Αποστολέας Θέμα: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)  (Αναγνώστηκε 6672 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

religion13

  • Επισκέπτης
Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« στις: Αύγουστος 25, 2015, 01:47:14 μμ »
                                                                  31 Ιουλιου 2002 ΄Δ ΕΣΣΟ ωρα 9&00 πμ,H/S KANARIS THE STORY...

       ... Καλοκαιρακι 2002 λοιπον και εφτασε η μερα και η ωρα για καταταξη στο ΠΝ! Εχοντας ξυπνησει (οχι οτι κοιμηθηκα το βραδυ αλλα λεμε τωρα) με τις κοτες... εφτιαχνα οσο το δυνατον καλυτερα την ατμοσφαιρα την ψυχολογικη μου για να περασω την πυλη του Παλασκα..Ο πατερας μου και ο αδερφος μου θα με συνοδευαν ως εκει,υπηρχε το περιθωριο ως τις 6 το απογευμα να μπω αλλα ειπα να παω πρωι να τελειωνουμε..Υπηρχε το γνωστο αγχος που εχουμε ολοι σ αυτες τις περιπτωσεις αλλα οχι τετοιο που να μου δεσει κομπο το στομαχι! Κατα τις 8 το πρωι ξεκιναω με προορισμο το ΚΕΠΑΛ και κατα τις 9 αντικρυσα την πυλη η πρωτη αντιδραση? Το κλασικο χαμογελο της ξενερας και του αγχους...Αφου μαζευτηκαμε καμποσοι..και κοιταζομασταν σαν χανοι μεταξυ μας λες και βλεπαμε εξωγιηνους!, οι ματιες στριφογυριζαν γυρω γυρω, λοξες ματιες σε πατερα και αδερφο, αλλα οχι για πολυ για ευνοητους λογους..μεχρι που σκανε τα πουλμαν του ΠΝ για να μας πανε στα ενδωτερα του ΚΕΠΑΛ ενα γεια απο μακρια σε πατερα κ αδελφο και επιβιβαση στο πουλμαν για το 17 μηνο ταξιδι...!Μην μακρυγορησω με τα διαδικαστικα θεματα προσαρμοργης...σχετικα παντως μπηκα γρηγορα στο κλιμα.Μετα απο περιπου μια βδομαδα στο ΚΕΠΑΛ μετα ΚΕ ΠΟΡΟΣ ενα μηνα και μετα αδεια ορκομοσιας. Μετα παλι παλασκα δυο βδομαδες μεχρι να μας ερθουν τα ραβασακια... για μοναδες και πλοια!
Αφου λοιπον δοθηκε συρμα για παραταξη ενας, ενας ακουγε ονομα και επερνε το χαρτι...(περιττο να πω τα πηγαδακια και οι ερωτησεις πηγαιναν συννεφο γιατι κανεις δεν ηξερε που θα παει και αν ειναι καλα εκει...)Εφτασε και η ωρα μου να παρω το χαρτι και κοιταζωντας το βλεπω Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ! Κλασικα και γω οπως ολοι ελεγα τι ειναι αυτο? (δεν ηξερα ουτε καν τι ειναι το ΦΓ!) ρωτωντας λοιπον οποιον μονιμο εβλεπα ρωταγα τι υπηρεσια ειναι αυτο? Απαντηση απο ολους φρεγατα! Κοκκαλωσα! Ελεγα απο μεσα μου θα πηξω στις λαμαρινες...ομως καθως ρωταγα πληροφοριες κανενας δεν ηξερε που ειναι! Αλλος ελεγε δεν ειναι Ελλαδα, αλλος ειναι σε ταξιδι, αλλος θα το περιμενεις να ερθει, αλλος θα πας να το παρεις...απο που ρε παιδια???? Θα σου πουν στην Σαλαμινα..δεν ξερουμε! Με ειχαν ζωσει τα φιδια!Ολοι ηξεραν πανω κατω που ειναι τα πλοια που θα πανε και οι μοναδες και γω στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα!Μαζευτηκαμε 5 ατομα για ΚΑΝΑΡΗ και οι 5 τα χαμε παιξει δεν ξεραμε τιποτα για το πλοιο ουτε που ειναι!Απο ΚΕΠΑΛ περναμε Σαλαμινα στην Π1 κατεβαινουμε στο ντοκο και βλεπαμε τους κληρουχες... να περνει ο καθενας τον δρομο του...εμεις ειχαμε μεινει στο ντοκο και ρωταγαμε ναυτες (παλιους) υπαξιωματικους,αξιωματικους κανεις δεν ηξερε!, ειχαμε μεινει στην Π1 εμεις οι 5 τελευταιοι χωρις να ξερουμε που να παμε!
       Σε καποια φαση περναει ενας πλακας(υποναυαρχος) και αρχισε να σκουζει!Τι κανετε εσεις εκει?!! Που ανηκετε?! Κανενα φραπεδακι να σας φερουμε???!!! (ειχαμε αραξει πανω στα λουκανικα και περιμεναμε) του λεμε ειμαστε για ΚΑΝΑΡΗ αλλα δεν ξερουμε που να παμε, που ειναι το πλοιο?Μολις του ειπαμε ΚΑΝΑΡΗΣ γλυκανε αποτομα! (ηξερε τι μας περιμενει...!)Ελατε μαζι μου λεβεντες λεει!,(απο μεσα μας λεγαμε ψυχακιας ειναι ο καπετανιος!)επ ομου τα λουκανικα και τον ακολουθησαμε του λεμε ξερετε που ειναι?θα σας πουνε εκει που θα παμε ειπε και μετα απο κανα δεκαλεπτο σκαμε στην ΔΦΓ (Δοιηκηση φρεγατων) Φωναζει τον οπλονομο του λεει αυτοι ειναι για ΚΑΝΑΡΗ.Εκει λοιπον μετα απο ωρες αγνοιας μαθαμε οτι ειναι παραλαβη και θα παμε στην Ολλανδια! Ηταν Σεπτεμβριος και μας ειπαν οτι θα φυγετε μεσα με τελη Οκτωμβρη μεχρι τοτε μας κανανε μπαλακι του τεννις με αποσπασεις της μια βδομαδας σε Ελλη,Ψαρα κλπ ξανα πισω ΔΦΓ και στο τελος πενταγωνο για εισητηρια πληρωμες...(βγαλαμε καλα λεφτα η αληθεια ειναι!) και απο κει Βενιζελος και πτηση για Αμστερνταμ! Φτανωντας εκει σε 3,5 ωρες περιπου, φορτωμα σε πουλμαν και βουρ για DEN HELDER στο Ναυσταθμο.Εκει μας υποδεχτηκε ο υπαρχος, μας ανελυσε τι να προσεχουμε και τι οχι οταν κυκλοφορουμε εξω καθως ηταν επικινδυνα...Στο πλοιο θα μπαιναμε 29 Νοεμβριου μεχρι τοτε διακοπες στο ξενοδοχειο του ναυσταθμου και καθε μερα εξοδου!Τα πρωινα πρηξημο με τις στολες και καθε μερα τσεκαρισμα στα ρουχα να ειναι ολα στην τριχα για την μερα της παραλαβης.Καθως επισης και ασκησεις πυρκαγιας,εισροης υδατων σε εξωμειωτες με αληθινες παραστασεις! Του τεστειν πυριμαχο AGA δεκακιλη στην πλατη, μας πεταγαν μεσα σε σκαρια πλοιων εκλειναν τις πορτες και δωστου φωτιες και δωστου εισροη υδατων! (οι κλειστοφοβικοι ηταν οτι πρεπει για να τα κανουν πανω τους!) 7 μηνες μας σκισανε στα αγηματα! Πρωι μεσημερι απογευμα βραδυ στον υπνο στο φαι στην τουαλετα εκει που ελεγες οκ εσκαγε απ το μεγαφωνο το μπαλακι ολα αυτα σε ρυθμους που λεγαμε να πηδηξουμε στην θαλλασα!ειχαμε λαλησει στην κυριολεξια!
     Μπαινουμε λοιπον στο πλοιο και αρχισε το γλεντι! Σκουπισμα,μαπα μεχρι να γιαλυσει! Εφοδια οι Ολλανδοι με γαντι λευκο και αφου το γλυφαμε μερα νυχτα εβαζαν το χερι στα πιο απιθανα σημεια του πλοιου...(πανω απο τα δικτυα  σε σωληνωσεις κλπ) μας εδειχναν το γαντι κ ελεγαν it’s a dirty! Πηγαινε το μπινελικι συνεφο! 6,5 μηνες μαζι με FOST στην Αγγλια ενα μηνα και αλλον εναν μηνα στην Πορτογαλια για νατοικες ασκησεις στον ατλαντικο ειχαμε λιωσει! Παντως παρολο την  κουραση  τα αγηματα να πεφτουν βροχη...ειναι εμπειρια που αισθανομαι πολυ τυχερος... που υπηρετησα σε Φρεγατα, οταν γυριζαμε απο Πορτογαλια για Σαλαμινα εν πλω εσκασαν τα σηματα για μεταθεση! Ολοι ξενερωσαμε ποροτι απ τα μπαλακια τα καθημερινα και το ξεσκισμα... το πλοιο το ειχαμε αγαπησει ειχαμε δεθει το νιωθαμε σπιτι μας! Γυρισαμε πασχα, με ολες τις τιμες... μας υποδεχθηκαν στην Σαλαμινα τα αλλα πλοια, καποια καναλια, συγγενεις, ΑΓΕΝ, υπουργοι τοτε καταλαβαμε οτι δεν υπηρετησαμε απλως σε ενα πλοιο ισα,ισα να περασει η θητεια...τοτε καταλαβα οτι το να εχεις υπηρετησει σε φρεγατα ειτε εισαι ναυτης ειτε εποπ ειτε υπαξιωματικος ειτε αξιωματικος ειναι η μεγαλυτερη τιμη που μπορει να σου τυχει! Αυτο το καταλαβα ακομα καλυτερα οταν κατεβαινα την κλιμακα για να αποχωριστω το σπιτι μου...(μεταθεση για ΒΕ.ΝΟΚ) τα ματια μου βουρκωσαν (και κυλησαν οσο και να ζοριζομουν να τα κρατησω) τα δακρυα!
       Οσα χρονια και αν περασουν δεν θα ξεχασω τις στιγμες αυτες πανω στο πλοιο οπως επισης και ποσο μπορει καποιος να δεθει με μερικους χιλιαδες τονους ατσαλι!Οποιος εχει πατησει σε φρεγατα σιγουρα θα με καταλαβει με δυο λεξεις, ΔΕΟΣ Κ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ!
Ετσι λοιπον αφου ειπα εν ταχυ...(ελπιζω να μην κουρασα!) την ιστορια μου.. ηρθε η μεγαλη ωρα να φτιαξω τον ΚΑΝΑΡΗ υπο κλιμακα να τον κοιταω και να ζωντανευουν οι μνημες....


