Πριν λίγο καιρό, όπως κάποιοι από εσάς ήδη γνωρίζετε, έκανα ένα «επαγγελματικό» ταξίδι στην Γερμανία. Έβαλα εισαγωγικά στην λέξη επαγγελματικό γιατί η πραγματική αιτία του ταξιδιού ήταν αυτή που θα δείτε παρακάτω……..καί παρακαλώ για την εχεμύθειά σας καθώς πολλά μυστικά θα βγουν στη φόρα.
Πρώτα απ΄ όλα συνάντησα τον καλό μου φίλο και παλιό συμμαθητή, σημερινό διπλό (ίσως και τριπλό) πράκτορα με τον κωδικό 3,14 γνωστό στους φίλους του με το χαϊδευτικό «π» (καθώς όπως ξέρετε π=3,14).
Αφού λοιπόν ήπιαμε μερικές μπύρες (καμιά δωδεκαριά ποτήρια ο καθένας) με κάλεσε να τον βοηθήσω σε δυό ιδιαίτερα δύσκολες αποστολές που είχε αναλάβει. Υπό την ζαλάδα της μπύρας δέχτηκα την πρόκληση, κάτι που αργότερα μετάνιωσα, αλλά ήταν πιά αργά.
Η πρώτη λοιπόν αποστολή, που ήταν μια απλή δοκιμή της στολής «αυλοποίησης σάρκας» που σχεδιάστηκε για τον στρατό του Λίχτενστάιν (μικρή δουλειά, όλες κι όλες 18 στολές και χωρίς μίζες………
) αποδείχτηκε παιχνιδάκι σε σχέση με την δεύτερη που ακολούθησε τρείς μέρες αργότερα.
Στην φωτογραφία που ακολουθεί βλέπετε εμένα και τον «π» κατά την πρώτη δοκιμή των στολών που κάναμε στην κεντρική πλατεία του Μονάχου, παρατηρήστε μας κάτω από τις κυανόλευκες ομπρέλες........
Μετά από τρείς μέρες βρεθήκαμε στο μεγαλύτερο ναυπηγείο υποβρυχίων της Γερμανίας (συγχωρήστε με, αλλά για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να αποκαλύψω την ακριβή τοποθεσία) όπου έπρεπε να φωτογραφίσουμε το τελευταίας τεχνολογίας Κινεζικό υποβρύχιο του γλυκού νερού με το κωδικό όνομα “eggstorm”.
Μην σας ξενίζει η Γερμανική προέλευση του Κινεζικού υποβρυχίου. Οι Κινέζοι μόνο χαζοί δεν είναι. Γεμίζουν την παγκόσμια αγορά με κάθε λογής μπιχλιμπίδια, παντελονιάζουν τα λεφτά και για πάρτη τους αγοράζουν την καλύτερη ποιότητα που μπορούν να βρούν παγκοσμίως.
Είχαμε στην διάθεσή μας 3 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα μέχρι να χτυπήσει ο συναγερμός. Σ΄ αυτόν το χρόνο πρόλαβα να φωτογραφίζω το περίεργο κατασκεύασμα και σήμερα έχω την χαρά να σας το δείξω.
Ιδού λοιπόν…………..
Αργότερα το ίδιο βράδυ, ο «π» με ενημέρωσε πως το υποβρύχιο προωθείται από ένα παράξενο σύστημα παρακράτησης του οξυγόνου από το νερό και εκτόξευσης του από ειδικά περιστρεφόμενα ακροφύσια που δίνουν την ώση αλλά και την δυνατότητα περιστροφής του σκάφους. Ως εκ τούτου δεν διαθέτει προπέλα και πτερύγια ύψους βάθους. Τα πτερύγια σταθεροποίησης είναι τοποθετημένα πολύ πιο μπροστά από το συνηθισμένο και είναι πτυσσόμενα για να μπορεί το σκάφος να ελλιμενίζεται ευκολότερα, αλλά και για να χωράει στο κύτος του νέου Κινεζικού αρματαγωγού που αυτό τον καιρό κατασκευάζεται στο…………Κίεβο.
Αυτό όμως που το καθιστά αόρατο από τα ραντάρ είναι η ειδική κόκκινη βαφή με την οποία έχει καλυφθεί όλο το σκάφος και είναι Ελληνικής παραγωγής της μικρής εταιρείας παραγωγής βαφών αυγών με την κωδική ονομασία «ΑΝΑΤΟΛΗ».
Από πάνω έχει πέσει ένα απλό μαύρο χρώμα,καθαρά γιά λόγους παραλλαγής.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΑ Υ.Γ.
Τσουγρίσματα δεν δέχομε.Είμαι σε μειωνεκτική θέση..........