*** Επεξήγηση τοποθέτησης μονάδας ισχύος: Κινητήρας & κιβώτιο στο Hemtt έχουν μία κλίση 10 μοιρών στον οριζόντιο άξονά τους προς τα πίσω, για να μειωθεί η γωνία σύνδεσης με το κεντρικό διαφορικό. Η Real Model δίνει τις 2 πίσω βάσεις (Αριστερά/Δεξιά) ενσωματωμένες στο καλούπι, ενώ δίνει μία μπάρα για την μπροστινή στήριξη. Το όλο ‘μυστικό’ για να μην πολυλογώ είναι:
1) Να φτιαχτεί πρώτα η βάση του ψυγείου νερού (που δίνει στο σετ η Real Model). Στο ύψος είναι σωστό, ενώ θέλει μόνο λίγο λιμάρισμα δεξιά & αριστερά για να ‘κάτσει’ στις μπάρες του σασί.
2) Να δοθεί μικρή κλίση στη βάση/μπάρα που δίνει το σετ, όπως και στις ενσωματωμένες στις δύο πλευρές του κιβωτίου. Ένα ελαφρύ λιμάρισμα είναι αρκετό.
3) Να τοποθετηθεί πρώτα από όλα η καμπίνα, κατόπιν το ψυγείο, που εφάπτεται πλήρως και κατόπιν η μονάδα ισχύος με το βεντιλατέρ. Τότε θα δούμε την κλίση που θέλουμε αν είναι αρκετή.
Τέλος, για όποιον θέλει να βάλει τα πλαϊνά καλύμματα του κινητήρα ή και το επάνω, πρέπει να κάνει πολλές φορές dry fit ιδίως πριν τοποθετήσει το φίλτρο αέρα. Εγώ τα έφτιαξα από φύλλο styrene, αλλά στο τέλος αποφάσισα να μην τα βάλω.
Για οτιδήποτε περαιτέρω είμαι στη διάθεσή σας.