O sgt.major έχει δίκιο. Τα αμερικανικά οχήματα ήταν βαμμένα παντού με το olive drab ( χώρος κινητήρα, κορμός κινητήρα κλπ.κλπ.).
Συνήθως όσα M3 θα έπαιζαν τον ρόλο του TOMP έφεραν στα πλάγια αποθηκευτικό χώρο για νάρκες προσωπικού ( γεγονώς που δεν ενεθουσίαζε τα πληρώματα) και ένα ικρίωμα, σαν σκάλα, για ανάρτηση διαφόρων φορτίων. Στην αρχή του πολέμου , όσα Μ 3 είχαν άλλη διαμόρφωση ( φορέας όλμου, τετράκαννο 0.50", φορέας Pack 75mm ή ρυμουλκό Α/Τ πυροβόλου 37χιλ. κλπ. κλπ.) δεν έφεραν θέσεις για νάρκες, αλλά ούτε και την " σκάλα" για τα φορτία.
Στην φάλαγγα για το πέρασμα Κασσερίν, απ' όπου και οι φώτο που δείχνεις, φαίνονται άλλα Μ3 με θέσεις για νάρκες και άλλα όχι. Μάλλον πρόκειται για πυροβολαρχία των 37χιλ.-λάφυρο των Γερμανών, όπου για πρώτο όχημα έχουν βάλλει ένα Μ3 ΤΟΜΠ με 50άρι πολυβόλο ( τα άλλα φέρουν 30άρι υδρόψυκτο). Οπότε δεκτές οι αλλαγές και τα πλα'ι'νά φορτία ( αν και λίγο υπερβολικά).
Κατά την γνώμη μου ενίσχυσε το φόρτωμα στο πίσω μέρος. Στα δύο πλευρά της πίσω πόρτας. ΄Αφησε το κάλυμμα όπως είναι ( μόνο για τον ήλιο το είχαν. Φτιάξε το τασί του τροχού. Αφαίρεσε το κένρο και τρύπησε τις τρύπες για τα μπουλόνια. Στα κάνιστρα έβαλες γερμανικά πώματα, ενώ μπορούσες να βάλεις τα στρογγυλα αμερικάνικα. Αυτά δεν ήταν στο κέντρο, αλλά, κοιτώντας από μπροστά, ήταν στο δεξιό μέρος του κάνιστρου.
Πολλά οχήματα Μ3 της φάλαγγας δείχνουν να έχουν εφεδρικόύς τροχούς ( όπως όλα τα ισραηλινά Μ3, κατά τον Πόλεμο των 6 Ημερών).
Στις φώτο φαίνεται ένα γερμανικό κάνιστρο καυσίμων, ένα εφεδρικός τροχός, η γνωστή φάλαγγα στο Κασσερίν ( εφεδρικός τροχός στο Μ3), και Μ3 να ρυμουλκούν Α/Τ 37χιλ. ( πολύ καλό πυροβόλο για τα άρματα του Α΄Π.Π. ).
Καλή συνέχεια.