Σε αυτή τη φάση θα ταλαιπωρηθώ με το γνωστό θέμα της κατασκευής F-16, δηλ. το εσωτερικό του αεραγωγού!
Λοιπόν μετά από ατελείωτο στοκάρισμα και τρίψιμο (*) τελικά το εσωτερικό των αεραγωγών είναι κάπως αποδεκτό και κολλήθηκε στο υπόλοιπο σκάφος για να συνεχίσουμε.
Η εφαρμογή του κιτ γενικά δεν είναι η απόλυτα τέλεια όπως αρχικά περίμενα (ή είμαι και λίγο βαστικός οπότε θα το πληρώσω με αρκετό τρίψιμο-στοκάρισμα).
- Η ένωση προέκτασης αλεξίπτωτου με το κάθετο σταθερό δεν είναι η σωστή για την περίπτωση φαρδιάς βάσης κάθετου σταθερού. Αυτό όμως δεν είναι θέμα ιδιαίτερο, δεδομένου ότι στο -D πάω για την καμπούρα εξαρχής (τότε θα πρέπει να ποστάρω και φωτογραφίες...)
- Ο αεραγωγός του GE κινητήρα (blk30) δεν κάθεται και τόσο καλά στην κοιλιά του σκάφους. Πάντως είναι εμφανής η διαφορά του με τον αεραγωγό του PW κινητήρα (52+)
- πρέπει να φτιάξω HUD repeater στο -D blk52+.
- κλπ ψιλολόγια
Συνοπτικά θα χρειαστεί κάποια δουλειά (η οποία θα περιλαμβάνει και επαναχάραξη γράμμωσης) ώστε το συναρμολογημένο σκάφος να φαίνεται αεροπλάνο και όχι κολλημένα κομμάτια. Δυστυχώς δεν μου βγήκε και τόσο straight-through η κατασκευή αλλά τελικά ως δίδυμο περιμένω να φαίνονται ωραία τα δύο σκάφη.
(*) φανταστείτε με μέσα στο σπίτι να κυκλοφορώ με ένα αεραγωγό και ένα ντουκοχαρτάκι κύλινδρο και να τρίβω, να τρίβω, να τρίβω... όσοι το έχετε φτιάξει καταλαβαίνετε πολύ καλά. Βέβαια είναι το νο1 σημείο για να σου βγάλει ένα F-16 "εκτός" στο μάτι του παρατηρητή. Α, και βέβαια ΔΕΝ έφτιαξα fan στο βάθος του τούνελ... σε 72άρι θες φακό για να καταλάβεις τί γίνεται εκεί μέσα τελικά!Σκέφτομαι και το θέμα των φορτίων. Μάλλον έχω καταλήξει σε κάποιο σενάριο αλλά ακόμη είναι πολυυυυυ νωρίς για αυτά!
Ελπίζω σε πρόοδο ώστε να σας δείξω και φωτό.
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους!