Dio καταλαβαίνω οτι θελεις να προσελκύσεις κόσμο. Το νουμερο των δώδεκα συμμετοχών που έγραψα σε προηγουμενο μήνυμα δεν το έγραψα στην τύχη. Αλλά.... η ουσία είναι οτι έχει δίκιο ο Mastoras και ο Viper. Χρειάζεται να μπούν κάποια όρια γιατί

Εαν για airliners, υπάρχουν 3 κατηγορίες χρονικές που ξεχωρίζουν από τον τρόπο κατασκευής, λειτουργίας και εκμετάλλευσης των αεροσκαφών. Του μεσοπόλεμου, 44-70, 70 - τώρα.
Να μου έλεγες οτι κανουμε αναφορά στην TWA, την Ολυμπιακή, την Aeroflot, θα έλεγα σύμφωνοι είναι λογικό να εχουμε από όλες τις εποχές. Να έχουμε το tu-144

μαζί με το ju-52 ή το ju-38 ε, δεν ταιριάζει, πως να το κάνουμε.
Ομοίως δεν ταιράζει να εχουμε ενα 747 με ένα αεροσκάφος γενικής αεροπορίας, πόσο μάλλον με το ανεμόπτερο blaniκ που έχω (το έχω και με κινητηρα ρητινένιο οπότε γίνεται μοτοανεμόπτερο

).
Χρόνο εχουμε αρκετό μεχρι να τελειωσουν τα 109, για να συζητήσουμε και να βρούμε τι θα πρέπει να γίνει.