Φίλε Γιάννη γειά σου, ελπίζω να είσαι καλά και εσύ και η οικογένεια σου, εγώ δεν θα κάνω κανένα σχόλιο διότι οι μοντελιστική σου δυνότητα είναι αποδεδειγμένη
είσαι όμως άτυχος επειδή στο συγκεκριμένο αφος ήμουν υπόλογος από
το 1970 έως 1974 που πήγα Αμερική για τα Α-7Η, επίτρεψε μου λοιπόν πάντα καλοπροαίρετα να κάνω μερικά ιστορικά σχόλια που αφορούν την πραγματικότητα, διότι μιά παράμετρος του μοντελισμού είναι η όσο το δυνατό καλύτερη απόδοση του μοντέλου σε σχέση με το πραγματικό εξωτερικά, λοιπόν έχουμε και λέμε:
α) Ποτέ το συγκεκριμένο αφος (218) δεν βάφτηκε με καμουφλάζ ΝΑΤΟ, αφενός διότι ήταν μεγάλα -81RE (όπως λέμε σήμερα Blk30 κλπ) και αφετέρου επειδή δεν άνηκε σε Μοίρα ΝΑΤΟ αλλά σε Εθνική Μοίρα(βλέπεις από τότε είμαστε...... και τις
Μοίρες ΝΑΤΟ της επανδρώνα με με παλαιότερης κατασκευής Αφη (μικρά -RE)
β) Η διαμόρφωση που έχης βάλη στα όπλα - καύσιμα δεν υπήρξε ποτέ (πάντα το αφος πετούσε με δύο δεξαμενές καυσίμου των 450 Γαλλονίων στούς εσωτερικούς φορείς ακόμα και όταν η δεξιά παρέμενε άδεια για λόγους αποστολής, η μόνη περί-
πτωση που πετούσε με μία δεξαμενή και αυτή ήταν πάντα η αριστερή ήταν όταν ήταν φορτωμένη ή βόμβα BLUE BOY
, ή χωρίς δεξαμενές και στους εσωτερικούς φορείς τοποθετούσαν βόμβες των 1000 ή 2000 λιμβρών, στους εξωτερικούς
φορείς τοποθετούσαν ανάλογα με την αποστολή ή δύο βόμβες των 500 ή 750 λιμβρών (μια στον καθένα ) ή από ένα κάλαθο με ρου κκέτες των 2,75 ιντσών στον καθένα γιά δε τις ρουκκέτες των 5ιντσών και για διορθώσης άλλα εκτός από αυτά
που σου λέη ο φίλος ο Χάρης σε παραπέμπω στο ΑΡΧΕΙΟ MODELCLUB - LINKS - ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ/ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ - STELIOS 2000 (hhtp:www.primeportal. net/the airstrip.htm) - JET (F-84F / FU...).
γ) Τώρα και ένα δύο τεχνικά, η δεξαμενή που αναφέρης ώς δεξαμενή Οξυγόνου, είναι Δεξαμενή αποθηκεύσεως πεπιεσμένου αέρος (3000 psi) για να εκκινήση το STARTER και με την σειρά του να περιστρέψη τον κιν/ρα του αφους στις επιθυμητές στροφές για να εκκινήση, επίσης ήταν ολοστρόγγυλη σαν μπάλλα, οδε χώρος άνωθεν ήταν κενός και όχι κομμάτι του κιν/ρα απλός μια προέκταση αυτού που συνδέετο το STARTER (την 1/48 διάμετρος 0,5 cm και μήκος 1cm) και δεξιά και αριστερά αυτού τα εξωτερικά τοιχώματα των αεραγωγών τoυ κινητήρα που είχε σχήμα "U", επίσης στο έμπρόσθιο μέρος της καταπακτήςστο κάτω μέρος ευρίσκετο η δεξαμενή υδραυλικού υγρού του συστήματος POWER, αι αυτά στα αναφέρω επειδή έχης ανοίξη το συγκεκριμένο καπώ.
Δεν θέλω άλλο να σε κουράσω (βέβαια υπάρχουν κάποια λαθάκια με τα προειδοποιητικά ως προς την θέση τοποθέτησης και άλλα ελλείποντα εμφανή αντικείμενα όπως π.χ. στο κάτω μέρος του αλεξιπτώτου που υπάρχη ένα πέλμα για να εμποδίση το αφος να ακουμπίση στο έδαφος κατα την Α/Γ και Π/Γ επειδή χρησιμοποιούσαν μεγάλες γωνίες ανυψώσεως του ρύγχους)εδώ λοιπόν σε χαιρετώ φιλικά Γιάννης Χανιά...