Οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω ολες οι τεχνικες ειναι καλες και ο καθενας μπωρει να χρησημοποιησει οποια τον βολευει καλυτερα, αυτο που εχει σημασια ειναι να δοκιμασει καποιος και να μην φοβηθει.
Εγω εχω χρησημοποιησει και τις δυο βασικες τεχνικες απο αυτες που αναφερθικαν παραπανω, με ικανοποιητικα αποτελεσματα.
Πχ η πρωτη προσπαθεια που εκανα ηταν στο Fokker DR1 της Dragon και ηταν με σμαλτο ματ της Humbrol σαν βαση και ξυλομπογιες για τα νερα, και βερνικακι στο τελος
Η δευτερη παλι με την ιδια τεχνικη στο Phalz
Στο Albatros δοκιμασα την τεχνικη μετα λαδια, δηλαδη πρωτα βαψιμο με ακρυλικο ματ και συγγεκριμενα το Sand η το Buf thw Tamiya, kai μετα με ελευθερο χερι ζωγραφισμα με το λαδακι Raw Sienna, με αρκετη υπομονη και μια βαφοντας ,μια διορθονωντας με δυαλιτικο μεχρι να γινουν σχετικα ισιες οι γραμμες και εχωντας σαν οδηγο μια φωτογραφια απο μια πραγματικη προπελα, περασμα με γκλοσ βερνικη για να κοληθει το λογκο της εταιριας σε χαλκομανια και τελος σατινε βερνικη.
Παρακατω παραθετω μερικες φωτο απο μια παρομοια διαδικασια με λαδια μιας και πρωσοπικα κατελιξα σε αυτην τεχνηκη γιατι με βολεψε καλυτερα
1) Ψεκασμα με ακρυλικο ματ Buf Tamiya,
τα συνεργα
2) Ζωγρφισμα των ξυλων με Bernt Umber, Ελληνιστη Ομπρα ψημενη αυτη την φωρα γιατι ηθελα να ειναι ποιο σκουρα τα νερα
3)Περασμα με Bernt Sienna , η Ψημενη Σιεννα κατα το Ελληνικοτερον, για να την κοκκινησουμε περισοτερο.
και αν σας φαινετε πολυ κοκκινο λιγο περασμα με διαλυτικο για να ερθει ακριβως στην αποχρωση που προτιματε
Ελπιζω να βοηθησα και εγω λιγακι.