German U-Boat VII C U-552 Early
Revell 1/72
Λίγα λόγια για το υποβρύχιο.
Το συγκεκριμένο υποβρύχιο κατασκευάστηκε το 1939 στο ναυπηγείο Blohm&Voss στο Αμβούργο.
Η πρώτη αποστολή του ξεκίνησε στης 4 Δεκεμβρίου 1940 με διοικητή τον Erich Topp ο οποίος είχε τιμηθεί με τον σταυρό των ιπποτών με δρύινα φύλα και διασταυρούμενα ξίφη. Ο Erich Topp διατέλεσε διοικητής από της 4 Δεκεμβρίου 1940 έως 8 Σεπτεμβρίου 1942.
Άλλοι διοικητές ήταν ο Klaus Popp από 9 Σεπτεμβρίου 1942 έως 10 Ιουλίου 1944 και ο Gunther Lube από 11 Ιουλίου 1944 έως 2 Μάη 1945.
Το U-552 πήρε μέρος σε 15 περιπολίες από 4 Δεκ.1940 – 1 Φεβ.1941 εκπαίδευση, από 1 Φεβ.1941-30 Απρ. 1944 σκάφος εμπροσθοφυλακής και από 1 Μάη – 2 Μάη 1945 σαν εκπαιδευτικό σκάφος.
Το U-552 ήταν το πρώτο υποβρύχιο που επιτέθηκε στο Ατλαντικό σε Αμερικανική νηοπομπή με κωδικό ΗΧ-156 και βύθισε το πρώτο Αμερικανικό σκάφος USS Reuben James στης 31 Οκτωβρίου 1941 στης 05:25πμ. Αυτό έγινε 6 εβδομάδες προτού κηρυχτεί ο πόλεμος μεταξύ Γερμανίας και Αμερικής, αν και τα Αμερικανικά πλοία συμμετείχαν στην προστασία των νηοπομπών και επιτίθονταν στα Γερμανικά υποβρύχια.
Το U-552 βύθισε 30 πλοία συνολικού βάρους 163.765 τόνων, 1 βοηθητικό θωρηκτό 520 τόνων ,1 θωρηκτό 1.190 τόνων και 3 πλοία με σοβαρές ζημιές συνολικού βάρους 26.910 τόνων.
Το U-552 αυτοβυθίστηκε στης 2 Μάη 1945 στην πόλη Wilhelmshaven της Γερμανίας σε απόσταση 100 μέτρων περίπου από την ακτή της θάλασσας του Banter ενός κλειστού κόλπου που ήταν ναύσταθμος υποβρυχίων.
Το κίτ.
Το κίτ αποτελείτε από 135 κομμάτια , το κύριο σκάφος είναι σε δυο κομμάτια τα οποία είναι και τα μεγαλύτερα.
Το συνολικό μήκος του σκάφους είναι 93,3cm .
Το κίτ δίνει την δυνατότητα για την κατασκευή δυο διαφορετικών γεφυρών (Conning Towers ) και για πέντε διαφορετικές εκδόσεις.
U-552 (Early & Late) U-69, U-82, U-203 & U-253.
Ανάλογα με την έκδοση που θα κατασκευάσουμε μπορεί να μπει η όχι και το πριόνι που βρίσκετε στην πλώρη και χρησίμευε για την κοπή των ανθυποβρυχιακών διχτυών.
Στο συγκεκριμένο κίτ μπαίνει μόνον στην έκδοση U-552 Early την οποία και θα κατασκευάσουμε.
Η κατασκευή του είναι απλή και γρήγορη εάν πούμε ότι το κατασκευάζουμε ΟΟΒ .
Η εφαρμογή των κομματιών είναι αρκετά καλή και χεριάζετε λίγο στοκάρισμα.
Επίσης αξίζει να πούμε ότι από το κίτ δεν λείπουν τα λάθη όπως, οι θυρίδες των τορπιλών είναι μεγαλύτερες κατά 0,5cm στην κλίμακα επίσης οι τρύπες εισόδου εξόδου του νερού στις δεξαμενές έρματος στην πλώρη είναι αρκετά μεγαλύτερες
Α &
Β.
Ποιο συγκεκριμένα οι τρύπες
Α είναι ποιο μεγάλες 2mm ενώ θα πρέπει να είναι 1mm και οι Β 5mm x 1mm ενώ πρέπει να είναι 2,5mm x 1mm.
Στην δεξιά μεριά του σκάφους
Β είναι τρις τρύπες ενώ πρέπει να είναι δυο και οι τρις να είναι στην αριστερή οπός και είναι.
Ενώ λείπουν και αρκετές τρύπες από την πρύμη και από τις δυο πλευρές του σκάφους οι οποίες πρέπει να ανεχτούν
C.
Ένα άλλο λάθος κατασκευαστικό είναι η βάση
D για τα κιάλια σκόπευσης επιφανείας το λεγόμενο UZO , η όλη βάση θέλει ανακατασκευή η αλλαγή με κάποια από τα βελτιωτικά σετ που κυκλοφορούν γιατί είναι αρκετά χαμηλή με αποτέλεσμα να είναι κάτω από την επιφάνια της γέφυρας .
Στην κατασκευή του δικού μας σκάφους θα χρησιμοποιήσουμε αρκετά από τα βελτιωτικά που κυκλοφορούν στη αγορά, και αυτά είναι τα παρακάτω.
Από την Yankee Modelworks το Upper Pressure Hull και ένα σετ Photo Etch.
Από την Whit Ensign Models τρία σετ Photo Etch. Και ένα σετ από την Eduard.
Αντί του πλαστικού καταστρώματος που δίνει το κίτ εμείς θα χρησιμοποιήσουμε το ξύλινο κατάστρωμα από την Nautilus Models.
Επίσης θα χρησιμοποιήσουμε τα τρία βελτιωτικά της CMK για το κατάστρωμα και την γέφυρα,
θα αντικαταστήσουμε τις κάνες τον όπλων με μεταλλικές από τον Shatton Modelbau.
Kαι τέλος θα αντικαταστήσουμε την σημαία του κίτ με την πάνινη από την BECC
Συνεχίζετε....