0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παρών , υπο τύπον περατζάδας σίφουνα να αφήσω κάτι, να πάρω κάτι άλλο, να ευχηθώ και να φύγωCU there εφόσον η συναντηση έχει "επετειακό" χαρακτήρα, να το πούμε και στους μαγαζάτορες ή όχι? Σ.Σ.