ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Auto: Υπό κατασκευή
FORD SIERRA TAMIYA 1/24 CARLOS SAINZ METAΣΚΕΥΗ ΜΕ ΡΗΤΙΝΗ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΗΣ:
Για λέρωμα χρησιμοποιώ παστέλ και overspray με χρώματα HUMBROL
(63) και tamiya (buff).
mmaker:
Α εσύ είσαι καλός...!!!! :wink:
Και μετασκευές σε ρητίνη!
Μπράβο σου φίλε μου!
melpas1013:
Άψογα... Κανένα Impreza έχει η συλλογή σου Ανδρέα;
117tacan:
Πολύ όμορφο Αντρέα :wink:
Μπράβο :!:
fanis121:
υπέροχη δουλειά.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση