Αποστολέας Θέμα: Διαφορες μεταξυ απλων, Digital και Pro Slot cars?  (Αναγνώστηκε 1677 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iliasbass

  • χρόνος... ποτέ δεν είναι αρκετός...
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 321
Διαφορες μεταξυ απλων, Digital και Pro Slot cars?
« στις: Απρίλιος 20, 2009, 11:56:18 μμ »
οκ! με πεισατε να παρω slot cars...
καποιο σετακι με πιστα, και 2 αυτοκινητακια...
ποιο σετ ομως?
τα digital ειναι διαφορετικα? και τι χρειαζετε να γνωριζω για αυτα σε συντηρηση και αλλες παραμετρους?
μπορω να αναμειξω απλη πιστα με digital? (μαλλων ναι...) θα χρειαστουν αλλα απλα αυτοκινητακια η μονο τα digital?
thanx in advance!!!!
3% μοντελιστης
97% θαυμαστης των εργων σας...

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Διαφορες μεταξυ απλων, digital και pro slot cars?
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 21, 2009, 12:52:02 πμ »
Καλώς τονε
Κατ' αρχήν συμφέρει να αγοράσεις ένα σετ το οποίο περιλαμβάνει κομμάτια πίστας,τροφοδοσία,και,συνήθως 2 αυτοκίνητα και αν θέλεις να την επεκτείνεις αγοράζεις πρόσθετα κομμάτια πίστας χύμα.
θα σου παραθέσω τα υπέρ και κατά των υπαρχόντων συστημάτων σε ότι αφορά την πίστα
Ninco
υπέρ
====
1-πολύ καλή πρόσφυση
2-πολύ καλή ηλεκτρική επαφή
3-αν σκέπτεσαι να συμμετάσχεις σε αγώνες αυτοί γίνονται σε πίστα Ninco
4-Δεν πετσικάρει εύκολα
5-άριστη υποστήριξη στην Ελλάδα
6-μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στις ράγες που επιτρέπει να τρέξουν και μεγαλύτερα αυτοκίνητα κλίμακα 1/28 η 1/24(στριμωγμένα)
κατά
====
1-το #6 υπέρ είναι και μειονέκτημα συγχρόνως γιατί για ίδιο μήκος πίστας χρειάζεται περισσότερος χώρος
2-η ράγα εξέχει λίγο παραπάνω
3-έχει παρουσιαστεί το φαινόμενο να καταρρέουν τα τοιχώματα του slot τα οποία είναι πλαστικά
SCX
υπέρ
====
1-πολύ καλή πρόσφυση(περισσότερη από την Ninco)
2-μεγάλη ποικιλία ειδικών κομματιών για Rally,προσομοίωση χιονιού και λάσπης,
3-άριστη υποστήριξη στην Ελλάδα
κατά
====
1-η πολύ καλή πρόσφυση είναι δικοπο μαχαίρι γιατί τρώει τα λάστιχα πολύ γρήγορα
2-πετσικάρει εύκολα
3-μικρό βάθος slot
4-μέτρια ηλεκτρική επαφή

Scalextric-
-Υπέρ
====
1-Μεγάλο βάθος slot
2-η ράγα βρίσκεται περίπου στην ίδια επιφάνεια με την πίστα
Κατά
====
1-χαμηλή πρόσφυση,αλλά μεγάλη διασκέδαση αν σου αρέσουν οι γλύστρες
2-μέτρια ηλεκτρική σύνδεση
3-Υποστήριξη μέτρια ως κακή
4-πετσικάρει(λιγότερο από την SCX)
Carrera
Υπέρ
====
1-Μεγάλο φάρδος,χωράει κανονικά και αυτοκίνητα 1/24
2-άριστη ηλεκτρική σύνδεση
3-δεν πετσικάρει
3-μεγάλο βάθος slot
Κατά
====
1-Τεράστια χρειάζεται πολύ χώρο
2-χαμηλή πρόσφυση
3-υποστήριξη ανύπαρκτη

Τώρα όσον αφορά το Digital,τα συστήματα αυτά περνάνε ακόμη παιδικές αρώστιες, θα σου έλεγα να μην το αποφασίσεις ακόμη,άλλωστε
σε όλες τις μάρκες,εκτός της SCX,μπορείς αργότερα να αναβαθμισεις το σύστημά σου σε digital.
Αν αποφασίσεις digital λάβε υπ΄ όψη σου ότι σε Scalextric,Carrera και Ninco μπορείς να μετατρέψεις οποιοδηποτε αυτοκίνητο,ακόμη και τρίτου
κατασκευαστή,για χρήση σε digital,πράγμα που απ'όσο ξέρω δεν γίνεται με το σύστημa της SCX .

Tα αυτοκίνητα είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο,λίγο πολύ όλα,με ελάχιστες εξαιρέσεις,τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι καλά,αν σκέπτεσαι αγώνες κανένα δεν τρέχει όπως βγαίνει από το κουτί,χρειάζεται πολλή δουλειά ,σε λίγο καιρό θα ανεβάσω την μετάφραση ενός άρθρου που αποτελεί το α και το ω για πολυ κόσμο διεθνώς σε ότι αφορά τις βελτιώσεις και/η μετατροπές slot cars


Αποσυνδεδεμένος iliasbass

  • χρόνος... ποτέ δεν είναι αρκετός...
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 321
Απ: Διαφορες μεταξυ απλων, digital και pro slot cars?
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 24, 2009, 11:45:56 μμ »
βρηκα στα jumbo σετ της carrera μάλλον θα αυτο θα χτυπησω...
οσο για αυτοκινητα θα ψαξω αργοτερα για fiat 131 lancia delta & alfa gta...
3% μοντελιστης
97% θαυμαστης των εργων σας...

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Διαφορες μεταξυ απλων, digital και pro slot cars?
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 26, 2009, 01:24:40 μμ »
Οπως έγραψα και παραπάνω η πίστα είναι πολύ καλής ποιότητας,μάλιστα αν δεν σου αρέσει η πρόσφυση υπάρχουν λύσεις
με βάψιμο των γραμμών σε γκρί η μαύρο χρώμα(προσωπικά προτιμώ το γκρι γιατί φαίνονται οι λαστιχιές όπως στις πραγματικές),
και θα το κάνω και εγώ στην πίστα μου Scalextric sport.
Επίσης να ξέριες ότι τα αυτοκίνητα της Carrera έχουν από τα καλύτερα φινιρίσματα στην πιάτσα αλλά είναι βαριά,αργά και τα λάστιχά τους
δεν αξίζουν λεπτό.
Ενα άμεσο μέτρο που μπορείς να εφαρμόσεις είναι να αφαιρέσεις τον διακόπτη αναστροφής φοράς(ναι έχουν ακόμα και τέτοιο)γλυτώνεις κάποια
γραμμάρια από το βάρος του αυτοκινήτου.
Επίσης μην παρασυρθείς από την γοητεία της ταχύτητας με μαγνήτη,αφαίρεσέ τον,υπάρχουν δύο πλεονεκτήματα:
-μαθαίνεις να οδηγείς
-γλυτώνεις τις καταστροφικές εξόδους.Τα αυτοκίνητα με μαγνήτη πάνε πιό γρήγορα αλλά είναι πιό απότομα έτσι
όταν γλυστρήσουν  δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις και τις περισσότερες φορές απογειώνονται με πολλά χλμ με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό,
Βέβαια ένα αυτοκίνητο χωρίς μαγνήτη θέλει δουλειά για να σταθεί σωστά,όταν αποφασίσεις να κάνεις την βουτιά ρώτα.

Αποσυνδεδεμένος opelcorsa-a

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1497
  • Age: 49
  • Τόπος: Λουτσα-Αρτεμις
  • R/C,slot cars και αυτοκινητομοντελισμος
    • HELLENIC-SLOT-CAR-CLUB
Απ: Διαφορες μεταξυ απλων, digital και pro slot cars?
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 26, 2009, 06:57:46 μμ »
Σημφωνο και επαυξανω με τον Αλεξη,αν και εχω πολυ λιγες ωρες. ::icon_thumright::

Tags: