Αποστολέας Θέμα: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft  (Αναγνώστηκε 80280 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #75 στις: Αύγουστος 04, 2011, 01:22:09 μμ »
Στέργιε ψάχνοντας σήμερα στο MSW βρήκα μια κατασκευή που ίσως σε βοηθήσει ακόμη περισσότερο να καταλάβεις τις γραμμές rabbet και bearding και ίσως και πως να τις φτιάξεις.
Το H.M.S. Pegasus είναι όπως το δικό σου (όπως και πολλά άλλα), δηλαδή έχουμε την καρίνα και μετά μπαίνουν το stem και το stern post.
Διάβασε την κατασκευή από την αρχή η οποία βρίσκεται εδώ http://modelshipworld.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12508&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Αυτό που κυρίως θα πρέπει να δεις είναι εδώ http://modelshipworld.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12508&postdays=0&postorder=asc&&start=30
και από εδώ και κάτω http://modelshipworld.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12508&postdays=0&postorder=asc&&start=140
εύκολα θα δεις τα αυλάκια που έχουν γίνει, όπως και η μείωση του πάχους στο πίσω μέρος.
Ακόμη κοίταξε και εδώ http://modelshipworld.com/phpBB2/viewtopic.php?t=10826&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Φρόντισε να μην μπερδέψεις τις γραμμές rabbet και bearding.
Οτιδήποτε άλλο βρω που θα μπορέσει να σε βοηθήσει θα το γράψω εδώ.
Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #76 στις: Αύγουστος 04, 2011, 02:10:51 μμ »
Θανάση και Βασίλη σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και βοήθεια σας.
Βασίλη θα κοιτάξω και την τελευταία "βιβλιογραφία" που μου έστειλες και μετά θα ξεκινήσω την πράξη διότι από την πολλή θεωρία καμμιά φορά.....
Εκτός κι αν αλλάξω γνώμη από τα σημερινά links, θα ακολουθήσω μάλλον τα βήματα του Γερμανού (αν και δε γνωρίζω γερμανικά  :mrgreen:) διότι σχολιάζει και φωτογραφίζει πολύ στενά και συχνά. Επίσης του Normanh σε 2η επιλογή.
Περιμένω να επιστρέψετε  ::peiratiko:: κι εσείς για να με..διορθώνετε !!
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #77 στις: Αύγουστος 04, 2011, 06:36:42 μμ »
Τελικά η πατέντα του γερμανού για την οριοθέτηση των 2 χιλ. που πρέπει να απομείνουν στην false keel ώστε να υποδεχθούν τα 1,5 χιλ. εκατερωθεν του 1ου πετσώματος, μου ταιριάζει.... :lol:
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #78 στις: Αύγουστος 06, 2011, 12:16:42 μμ »
Την γραμμή rabbet εύκολα θα την βγάλεις. Είναι η γραμμή της ένωσης του stem, keel και sternpost με την κεντρική καρίνα (False keel).
Ένας άλλος τρόπος για να φτιάξεις τις γραμμές είναι ο εξής:
1. Κολλάς  το stem, keel και sternpost
2. Κάνεις τα απαραίτητα αυλάκια είτε λίγο πάνω από την γραμμή (1,5 χιλιοστό πιο πάνω, το 1,5 χιλιοστό είναι το πάχος που έχει η σανίδα του πρώτου πετσώματος) που έχει σχηματιστεί (φτιάχνοντας εσύ την γραμμή) ώστε το σκάψιμο να γίνει από την γραμμή που έχεις σημειώσει μέχρι και την ήδη σχηματισμένη, είτε πάνω στην ήδη σχηματισμένη  γραμμή, προσεκτικά ώστε όταν σκάβεις το εργαλείο σου να τερματίζει πάνω στην ένωση των κομματιών προκειμένου να μην ξεκολλήσουν.
3. Εφόσον έχεις φτιάξει την γραμμή rabbet στη συνέχεια διαμορφώνεις και την γραμμή bearding στο πίσω μέρος.
Όλα αυτά χωρίς να έχεις κολλήσει τους νομείς.
Πριν ξεκινήσεις μελέτησε καλά το πως θα τα καταφέρεις καλύτερα, δηλαδή με ποιούς τρόπους βολεύεσαι εσύ.
Θα πρέπει να ασχοληθείς με αυτή την εργασία λίγες ώρες και προσεκτικά για να μην κάνεις ζημιά.
Περιμένω την πρόοδό σου.
Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #79 στις: Αύγουστος 08, 2011, 05:57:54 μμ »
Το αυλάκι της rabbet line κατέληξα να σκαφτεί σε εύρος 1,5 χιλ. (όσο δηλ. είναι και το πάχος της σανίδας του 1ου πετσώματος) ξεκινώντας από τη γραμμή ένωσης της ψευδοκαρίνας με το stem, την υπόλοιπη καρίνα και το stern αντίστοιχα.
1] Με ποιο εργαλείο να διαμορφώσω αυτή την αυλάκωση;
2] Σε ποιο βάθος θα πρέπει να σκαφτεί αυτή η αυλάκωση, και
3] από την πλώρη έως την πρύμνη η γωνία συνάντησης/δεσίματος της σανίδας με την καρίνα διαφέρουν. Πώς θα δώσω εξαρχής την απαραίτητη κλίση στην αυλάκωση αυτή στα επιμέρους τμήματα της καρίνας;

ΥΓ: Έχω διαβάσει αρκετά άρθρα σχετικά και έχω δεχθεί πολλές συμβουλές σας ήδη, αλλά δεν το έχω πάρει πλήρως ακόμη το...γράμμα.
Μήπως είμαι καθυστερημένος;;; ::violent1::
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #80 στις: Αύγουστος 09, 2011, 02:55:53 μμ »
Κατά την άποψή μου και θα παρακαλούσα εάν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος πιο έμπειρος.

1) Μπορείς με μοντελιστικό σκαρπέλο, με dremel (εγώ δεν θα το χρησιμοποιούσα γιατί είναι λίγο βάρβαρο τουλάχιστον για μένα), με μοντελιστικό κοπίδι. Εάν θέλεις να κάνεις αυλάκωση για παράδειγμα 1,5 χιλιοστά από κάθε πλευρά, διαμορφώνεις με τα παραπάνω λιγότερα χιλιοστά και μετά με γυαλόχαρτο και με ηρεμία ολοκληρώνεις την δουλειά στο επιθυμητό.

2) Το βάθος που θα έχει θα πρέπει να καταλήγει στα 1,5 χιλιοστά από κάθε πλευρά. Εφόσον έχεις πάχος στην ψευτοκαρίνα (false keel) 5 χιλιοστά τότε με το αυλάκι αυτό το πάχος θα έχει γίνει 2 χιλιοστά και μόλις μπει το πέτσωμα με τις πρώτες σανίδες πάχους 1,5 χιλιοστού από κάθε πλευρά τότε το πάχος θα επανέλθει στα 5 χιλιοστά όσο δηλαδή είναι και το πάχος των stem, kell και stern post. Αυτό όσον αφορά την rabbet.

3) Η πρώτη σανίδα από το κάτω μέρος του σκάφους ακολουθεί την γραμμή rabbet και τερματίζει πάνω σ’ αυτήν, η επόμενη σανίδα κάνει και αυτή το ίδιο, τερματίζει δηλαδή στη γραμμή rabbet στο εμπρός και πίσω μέρος του σκάφους κ.λ.π.
Όταν κάνεις την γραμμή rabbet θα δεις ότι αυτή θα πρέπει να είναι ακριβώς παράλληλη με τις γωνίες (κλίσεις) που δημιουργούν όταν κολληθούν στη θέση τους τα stem, keel and stern post. Δηλαδή βλέπεις ότι το μπροστινό κομμάτι (stem) στο κάτω άκρο του έχει καμπύλη και μετά συνεχίζει σε ευθεία γραμμή μέχρι να συναντήσει την γραμμή του πίσω μέρους. Όταν λοιπόν κολλήσεις την πρώτη σανίδα θα πρέπει αυτή να διαμορφωθεί κατάλληλα ώστε να πάρει την ίδια καμπύλη που ήδη έχει το stem.
Η ίδια ακριβώς καμπύλη υπάρχει και χωρίς να είναι κολλημένα τα stem, keel and stern post, όπως δηλαδή είναι η ψευτοκαρίνα από μόνη της και οι σανίδες πετσώματος καταλήγουν ακριβώς στην ένωση που κάνουν τα stem, keel and stern post  με την ψευτοκαρίνα (false keel).
Η κλίση είναι διαφορετική στο μέσον του πλοίου απ΄ότι είναι στο πίσω μέρος. Αυτό θα το διαπιστώσεις βάζοντας μια σανίδα πετσώματος και βλέποντας πως πατάει και είναι ανεξάρτητη με το βάθος αυλάκωσης. Δηλαδή στο πίσω μέρος για παράδειγμα και από την γραμμή bearding μέχρι την γραμμή rabbet το βάθος είναι σταδιακό από τα 5 χιλιοστά (αρχή της bearding) καταλήγοντας στα 2 χιλιοστά (γραμμή rabbet). Άρα θα πρέπει να δώσεις την απαραίτητη σταδιακή κλίση στο αυλάκωμα το οποίο στις άκρες του θα πρέπει να έχει το απαιτούμενο πάχος.
Αυτήν την κλίση δηλαδή θα την δεις και μόνος σου από το πάτημα που κάνει η σανίδα πετσώματος.

Κατέβασε και αυτό εδώ το PDF για να καταλάβεις καλύτερα και πήγαινε εκεί που αναφέρει για το rabbet.

http://www.modelexpo-online.com/images/docs/MS2240/MS2240-Niagara-Instructions.pdf

Πιστεύω να στα μετέδωσα όσο μπορούσα καλύτερα.

Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #81 στις: Αύγουστος 09, 2011, 04:18:15 μμ »
Ok, ετοιμάζομαι να περάσω επιτέλους στην πράξη.
Η 1η κίνηση μου θα είναι να σημειώσω με ένα πολύ λεπτό μολύβι και κατά 1,5 χιλ. εσωτερικά το όλο περίγραμμα της ψευδοκαρίνας που βλέπετε από την πλώρη (bow) έως την πρύμνη (stern)...
Στο αυλάκι που θα προκύψει (rabbet line) θα δημιουργήσω βάθος 1.5 χιλ. επίσης.
Aκολούθως θα δημιουργήσω την bearding line.


Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #82 στις: Αύγουστος 09, 2011, 08:54:46 μμ »
Όπως βλέπεις στην φωτογραφία με τα βελάκια εκεί πρέπει να τοποθετηθούν τα κομμάτια.
Στο μπροστινό μέρος έτσι όπως είναι η ψευδοκαρίνα έχει μία κενή εσοχή στην οποία θα πατήσει το stem.
Η μπροστινή γραμμή rabbet συνεχίζει όπως στην φωτογραφία ακολουθώντας την ψευδοκαρίνα.
Ίσως το βάθος στο μπροστινό μέρος να μην χρειάζεται να γίνει 1,5 χιλιοστό αλλά λιγότερο, αυτό πάντα με δοκιμή με την σανίδα πετσώματος μιας και μπροστά από το πάνω μέρος μέχρι και κάπου στη μέση στρογγυλεύει.
Κοίταξε ακόμα 2 φωτογραφίες από το Pegasus της Victory models (Amati) το οποίο είναι ίδιας κατασκευαστικής ακολουθίας με το  Snake.
Κατά την γνώμη μου  πριν κάνεις το οτιδήποτε θα πρέπει να κολλήσεις στην ψευδοκαρίνα το stem και το keel, όπως κάνουν οι περισσότεροι.
Μετά θα πρέπει να ασχοληθείς με τις γραμμές rabbet και bearding.



 

Φωτογραφίες από Pegasus



 

Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #83 στις: Αύγουστος 10, 2011, 09:30:35 πμ »
Βασίλη ευχαριστώ
σκέφτομαι να κολλήσω μόνο το stem κι αφού σημειώσω τη bearding line να "φάω" το πίσω τμήμα της ψευδοκαρίνας μέχρι να γίνει 2 χιλ., διότι κολλώντας τη λοιπή καρίνα θα είναι πιο δύσκολο να δουλέψω τη λίμα/γυαλόχαρτο και μετά να σημειώσω και να αυλακώσω τη rabbet line.
Τουλάχιστον ο γερμανός έτσι το κάνει...
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #84 στις: Αύγουστος 10, 2011, 11:35:33 πμ »
Ωραία και σίγουρα πρέπει να το κάνεις με τον τρόπο που βολεύει εσένα και σε σένα είναι πιο εύκολος, εφόσον πλέον έχεις καταλάβει αυτές τις γραμμές.
Τρόποι υπάρχουν πολλοί, ακολούθησε λοιπόν αυτόν που θα σε βολέψει καλύτερα και θα δεις ότι στο τέλος θα φτιάξεις ένα πολύ όμορφο μοντέλο.
Νομίζω ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτερες δυσκολίες και όπως έχουμε πει πολλές φορές τα λάθη γίνονται από βιασύνη, δηλαδή άντε να τελειώσουμε το μοντέλο και όπως έχει γράψει κάπου ο Θανάσης (νομίζω στο naftotopos.gr) το θέμα δεν είναι να πλακώσουμε το πέτσωμα όπως όπως για να κλείσει απλά η γάστρα του μοντέλου (Θανάση διόρθωσέ με εάν δεν το θυμάμαι καλά), Στέργιε κάλιο αργά, σταθερά και μελετημένα, παρά γρήγορα και να γίνουν πολλά λάθη.
Βασίλης


P.S.
Εάν παρατηρήσεις καλά την ψευδοκαρίνα θα διαπιστώσεις ότι το κοντραπλακέ αποτελείται από φύλλα.
Κάθε φύλλο έχει το δικό του πάχος, για παράδειγμα εάν αποτελείται από 5 φύλλα τότε το κάθε φύλλο θα έχει ίσως 1 χιλιοστό πάχος.
Άρα σε βοηθάει να γνωρίζεις το πόσο έχεις τρίψει.
Εάν τα φύλλα που αποτελούν το κοντραπλακέ δεν είναι όλα ίδιου πάχους τότε μέτρησε ένα ένα το κάθε φύλλο για να δεις το πάχος αυτού.
Αυτό πιστεύω θα σε βοηθήσει για να ξέρεις περίπου το τι κάνεις.
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #85 στις: Αύγουστος 10, 2011, 02:10:49 μμ »
 ::salut:: Πολύ χρήσιμο το tip...
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Καραβομαραγκός
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 600
  • Age: 62
  • Τόπος: Βόλος
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #86 στις: Αύγουστος 11, 2011, 09:48:04 πμ »
Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι να’ ναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.... :wink:
Thx
There are no good or bad modelmakers.There are more or less experienced.

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #87 στις: Αύγουστος 15, 2011, 02:48:58 μμ »
Χάραξη της bearding line (αμφοτερόπλευρα) ενώνοντας τις πρόσθιες-κάτω γωνίες του κεντρικού & των λοιπών οπίσθιων νομέων. Ακολούθως της rabbet line (αμφοτερόπλευρα) προσπαθώντας να δημιουργήσω με αιχμηρό μολύβι το εσωτερικό (κατά 1,5 χιλ.) περίγραμμα της ψευδοκαρίνας. 1,5 χιλ. είναι το πάχος των σανιδών του 1ου πετσώματος. Η rabbet line θα σκαφθεί σε βάθος ομοίως 1,5 χιλ. Δυστυχώς δεν υπάρχουν φύλλα όμοιου πάχους στη ψευδοκαρίνα ώστε να εκτιμήσω καλύτερα το όριο του 1,5 χιλ. σκαψίματος από κάθε πλευρά. Δεν έχω ακόμη εξοικιωθεί πλήρως με το θέμα της κλίσης διαμόρφωσης της rabbet. Στην καρίνα-κοιλιά του σκάφους θα τη διαμορφώσω κάθετα, για πλώρη και πρύμνη προβληματίζομαι.
Ομοίως σκέφτομαι με ποιο εργαλείο θα κάνω καλύτερα τη δουλειά αυτή. Αν δε σκεφτώ κάτι καλύτερο, με χαρτί Νο 80…
Τέλος, σκέφτομαι το εργαλείο για το προοδευτικό «φάγωμα» της bearding line από τα 5 στα 2 χιλ. Το γεγονός ότι ο Βασίλης κάπου μου έχει συστήσει να κινηθώ με φορά τα βελάκια, δε μου δίνει «χέρι» για να «φάω» τη ψευδοκαρίνα εκεί με το χέρι και χαρτί 80…
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #88 στις: Αύγουστος 15, 2011, 03:18:22 μμ »
Στις φωτογραφίες βλέπω ότι έχεις χαράξει κάποιες κάθετες και οριζόντιες γραμμές, να σου επιστήσω την προσοχή ότι εφόσον πιο κάτω από την ψευδοκαρίνα τοποθετούνται κομμάτια (stem, keel and sternpost) το πέτσωμα θα πρέπει να εφάπτεται με αυτά, άρα και το σκάψιμο θα πρέπει να γίνει μέχρι και τις άκρες της ψευδοκαρίνας, ώστε να μην σου μείνει κενό ανάμεσα στην ψευδοκαρίνα και στα παραπάνω walnut (καρυδιά) κομμάτια.
Μην τερματίσεις το πέτσωμα στις γραμμές που έχεις σημειώσει, γιατί θα είναι λάθος. Δηλαδή θα έχεις διαφορά στην άκρη του πετσώματος με τα κομμάτια (stem, keel and sternpost).
Απλά εκεί θα πρέπει να υπάρχει το απαιτούμενο αυλάκι για να μην εξέχει το πρώτο πέτσωμα (να μην κάνει σκαλοπάτι).
Όσον αφορά για τα φύλλα που αποτελείται το κόντραπλακέ, μέτρα τα μεσαία φύλλα και κοίταξε πόσα χιλιοστά είναι.
Από πόσα φύλλα αποτελείται το κόντραπλακέ; από τέσσερα ή πέντε;
Κοίταξε την παρακάτω φωτογραφία τι ακριβώς εννοώ.
Βασίλης


Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #89 στις: Αύγουστος 15, 2011, 03:28:18 μμ »
Επίσης παρατήρησε και αυτήν την εικόνα για να καταλάβεις, διότι μάλλον δεν το έχεις καταλάβει καλά, ίσως φταίει και ο γραπτός λόγος.
Θα παρατηρήσεις πως είναι φαγωμένο στην πλώρη της ψευδοκαρίνας.
Η φωτογραφία είναι από το HMS Pegasus της Victory Models.
Βασίλης


Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #90 στις: Αύγουστος 15, 2011, 03:34:21 μμ »
1] Οι λοξές και με βελάκια γραμμές αφορούν τη διαμόρφωση της bearding line. Το θέμα είναι με ποιο εργαλείο θα διαμορφώσω προοδευτικά από τα 5 στα 2 χιλ...
2] Η οριζόντια γραμμή με το μολύβι σημειώθηκε στα 1,5 χιλ. εσωτερικότερα του περιγράμματος της ψευδοκαρίνας. Ανάμεσα στη γραμμή αυτή και το περίγραμμα της ψευδοκαρίνας από πλώρη έως πρύμνη θα διαμορφωθεί αυλάκι βάθους 1,5 χιλ. από κάθε πλευρά για να υποδεχθεί την 1η σανίδα του 1ου πετσώματος. Μετά θα κολλήσω τα walnut parts (stem, keel, ster).
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #91 στις: Αύγουστος 15, 2011, 04:04:18 μμ »
Εντάξει, άρα το έχεις καταλάβει πιστεύω απόλυτα.
Το πίσω μέρος σίγουρα θα πρέπει να γίνει 2 χιλιοστά εκεί που χρειάζεται.
Στο μπροστά μέρος ίσως και να μην χρειάζεται να γίνει 2 χιλιοστά καθότι οι σανίδες γυρίζουν  σχεδόν κάθετα στο μπροστινό μέρος (από την μέση και πάνω).
Όσο για το σταδιακό τρίψιμο αυτό θα το δεις ο ίδιος με τις σανίδες πετσώματος.
Εγώ θα έτριβα με γυαλόχαρτο, χωρίς να χρησιμοποιούσα βάρβαρα εργαλεία, ίσως χρησιμοποιούσα ένα μοντελιστικό σκαρπέλο, αλλά τίποτε περισσότερο.
Υπόψην δεν ψάχνουμε την τρίχα του χιλιοστού, αυτό που πιο πολύ μας ενδιαφέρει είναι τα λεγόμενα σκαλοπάτια στα τελειώματα του πετσώματος.
Αν κοιτάξεις μοντέλα around the world θα διαπιστώσεις τι λέω και τα λάθη που έχουν γίνει (κοίτα και δικά μας λάθη), πολλοί δεν ασχολούνται καθόλου.
Σε αυτά τα πλοία όπως το Snake το πρόβλημα κυρίως είναι στο πίσω και κάτω μέρος και λίγο στην πλώρη απο την μέση και κάτω, λόγω καμπυλότητας του κύτους.
Γνώμες και απόψεις θα ακούσεις πολλές, αλλά σε παρακαλώ εφόσον έχεις εμπεδώσει το θέμα ακολούθησε τον τρόπο που σε βολεύει.

Χωρίς να σε επηρεάσω θα σου πω αναλυτικά τι θα έκανα εγώ, αλλά δεν θέλω να επηρεαστείς διότι αυτό είναι που βολεύει εμένα.
Βήμα πρώτο θα κόλλαγα όλα τα κομμάτια (stem, keel and sternpost) πάρα πολύ καλά. Φαντάσου εάν δεν είχες αυτά τα κομμάτια και η καρίνα του πλοίου ήταν ενιαία, θα ήταν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Βήμα δεύτερο, προσεκτικά λίγο πιο πίσω από την ένωση των κομματιών θα διαμόρφωνα κατάλληλα τα απαραίτητα αυλάκια, φροντίζοντας το τελείωμα του αυλακιού να ήταν πρόσωπο με τα κολλημένα κομμάτια και προσέχοντας αυτή η δουλειά να γίνει σιγά σιγά προκειμένου να μην ξεκολλήσουν.
Βήμα τρίτο, στο πίσω μέρος που οι σανίδες καταλλήγουν σχεδόν παράλληλα με την καρίνα το αυλάκι θα το έκανα από 1,5 χιλιοστά σε κάθε πλευρά.
Βήμα τέταρτο, στο κάτω μέρος του σκάφους αλλού το αλάκι μπορεί να ήταν 1,5 χιλιοστά και αλλού λιγότερο, εξαρτάται το πως πατάνε οι σανίδες, γι' αυτό θα έσκαβα λιγότερο και μόλις τοποθετούσα την πρώτη κατώτατη σανίδα εκεί που χρειαζόταν (πριν κολλήσω την σανίδα) θα έβλεπα εάν κάπου χρειαζόταν παραπάνω και με γυαλόχαρτο θα έτριβα αναλόγως.
Βήμα πέμπτο, ομοίως θα έκανα και το μπροστινό μέρος.
Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #92 στις: Αύγουστος 15, 2011, 10:32:30 μμ »
Εντάξει, άρα το έχεις καταλάβει πιστεύω απόλυτα.
Το πίσω μέρος σίγουρα θα πρέπει να γίνει 2 χιλιοστά εκεί που χρειάζεται.
Στο μπροστά μέρος ίσως και να μην χρειάζεται να γίνει 2 χιλιοστά καθότι οι σανίδες γυρίζουν  σχεδόν κάθετα στο μπροστινό μέρος (από την μέση και πάνω).
Όσο για το σταδιακό τρίψιμο αυτό θα το δεις ο ίδιος με τις σανίδες πετσώματος.
Εγώ θα έτριβα με γυαλόχαρτο, χωρίς να χρησιμοποιούσα βάρβαρα εργαλεία, ίσως χρησιμοποιούσα ένα μοντελιστικό σκαρπέλο, αλλά τίποτε περισσότερο.
Υπόψην δεν ψάχνουμε την τρίχα του χιλιοστού, αυτό που πιο πολύ μας ενδιαφέρει είναι τα λεγόμενα σκαλοπάτια στα τελειώματα του πετσώματος.
Αν κοιτάξεις μοντέλα around the world θα διαπιστώσεις τι λέω και τα λάθη που έχουν γίνει (κοίτα και δικά μας λάθη), πολλοί δεν ασχολούνται καθόλου.
Σε αυτά τα πλοία όπως το Snake το πρόβλημα κυρίως είναι στο πίσω και κάτω μέρος και λίγο στην πλώρη απο την μέση και κάτω, λόγω καμπυλότητας του κύτους.
Γνώμες και απόψεις θα ακούσεις πολλές, αλλά σε παρακαλώ εφόσον έχεις εμπεδώσει το θέμα ακολούθησε τον τρόπο που σε βολεύει.

Χωρίς να σε επηρεάσω θα σου πω αναλυτικά τι θα έκανα εγώ, αλλά δεν θέλω να επηρεαστείς διότι αυτό είναι που βολεύει εμένα.
Βήμα πρώτο θα κόλλαγα όλα τα κομμάτια (stem, keel and sternpost) πάρα πολύ καλά. Φαντάσου εάν δεν είχες αυτά τα κομμάτια και η καρίνα του πλοίου ήταν ενιαία, θα ήταν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Βήμα δεύτερο, προσεκτικά λίγο πιο πίσω από την ένωση των κομματιών θα διαμόρφωνα κατάλληλα τα απαραίτητα αυλάκια, φροντίζοντας το τελείωμα του αυλακιού να ήταν πρόσωπο με τα κολλημένα κομμάτια και προσέχοντας αυτή η δουλειά να γίνει σιγά σιγά προκειμένου να μην ξεκολλήσουν.
Βήμα τρίτο, στο πίσω μέρος που οι σανίδες καταλλήγουν σχεδόν παράλληλα με την καρίνα το αυλάκι θα το έκανα από 1,5 χιλιοστά σε κάθε πλευρά.
Βήμα τέταρτο, στο κάτω μέρος του σκάφους αλλού το αλάκι μπορεί να ήταν 1,5 χιλιοστά και αλλού λιγότερο, εξαρτάται το πως πατάνε οι σανίδες, γι' αυτό θα έσκαβα λιγότερο και μόλις τοποθετούσα την πρώτη κατώτατη σανίδα εκεί που χρειαζόταν (πριν κολλήσω την σανίδα) θα έβλεπα εάν κάπου χρειαζόταν παραπάνω και με γυαλόχαρτο θα έτριβα αναλόγως.
Βήμα πέμπτο, ομοίως θα έκανα και το μπροστινό μέρος.
Βασίλης

Ευχαριστώ και πάλι Βασίλη.
Τα 5 χιλ. της ψευδοκαρίνας αποτελούνται από τέσσερα στρώμματα ξυλείας. Τα δύο πιο κεντρικά σκουρότερου χρώματος και 3 χιλ πάχους. Τα πιο λευκωπά επιφανειακά από 1 χιλ.
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #93 στις: Αύγουστος 16, 2011, 05:22:22 μμ »
Πιο πρόσφατος προβληματισμός ειδικά για την γωνία της rabbet line με κάνει να αναβάλω τη χάραξη/αυλάκωση της εκ των προτέρων. Θα διαμορφώσω εξαρχής μόνο την κάτω-οπίσθια επιφάνεια της ψευδοκαρίνας πίσω από τη bearding line αμφοτερόπλευρα, τρίβοντας από τα 5 στα 2 χιλ. Η διαμόρφωση της rabbet line θα γίνει «βλέποντας και κάνοντας» όταν αρχίσει το 1ο πέτσωμα από την καρίνα προς το κατάστρωμα.
Από τη μια νιώθω να σπάζομαι από την πολλή θεωρία και τη σχετικά απραξία, από την άλλη όμως αντιλαμβάνομαι πόσο σημαντικές είναι κάποιες βασικές αρχές. Δε ξεχνώ πως το επόμενο μου θα είναι το "Victory" της Caldercraft.
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #94 στις: Αύγουστος 16, 2011, 05:49:17 μμ »
Πιο πρόσφατος προβληματισμός ειδικά για την γωνία της rabbet line με κάνει να αναβάλω τη χάραξη/αυλάκωση της εκ των προτέρων. Θα διαμορφώσω εξαρχής μόνο την κάτω-οπίσθια επιφάνεια της ψευδοκαρίνας πίσω από τη bearding line αμφοτερόπλευρα, τρίβοντας από τα 5 στα 2 χιλ. Η διαμόρφωση της rabbet line θα γίνει «βλέποντας και κάνοντας» όταν αρχίσει το 1ο πέτσωμα από την καρίνα προς το κατάστρωμα.
Από τη μια νιώθω να σπάζομαι από την πολλή θεωρία και τη σχετικά απραξία, από την άλλη όμως αντιλαμβάνομαι πόσο σημαντικές είναι κάποιες βασικές αρχές. Δε ξεχνώ πως το επόμενο μου θα είναι το "Victory" της Caldercraft.

Πριν προχωρήσεις σε κάτι θα πρέπει να ξέρεις την θεωρία πρώτα και μετά να την κάνεις και στην πράξη έτσι δεν είναι;
Ξεκίνησε όπως είπαμε προσεκτικά βήμα-βήμα και θα τα καταφέρεις, τώρα μερικά λάθη ή παραλείψεις δεν νομίζω ότι έχουν και μεγάλη σημασία, είναι μέσα στο πρόγραμμα, αρκεί αυτά να μην βγάζουν μάτι που λέμε.

Βλέπω ότι έχεις μεγάλο πάθος με το Victory  :lol: :lol: :lol:, καλό όμως θα είναι, κρίνοντας από την δικιά μου πλευρά και μόνο όταν με το καλό τελειώσεις το Snake να ασχοληθείς με καράβι επόμενου επιπέδου και κατηγορίας πριν φτάσεις στο μεγάλο και όντως θαυμάσιο Victory.
Με αυτό τον τρόπο θα εξοικειωθείς ακόμη περισσότερο, οι τεχνικές σου θα είναι καλύτερες, θα έχεις ξεπεράσει τα δύσκολα βήματα και μετά θα μπορέσεις να φτιάξεις πιο καλύτερα το Victory μιας και αυτό θέλει πάνω από 2.000 ώρες εργασίας.


Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #95 στις: Αύγουστος 17, 2011, 09:25:35 πμ »
2.000 ώρες κι ελεύθερο επάγγελμα, δε συντρέχουν..... :?
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #96 στις: Αύγουστος 19, 2011, 12:52:23 μμ »

Ευχαριστώ και πάλι Βασίλη.
Τα 5 χιλ. της ψευδοκαρίνας αποτελούνται από τέσσερα στρώμματα ξυλείας. Τα δύο πιο κεντρικά σκουρότερου χρώματος και 3 χιλ πάχους. Τα πιο λευκωπά επιφανειακά από 1 χιλ.


Εφόσον τα δύο κεντρικά φύλλα είναι 3 χιλιοστά θα πρέπει τα υπόλοιπα φύλα του 1 χιλιοστού από κάθε πλευρά να φαγωθούν, άρα θα μείνουν τα κεντρικά φύλλα των 3 χιλιοστών.
Μέτρησε τις σανίδες πετσώματος πόσο είναι, γιατί μερικές φορές μπορεί να λέει ότι είναι 1,5 χιλιοστά αλλά άλλες φορές είναι κάπως πιο παχύτερες και άλλες πιο λεπτότερες.
Το λέω αυτό για να μην τρίψεις περισσότερο από ότι χρειάζεται με αποτέλεσμα να αναγκαστείς να τρίψεις και το stern post για να έρθει στο ίδιο πάχος.
Μπορεί αυτή η διαδικασία να σου φάει αρκετές ώρες, πρέπει να γίνει όμως όσο πιο σωστά γίνεται, με προσοχή πάντα.
Προσπάθησε ακόμη το τρίψιμο να είναι ομοιόμορφο και από τις δύο πλευρές.
Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #97 στις: Αύγουστος 19, 2011, 03:35:34 μμ »

Ευχαριστώ και πάλι Βασίλη.
Τα 5 χιλ. της ψευδοκαρίνας αποτελούνται από τέσσερα στρώμματα ξυλείας. Τα δύο πιο κεντρικά σκουρότερου χρώματος και 3 χιλ πάχους. Τα πιο λευκωπά επιφανειακά από 1 χιλ.


Εφόσον τα δύο κεντρικά φύλλα είναι 3 χιλιοστά θα πρέπει τα υπόλοιπα φύλα του 1 χιλιοστού από κάθε πλευρά να φαγωθούν, άρα θα μείνουν τα κεντρικά φύλλα των 3 χιλιοστών.
Μέτρησε τις σανίδες πετσώματος πόσο είναι, γιατί μερικές φορές μπορεί να λέει ότι είναι 1,5 χιλιοστά αλλά άλλες φορές είναι κάπως πιο παχύτερες και άλλες πιο λεπτότερες.
Το λέω αυτό για να μην τρίψεις περισσότερο από ότι χρειάζεται με αποτέλεσμα να αναγκαστείς να τρίψεις και το stern post για να έρθει στο ίδιο πάχος.
Μπορεί αυτή η διαδικασία να σου φάει αρκετές ώρες, πρέπει να γίνει όμως όσο πιο σωστά γίνεται, με προσοχή πάντα.
Προσπάθησε ακόμη το τρίψιμο να είναι ομοιόμορφο και από τις δύο πλευρές.
Βασίλης


Ξέρω ότι σου αρέσει η Caldercraft, αλλά αν διαπιστώσω και την πιθανή παρέκλιση που σχολιάζεις, θα αρχίσω να αμφιβάλω και για την ακρίβεια των σχεδίων της!
Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Αποσυνδεδεμένος EchiDNA

  • Keep modeling!
  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Age: 47
  • Τόπος: Λάρισα
  • Γιώργος
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #98 στις: Αύγουστος 23, 2011, 11:02:05 πμ »
Πωπω παιδιά από ένα σημείο και μετά σας έχασα... δεν μπορώ να ακολουθήσω τις ερωτήσεις, οδηγίες και συμβουλές!  8)

Θα τις χρειαστώ όμως ως αναφορά σε μελλοντικές μου κατασκευές!

Καλή συνέχεια Στέργιο!  ::salut::
................|........|.......|
...............)_)....)_)....)_)
..............)___).)___).)___)\
.............)____)____)_____)\\  ......._____|____|____|____\\\__  -------\___________________/

Αποσυνδεδεμένος Stergios T

  • Τ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 821
  • Age: 58
Απ: HMS Snake 1797 1:64 Scale - Caldercraft
« Απάντηση #99 στις: Αύγουστος 27, 2011, 05:56:59 μμ »
Γιώργο καλό χειμώνα....!

.....Τελικά οι σανίδες του 1ου πετσώματος έχουν πάχος όντως 1,5 χιλ. (1,3 για την ακρίβεια). Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω αυτή την 2Χ2 χιλ. σανίδα ως οδηγό στην πρύμνη και ψευδοκαρίνα ώστε να μπορώ να κουμαντάρω καλύτερα το βάθος του τριψίματος στην περιοχή κάτωθεν της bearding line.

Τώρα
HMS Snake 1797 1:64 Scale (Caldercraft)
Στη μαρίνα
Mare Nostrum

Tags: hms snake