0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα μόλις πρόσεξα πως οι φωτοβολίδες μπαίνουν εξωτερικά του κόκπιτ επομένως θα δώ πως θα τις φτιάξω...ρε γμτ μπερδεύτηκα με αυτό που μου είπες πως ήταν βαμμένο μπλέ τις κάτω επιφάνειες....αυτές οι φωτό που έχω το δείχνουν κόκκινο...παντού Πρέπει να το τσεκάρω με τις χαλκομανίες το απόγευμα να δω τον αριθμό στο πλάι εαν είναι 477/8