 
ΥΓ. Ετσι για την ιστορια το πληρωμα (των ναυτων) του ΚΑΝΑΡΗ ειμασταν οι τελευταιοι ναυτες που ειχαν απομεινει σε πλοιο καθως ειχε ερθει σημα οτι απο 1/1/2003 οι ναυτες θα φυγουν απ τα πλοια και τα πληρωματα των πλοιων θα αποτελουνται μονο απο μονιμο προσωπικο.

Οτι πληροφοριες εχει ο καθενας που μπορουν να με βοηθησουν στην κατασκευη καθως πρεπει να βαλω ολο μου το ταλεντο(οσο εχω...)ωστε να βγει ενα αποτελεσμα να αγγιζει top επιπεδο! Το μοντελο ειναι η ρητινη της naval model στην 1/350.Παρακαλουντε ολοι οι εμπειροι καραβισιοι  του forum να με κατατοπισουν πληρως βημα,βημα για την κατασκευη...γιατι απο ρητινη εχω το απολυτο σκωτος...και με ενα λαθος βημα μου θα παει για πεταμα! και τοτε τα εγκεφαλικα και οι ανακοπες θα ειναι πολλες!!!To μοντελο επρεπε ηδη να ηταν στα χερια μου αλλα διαδικαστικα θεματα...το καθυστερουν...μεχρι τοτε λεω να μαζεψω πληροφοριες οσο τον δυνατον πιο πολλες πχ πως δουλευεται η ρητινη τι χρωματα στρωνουν καλυτερα και γενικα πληρη αναληση σε καθε σταδιο κατασκευης... Ευχαριστω εκ των προτερων ολους οσους θα βαλουν τον κοπο τους να με κατατοπισουν...Περισσοτερα νεα οταν θα μου ερθει το μοντελο... ::salut::
                                                                                    H/S KANARIS F-464

     

     

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 26, 2015, 12:00:38 πμ »
Αναμενωντας λοιπον το κιτ... (σε 5 εργασιμες οπως ενημερωθηκα) μαζι με τα ρελια ξεχωριστα απ το κιτ (καθως το κιτ δεν περιεχει) ας δουμε ποιες διαφορες ξεχωρισα εγω σε φωτογραφιες απ το net  οι οποιες ειναι δυο- τρεις για αρχη και σημαντικες...
     

...Η πρωτη σημαντικη ειναι οι δυο ''γλομποι'' μεταξυ του πρωτου ρανταρ και τζιμινιερας στο μεσοστεγο οι οποιοι θα αφαιρεθουν η πιο σωστα δεν θα προστεθουν η δευτερη σημαντικη διαφορα ειναι στην οροφη του hagan deck οπου εκει θα αντικατασταθει του κιτ με phalanx MK15 και η τριτη φυσικα το ελικοπτερο με ΑΒ 212.Εδω οποιος ξερει που μπορω να βρω το καταλληλο σε 1/350 θα ηταν μεγαλη βοηθεια.... ::salut::

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 11, 2015, 06:04:42 μμ »
Ηρθε τελικα ο Καναρης μεσω Κινας....! :D Η αληθεια ειναι οτι επειδη δεν ειχα ξαναπιασει ρητινη ειχα ενα αγχος αλλα το κιτ σαν εφαρμογη ειναι αψογο και ξε-αγχωθηκα! Προβληματισμος υπαρχει ως προς το χρωμα μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα ακρυλικα.Πολυ μπερδεμα οσον αφορα τα χρωματα του ΠΝ το RAL 7000 η RAL 7030?? Βασικα εχω το 64 κ 27 humbrol(spray) το 64 ομως μου φενεται ανοιχτο ...το κιτ δινει το 128 για πλαινα και 27 για deck...εμπλεξα... :evil:  Οσοι πιστοι προσελθετε-βοηθησετε.... ::salut:: Μερικες φωτο απ το κιτ (σορυ για την οχι τοσο καθαρη εικονα ειναι απο κιν) Εννοειτε ολες οι γνωμες και ολες οι αποψεις δεκτες με σεβασμο...καθως και φωτο κυριως κοντινες για να δω το rigging κ.α.(που πιανουν οι ιστοι κτλ)Τo πλοιο το ξερω καλα αλλα οσο καλα και να το ξερω σιγουρα κοποιοι απο σας το ξερουν καλυτερα... οποτε ..... :D::salut::

   

   

   

     

   

   

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4172
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 11, 2015, 10:55:10 μμ »
Εφοδιάσου με CA και καλό κουράγιο.

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 11, 2015, 11:10:54 μμ »
Για τα χρώματα...RAL 7030 βάφονται πλέον όλα τα πλοία, εκτος απο μερικά που ίσως έχουν ακόμα το 7012 ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 12:23:18 πμ »
Ευχαριστω, με CA ειμαστε full σε stock....οποτε εποχες 2002...το χρωμα  ηταν RAL 7000 η 7012 και RAL 7030 τα τελευταια χρονια?Οποτε τα σκουρινανε τωρα(Θα μαυρισει ο τοπος... humbrol 64,27 με βλεπω και ο θεος βοηθος... ::pop::  )Θα το μελετησω λιγο ακομα και ξεκιναω.... ::salut::

Αποσυνδεδεμένος them

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 855
  • Age: 43
  • Τόπος: Αθήνα
  • -
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 12:27:43 πμ »
Καλή αρχή σου εύχομαι και θυμήσου να κοιτάς φωτογραφίες μόνο απο τον Κανάρη και οχι από αλλες φρεγάτες.Η κάθε μια είναι ξεχωριστή και έχει τις ιδιαιτεροτητές της και όσον αφορά φωτογραφίες θα βρεθούν μην ανησυχείς.

