αρεσε να ήτα ν η σκάλα λιγο πιό καφέ αλλα αυτό ειναι
καθαρά προσωπικό γούστο......Κeep modellling

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 25, 2009, 07:30:33 μμ »
πολύ όμορφη δουλειά! μου αρέσουν όπως είχα πει τα έντονα contrast σου, λίγο στο άσπρο του παντελονιού υπερέβαλλες φαίνεται ιδιαίτερα απο πίσω μάλλον σαν λερωμένο...παρόλαυτα μπράβο!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αποσυνδεδεμένος nickolas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Age: 53
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #5 στις: Μαΐου 26, 2009, 12:07:00 πμ »
πολύ όμορφη δουλειά! μου αρέσουν όπως είχα πει τα έντονα contrast σου, λίγο στο άσπρο του παντελονιού υπερέβαλλες φαίνεται ιδιαίτερα απο πίσω μάλλον σαν λερωμένο...παρόλαυτα μπράβο!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας nemo και salonikie(χώμα η ομάδα στα pley-of).Για το άσπρο που λές salonikie μήπως είναι το γύρησμα της μπότας οπότε είναι λίγο φθαρμένω και λίγο λερωμένο.

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #6 στις: Μαΐου 26, 2009, 11:19:32 πμ »
του χρόνου πάλι η ομάδα (αρχίσαμε και με Κούτσια ::icon_thumright::) , αν είναι για λερωμένο πάω πάσο, πές μου και για την μίξη των χρωμάτων στο δέρμα ::salut::

Αποσυνδεδεμένος nickolas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Age: 53
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: Quartermaster Romeo models 75mm
« Απάντηση #7 στις: Μαΐου 26, 2009, 11:59:33 πμ »
του χρόνου πάλι η ομάδα (αρχίσαμε και με Κούτσια ::icon_thumright::) , αν είναι για λερωμένο πάω πάσο, πές μου και για την μίξη των χρωμάτων στο δέρμα ::salut::
Το δέρμα οσο και αν σου φανεί παράξενο το έχω κάνει με 3 χρώματα βασικό brown sand διαδοχικά φωτίσματα με basic skintone και σκιές με burnt cadmium redy όλα της vallejo.Αυτό το είδα σε σεμινάριο πρόπερσι στην έκτθεση στην Αθήνα απο ένα γνωστό ισπανό μοντελιστή(jaume ortiz forns).

Tags: