η παρκετίνη από ότι βλέπω το σκούρηνε, αλλά ευτυχώς δεν σκότωσε το κόντραστ
πιστεύω ότι το γουώς με raw umber θα τονίσει και πάλι τις λεπτομέρειες
ελπίζω όταν "ματάρει" να μην εξαφανιστούν οι αντιθέσεις
Οχι, η παρκετίνη κάνει τα χρώματα να "δείχνουν" πιο σκούρα, το τελικό ματ βερνίκι επαναφέρει την αρχική τονικότητα.
μήπως τα λάστιχα με σκούρο γκρι, αντί για μαύρο;
Για δώσε οδηγίες ρε Πέτρο γιατί 1-2 φορές που δοκίμασα με τα γκρίζα ήταν να τα κλαίνε οι ρέγγες... Υπάρχει κάτι έτοιμο σε χρώμα;
Το χρώμα του σκούρηνε έτσι μόνο από την παρκετίνη(δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου γι' αυτο ρωτάω) ή φαίνεται έτσι από την φωτογραφία;
Δεν σκούρηνε, αλλά λόγω του ότι έγινε gloss δείχνει πιο σκούρο. Θα επανέλθει με το ματ βερνίκι.
Οσο για την εξάτμιση, όντως είναι για γέλια οι τύποι
Με την έξοδο θερμών καυσαερίων, και το έχω επιβεβαιώσει με τον απείρως καλύτερο γνώστη του αντικειμένου Stavro (ευχαριστώ
) και τη σχετική βιβλιογραφία, ο υπέρυθρος εξοπλισμός σκόπευσης είχε προβλήματα για τις ώρες 12, 1 και 2 ακριβώς λόγω των καυσαερίων. Μάλιστα μόλις το πρόβλημα έφτασε στις μονάδες παραγωγής, προστέθηκε μία μεταλική πλάκα η οποία εκτρέπει τα καυσαέρια προς το πλάϊ και κάτω απομακρύνοντας τα θερμά καυσαέρια από το πεδίο όρασης του υπέρυθρου σκοπευτικού. Ακόμα μία σχεδιαστική αβλεψία σε ένα όχημα που βρίθει προβλημάτων...