Α και εδώ και ένα χρόνο σχεδόν, οι φρεγάτες έχουν και πάλι ναύτες ::armee_smilies120:: ::armee_smilies121::

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 12:33:40 πμ »
Όχι τωρα είναι πιο ανοιχτοχρωμα για να μην διακρίνονται εύκολα στον ορίζοντα . ..Οι προηγούμενες αποχρωσεις ήταν πιο σκούρες,τώρα για την χρονιά 2002 θα σε γελάσω αν ήταν 7000 ή 7012

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 01:06:20 πμ »
Ξαναβαλανε ναυτες?? ηταν για να μας διωξουν... :twisted: ναι μονο Καναρη κοιταω εχουν ψιλοδιαφορες γενικα...πχ οι Ολλανδοι στις οδηγιες δινουν Μπουμπουλινα,Καναρη,Θεμιστοκλη και Φωκα με τους ''γλομπους στο μεσοστεγο (τις επικοινωνιες) Εχουν γραψει λαθος ο Καναρης απ τις 4 τελευταιες δεν ειχε οπως και οι ''παλιες'' επισης η τσιμινιερα ενωνετε με τον εξαερισμο στις  4 τελευταιες στις ''παλιες'' οχι γι αυτο και εχει 2 τσιμινιερες το κιτ...

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 01:13:04 πμ »
Διορθωση στις παλιες ενωνετε οι τσιμινιερα στις 4 τελευταιες οχι... :D  ::salut::

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 02:11:51 πμ »
Kαλα το ειχα γραψει ακυρη η διορθωση....! Δυστηχως απο φωτο κοντινες εχω ελλειψεις...πανε και χρονια ψιλογερναμε...κ ολας... και οι μνημες ξεθωριαζουν ::noidea:: γι αυτο το φτιαχνω να το ξαναθυμηθω.... :D

 Σ αυτες τις φωτο παντως φαινεται καθαρα σε Καναρη και Φωκα οτι ενωνεται η τσιμινιερα...
 

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 03:22:25 πμ »
Για τον Κανάρη θες το κομμάτι που η τσιμινιέρα ενώνεται με τα plenum των tyne (αναρροφήσεις αεριστροβίλων). Έλλη, Λήμνος, Κανάρης, Μπουμπουλίνα, Φωκάς και Θεμιστοκλής έχουν το μεγάλο κομμάτι (ενωμένη τσιμινιέρα) ενώ Αδρίας, Αγαίο, Ναβαρίνο και Κουντουριώτης το μικρό.

Ασχολήσου με το σκάφος και από φωτογραφίες ό,τι θέλεις, όλο και κάποιον θα βρούμε να σου βγάλει κάποιες.

Αποσυνδεδεμένος svyatoslav

  • Κυριακος Γκογκας
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 423
  • Age: 43
  • Τόπος: Κορινθος-Σερρες
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 09:25:35 πμ »
Ομορφοπαιδο καλημερα.
Ανοιξες μεγαλο κεφαλαιο αναμνησεων. Οτι χρειαζεσαι θα το βρουμε.
 Καλη αρχη

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 12:00:49 μμ »
Kαλημερα..να ειστε ολοι καλα  ::salut::   Φωτογραφιες ειχα βγαλει τοτε παρα πολλες,δυστυχως ομως δεν μπορω να τις βρω...τωρα που τις θελω... ::077devil::

Αποσυνδεδεμένος svyatoslav

  • Κυριακος Γκογκας
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 423
  • Age: 43
  • Τόπος: Κορινθος-Σερρες
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 08:55:37 μμ »

Εχω φιλους ακομα στον Καναρη οποτε οτι χρειαστεις μπορεις να μου το ζητησεις και να μου το φωτογραφησουν

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 10:15:13 μμ »
Nα σαι καλα,χαιρετισμους στους φιλους τους μαχιμους...!! ::salut:: ::salut:: ::salut:: ελπιζω να το κρατανε σε μαχιμη κατασταση ακομα... :D αν και απο οτι εχω πληροφορηθει ο Καναρης ειναι ο επομενος υποψηφιος για παροπλισμο ::Guillotine:: ισως και μεσα στο 16... :cry: Βασικα θελω τους ιστους να δω που πιανουν αναμεσα στο τριγωνικο ρανταρ και στην τσιμινιερα και στην πορτα του hangar και πανω στο hangar..(το πλαισιο δηλαδη της πορτας του υποστεγου) λενε στις οδηγιες οι Ηοlland οτι σε μερικες Ελληνικες φρεγατες εκτος απο 464,465,466 οτι η πορτα του hangar επεκτεινεται κατα δυο μετρα προς τα εξω και σχηματιζεται δηλαδη ενα χαμηλοτερο πλαισιο (π) πιο εξω της πορτας απ το υποστεγο.Εδω μαλλον παλι εχουν λαθος..καθως εγω βλεπω στον Καναρη(οσο μπορω να διακρινω..) οτι σχηματιζεται το πλαισιο της πορτας.. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 10:48:26 μμ »
Για τον Κανάρη χρησιμοποιείς το κομμάτι για το υπόστεγο ελικοπτέρου όπως στο δίνει ο Ολλανδός, χωρίς αλλαγή.

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 11:04:02 μμ »
Τοτε εχουν δικιο οι στριτζο-Holland... ::kerasma::

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 11:28:17 μμ »
Τοτε εχουν δικιο οι στριτζο-Holland... ::kerasma::
Σε κάποιες δικές μας Φ/Γ έχει μακρύνει το υπόστεγο για να παίρνουν S-70B-6 Aegean Hawk ή δεύτερο ΑΒ212

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 11:40:10 μμ »
Σωστος ως συνηθως... ::salut::

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 03:05:42 μμ »
Eκανα δοκιμη σε ενα παλιο σκαρι που το εχω για πειραματα...το 64 (humbrol)δινει την αποχρωση οπως στις φωτο  (πανω) που εχει φτιαξει ο Ολλανδος δηλαδη ανοιχτο γκρι.Στο πειραμα που εκανα για να δω στο περιπου το χρωμα βγαινει καπως ετσι ..(βλεπετε foto) (ξανα σορυ για τις φωτο ειναι προχειρες πολυ αλλα ψιλοφαινεται η διαφορα.Η γαστρα ειναι με wine red προς το μπορντω να την καφετισω πιο πολυ? δηλαδη hull red?Δηλαδη βγαινε ενα αποτελεσμα οπως παρακατω..
   

 

Το αποτελεσμα θα ειναι σχεδον οπως φαινεται εδω.Ερωτηση-γνωμες να το σκουρινω το παπορι?σε μουραβια (πιο προς το καφε) και σε πλαινα πιο σκουρο γκρι?(στις φωτο τις πολυ προχειρες απ το κιν. δεξια ειναι 64 humrol )

Αποσυνδεδεμένος C3PO

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 203
  • Τόπος: Αθήνα
  • Use the Force
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 04:35:29 μμ »
Καλο κουράγιο με το σκάφος.
Για τα χρώματα εχω να σου πω τα εξης :
Για τη σκουρα παλια παραλλαγη εγω χρησιμοποιω το 126 της Ηumbrol Το ειχα τσεκαρει την εποχη που υπηρετουσα το 93-95 με ενα κουτι χρωμα απο τις αποθηκες
Για την σημερινη εποχη το μόνο που ταιριαζει απολυτα ειναι το 75 της REVELL και δυστυχως κανένα άλλο και σε καμια εταιρία τσεκαρισμένο περισυ επάνω στον Καναρη με τσιπακι βαμμένο με το χρωμα
Καλή συνεχεια

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 08:54:28 μμ »
Πολυτιμη η βοηθεια σου...γιατι απ τα τοσα γκρι που βλεπω εχω παθει αχρωματοψια... :mrgreen:οποτε σε γενικες γραμμες ειναι medium sea gray η παλια παραλλαγη και light gray η καινουργια,σ ευχαριστω.. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος C3PO

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 203
  • Τόπος: Αθήνα
  • Use the Force
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 11:11:55 μμ »
Πολυτιμη η βοηθεια σου...γιατι απ τα τοσα γκρι που βλεπω εχω παθει αχρωματοψια... :mrgreen:οποτε σε γενικες γραμμες ειναι medium sea gray η παλια παραλλαγη και light gray η καινουργια,σ ευχαριστω.. ::salut::

Της καινούργιας παραλλαγής δεν μπορεις να το πεις αβασανιστα light grey  Σαφώς είναι πιο ανοιχτό απο το παλιό αλλα είναι εξαιρετικά περίεργο χρώμα Θα δεις σε φωτογραφίες που είναι τραβηγμένες πρωί η αργα το απόγευμα να καφετίζει έντονα, το ίδιο και με τεχνητό φως Εαν το δεις μόνο του μπορείς να το πεις και μπεζ
Τελος παντων η λυση υπαρχει REVELL και μόνο  REVELL

religion13

  • Επισκέπτης
Απ: Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ F-464 (πρωην JAN VAN BRAKEL F-825)
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 11:25:29 μμ »
Παντως η αποχρωση η μπεζοκαφε που τα εχουν κανει τωρα...δεν ειναι ωραια(σε σχεση με την παλια παντα)

Tags: