Παιδιά, ευχαριστώ! Οφείλω να ομολογήσω ότι το χαίρομαι καθώς προχωρα και παίρνει μορφή διότι η μετατροπή των φτερών μου έφαγε αρκετό χρόνο και προσπάθεια... Παναγιώτη, το μαξιλαράκι όπως και γενικά η όλη στρατηγική μου στο βάψιμο είναι ως εξής: Πρώτα Mr.Surfacer 1200 με αερογράφο, μετά βασικό χρώμα (μαύρο για το μαξιλαράκι), έπειτα αραιό ανοικτό καφετί χρώμα για post shadowing, λίγο drybrush με κόκκινο και κίτρινο και τελικά αραιό καφέ-μαύρο wash. Μετέπειτα σφράγισμα με matt βερνίκι.Έτσι απεικονίζω μαύρο δέρμα - όπως φαίνεται σε φωτογραφίες από το Spitfire Modeler's Datafile - που σιγά σιγά ξεβάφει και φαίνεται το φυσικό δέρμα από κάτω.