ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models

<< < (2/4) > >>

Περικλής:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μπραβο παιδια!!!
Αμα γινεται κανενα βιντεακι και για εμας τους ξενιτεμενους!!!!  :oops:

 ::icon_thumright::

Major_Goose:

--- Παράθεση ---Αμα γινεται κανενα βιντεακι και για εμας τους ξενιτεμενους!!!
--- Τέλος παράθεσης ---

Όλο και κάτι θα γίνει και για σένα Πατριώτη

BLACK SHEEP:
ΝΑΙ,ΝΑΙ!!! Βιντεάκι και γιά τους "απόμακρούς" πληηηηηηηηζ  ::eusa_pray::

salonikios:
+1000

sirhogr:
Count me in! ::icon_thumright::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση