Πίσω στο διαμέρισμα της κόρης μου στο βροχερό Λονδίνο,πρώτη αναφορά από τον αγώνα
Οι απώλεις άρχισαν νωρίς,η E Type δεν ταξίδεψε γιατί δεν ήταν έτοιμη,αλλά πήρα μαζί μία Ferrari 250 GTO LM της MRRC .
Στην πρώτη επαφή με την πίστα βγήκαν και άλλα προβλήματα:
-τα λάστιχα της GTO είχαν γίνει σαν ξύλα από την πολυκαιρία
-τα λάστιχα,δικής μου κατασκευής, της Cooper Cobra ήταν άχρηστα για την συγκεκριμένη πίστα,δούλευαν καλά για ένα-δύο γύρους μετά
μετά μάζευαν την βρώμα της πίστας και γλύστραγαν σαν σε πάγο.
-Ο controller (Slot.it) δεν δούλευε καλά
Οι πρώτες δοκιμές πάντως 'εδειξαν ότι τουλάχιστον η Chaparral δούλευε καλά και γρήγορα,ενώ με την Ferrari είχα προβλήματα:
-είχα κάνει πάλι το θαύμα(για να μην πώ την άλλη λέξη)μου,τα πίσω λάστιχα δεν είχαν την ίδια διάμετρο
-σε ορισμένες στροφές τα πίσω λάστιχα ακουμπούσαν στους θόλους των φτερών
-και το σοβαρότερο το μοτέρ είχε υπερβάλλουσα δύναμη και τον αυτοκίνητο ήτσν πολύ δύσκολο να οδηγηθεί
Μετά από πολλές δοκιμές(πρέπει να έκανα πάνω από 1500 γύρους)μαζεύτηκαν τα προβλήματα
της Ferrari που παρέμεινε δύσκολο αυτκίνητο αλλά η Chaparral άρχισε να χάνει πρόσφυση,
Σήμερα το πρωί στον τεχνικό έλεγχο τα πίσω λάστιχα της Chaparral βρέθηκαν 0,2 χιλιοστά πιό φαρδειά από αυτό που έλεγαν οι κανονισμοί
αλλά για μια ακόμη φορά κάθε εμπόδιο για καλό,βρήκα και την αιτία που είχαν χάσει πρόσφυση,από την φθορά είχαν σχηματιστεί ακμές στα άκρα
των ελαστικών τα οποία "δάγκωναν¨" την πίστα και το αυτοκίνητο χοροπηδούσε στις εξόδους των στροφών.
Ηρθαν όλα τα καλά μαζί,βρέθηκε, εντελώς τυχαία και η αιτία που μου δημιουργούσε προβλήματα ο controller,είχαν λασκάρει 2 βίδες που συγκρατούσαν καλώδια
στο φις του αντάπτορα που χρησιμοποιώ για να συνδέσω τον controller με την πίστα,είναι αγγλικού τύπου φις.
Μετά από όλα αυτά και με δεδομένο ότι η Chaparral πήγαινε πολύ γρήγορα και χωρίς να βγαίνει αποφάσισα να την τρέξω,ευτυχώς.
Μερικές φωτογραφίες
Δείπνο στο Premiere Inn
όπου συναντήσαμε έναν περίεργο που τα έκανε όλα ανάποδα
Ο νεώτερος οδηγός,κατετάγη τρίτος
Από τις δοκιμές
Τα καλλιστεία
Μερικά αυτοκίνητα από το παρκ φερμέ
Το αυτοκίνητο flower power του Dave Wisdom.
Η πρώτη παρτίδα από φωτογραφίες είναι
εδώ