Παιδιά καλησπέρα.
Εδώ και χρόνια είχα στο μυαλό μου να κάνω ένα seahawk του ΠΝ. Δέν το αποφάσιζα όμως λόγω του όγκου της πρόσθετης εργασίας που χρειάζεται στην κατασκευή του εσωτερικού αλλά και στην διαμόρφωση του εξωτερικού που έχει αρκετές διαφορές με τα αμερικανικά ε/π.
Πρόσφατα βρήκα ένα βελτιωτικό απο την cobra company για το SH-60F που ταιριάζει σε μεγάλο βαθμό και για τα δικά μας ε/π. Επίσης αγόρασα και τα 2 σέτ της EDUARD με PE (exterior και interior), κάνοντας έτσι το seahawk το ακριβότερο μοντέλο που έκανα μέχρι σήμερα.
Πρίν ξεκινήσω το seahawk έστειλα στο χρονοντούλαπο και αυτό
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,10278.0.html που δέν το βλέπω να τελειώνει σύντομα.
Το βελτιωτικό της cobra company αποτελείται απο ρητίνες, PE και μεταλλικά μέρη. Η ποιότητα του δέν φτάνει αυτή της aires ή της neomega είναι όμως μιά καλή βάση για να ξεκινήσεις.
Διαθέτει τις κονσόλες των χειριστών ραντάρ και ηλεκτρονικών, καθίσματα, πίνακα οργάνων και κονσόλες, πόρτες, φορείς οπλισμού, εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων, το μηχανισμό του σόναρ και πολλά άλλα.
Ξεκίνησα κόβοντας και καθαρίζοντας τα κομμάτια του εσωτερικού απο την περισευούμενη ρητίνη.
Πρόσθεσα το σκελετό στο εσωτερικό του αλεξήνεμου, αντικατέστησα την κεντρική κονσόλα των χειριστών με την ρητινένια του βελτιωτικού, τοποθέτησα το PE πάτωμα και τα ποδωστήρια της eduard και βελτίωσα την οροφή με μίξη κομματιών και απο τα τρία σέτ. Παράλληλα αρχισα να τοποθετώ και τα PE της eduard στο εσωτερικό και το εξωτερικό του ε/π.
Αφού έβαλα το μεγάλο παραλληλόγραμμο κομμάτι σταμάτησα γιατί εντόπισα σημαντικά προβλήματα αποτύπωσης της λεπτομέριας στο πλαστικό του κίτ. Συγκεκριμένα πρέπει να καλυφθούν τα σκαλοπάτια που εμφανίζονται στα πλαινά της ατράκτου, υποθέτω αποτέλεσμα της μετασκευής του καλουπιού του blackhawk σε seahawk,
όπως επίσης πρέπει να εξομαλυνθεί η γράμμωση αφού σε όλη την άτρακτο είναι χαραγμένη εκτός απο το κάτω τμήμα της ,όπου είναι υπερυψωμένη!!!
Συνεχίζεται.... χωρίς βιασύνες ελπίζω.