ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Auto: Υπό κατασκευή

FORD SIERRA TAMIYA 1/24 CARLOS SAINZ METAΣΚΕΥΗ ΜΕ ΡΗΤΙΝΗ

(1/2) > >>

ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΗΣ:

Για λέρωμα χρησιμοποιώ παστέλ και overspray με χρώματα HUMBROL
(63) και tamiya (buff).

mmaker:
Α εσύ είσαι καλός...!!!!  :wink:
Και μετασκευές σε ρητίνη!
Μπράβο σου φίλε μου!

melpas1013:
Άψογα... Κανένα Impreza έχει η συλλογή σου Ανδρέα;

117tacan:
Πολύ όμορφο Αντρέα  :wink:
Μπράβο  :!:

fanis121:
υπέροχη δουλειά.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση