Αποστολέας Θέμα: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)  (Αναγνώστηκε 9922 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« στις: Ιούλιος 09, 2017, 04:17:39 μμ »


Μοντέλο (πλήρες): Hobby Boss STRV 122
Βελτιωτικά: Κανένα Ολοκληρωμένο
Πυροβόλο: RB Models
Πολυβόλο αρχηγού: Slingshot
Φωτοχαραγμένα (PE): Eduard (Επιλογή)
Ερπύστριες: Friul
Συρματόσχοινα: Eureka
Βάσεις & Γάντζοι: Leopard club
Κεραίες: Leopard club
Σήματα: Echelon 
Κατασκευές: Εκτεταμένες

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 09, 2017, 04:36:21 μμ »
Τα Leopard είναι από τα πλέον αγαπημένα μου άρματα, με peak της προτίμησης μου αυτής, τα Leo 2A5/6. Το πρώτο μου Leopard ήταν ένα Leo 2A7+, ένα project της KMW, που δεν ευδοκίμησε να μπει σε υπηρεσία, παρά μόνο μια περικοπή του που ονομάστηκε Leo 2 A7. Κατόπιν έφτιαξα ένα ‘τυπικό’ Γερμανικό A6 σε βάση Tamiya και ένα ‘Ισπανικό’ (ας πούμε…) με βάση ένα από τα κιτ σειράς EX της Hobby Boss.



Το πρώτο (Α7+) κατέχει μια περίοπτη εκθεσιακή θέση στο καινούριο μου εργαστήριο, μαζί με τα χρυσά του (παρακαλώ!) βραβεία από την IPMS και την λέσχη μοντελιστών Καρδίτσας. Τα δύο επόμενα όμως, μετά από ένα ζεστό μπάνιο με μπόλικη χλωρίνη μπήκαν στα συρτάρια αποθήκευσης… Με ‘έτρωγε’ να φτιάξω μια καλή σειρά Leopard 2 – με κορυφή το Leo A7 της Meng, αλλά ήθελα πρώτα να φτιάξω τα κιτ του scrap yard.


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 09, 2017, 04:38:15 μμ »


Θέλοντας να φτιάξω ένα ‘case study’ Leo 2A6 σειράς EX, αποφάσισα να παλέψω με το ‘θηρίο’ της Hobby Boss και να ξεκινήσω ένα Σουηδικό STRV 122 Late Version, δίνοντας ίσως την ευκαιρία σε όλους τους – πολλούς – κατόχους αυτών των κιτ και παρακολουθώντας αυτή τη παρουσίαση, να δημιουργήσουν κάτι καλό, που θα το ευχαριστηθούν αυτοί και όχι η ανακύκλωση… Κι εδώ είμαστε.

Αποσυνδεδεμένος jim40

  • Τζαλαχάνης Δημήτρης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1282
  • Age: 57
  • Τόπος: Γιαννιτσά
  • go ahead punk make my day
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 09, 2017, 04:39:16 μμ »
Αναμένω με ενδιαφέρων

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 09, 2017, 04:41:08 μμ »
- Γενικά για το κιτ:
Τα πρώτα Leopard 2 της Hobby Boss ήταν και τα πρώτα της μοντέλα. Το πλαστικό θέλει προσοχή γιατί ξεφλουδίζει & λιώνει επίσης εύκολα από τη κόλα. Έχει αρκετές ανακρίβειες, λάθη & προχειρότητες, όπως επίσης κανένα από τα κιτ σειράς EX (EX, Σουηδικό, Ισπανικό, κλπ) δεν είναι σωστό στην προσομοίωση του αναφερόμενου τύπου. Όμως είναι ένα κιτ με πολύ χαμηλή τιμή - ιδίως από 2ο χέρι – ενώ είναι η μόνη επιλογή σε Leo 2A6 EX. 





Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3874
  • Age: 44
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 09, 2017, 04:42:23 μμ »
καλη κατασκευη,κοιτα να δεις κι  εγω τις τελευταιες 4 ημερες ξεθαψα και φτιαχνω ενα λεο2Α4 της ιταλερυ πιο χρεπι βεβαια!!

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 10, 2017, 03:52:20 μμ »
1. Σ Κ Α Φ Ο Σ :
Α) Τροχοί & Ανάρτηση:
- Οι τροχοί του κιτ είναι συμπαθητικοί σε εμφάνιση & λεπτομέρεια, στερούνται εσωτερικής σχεδίασης, αλλά οι - αρκετά ακριβοί resin – δεν θα ‘δώσουν’ κάτι το ιδιαίτερο. Άρα εδώ μπορεί κανείς να κάνει την οικονομία του… 


- Οι κινητήριοι (Sprocket) θέλουν ‘άνοιγμα’ όσον αφορά το πάτημα της ερπύστριας, αν δεν θα μπει κάποια λαστιχένια και θα χρησιμοποιηθεί aftermarket Friul, Trumpeter ή Bronco. Τα PE της Eduard που αντικαθιστούν τις βίδες, απλά ΔΕΝ τις αντικαθιστούν!


Για πιο σωστή απόδοση, βάλτε βίδες.     

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 14, 2017, 11:50:35 πμ »
- Τα μπράτσα της ανάρτησης θέλουν ‘γέμισμα’ από την εξωτερική μεριά και πείρους από την εσωτερική. Easy stuff! Κατά τα άλλα, έχουν πολλή καλή εφαρμογή και ευθυγράμμιση. 


- Για ερπύστριες διάλεξα της Friul – στις οποίες έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία. Είναι εύκολες στη συναρμολόγηση και έχουν πολύ καλή λεπτομέρεια. Επίσης, το υλικό τους βοηθά στη ρεαλιστική απόδοση. Μειονέκτημα είναι η τιμή και τα κομμάτια με τις κεκλιμένες πλαϊνές ασφάλειες, που θέλουν προσεκτική τοποθέτηση σε συγκεκριμένο σημείο.



Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 18, 2017, 11:51:24 πμ »
1. Σ Κ Α Φ Ο Σ :
Β) Πίσω Μέρος

- Το πάνω μέρος του σκάφους κάνει ‘κοιλιά’ στον διαμήκη άξονα και θέλει υποστήριξη. Αυτό είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να γίνουν, γιατί η κοιλιά αυτή φέρνει τα πλαϊνά του σκάφους σε λάθος κλίση. Τα πλαϊνά πρέπει να είναι σχεδόν κάθετα, με μία πολύ ελαφριά κλίση προς τα έξω.


- Οι γρίλιες του μηχανοστασίου στο πίσω μέρος ενώνονται με τα πλαϊνά του σκάφους σε ορθή – σχεδόν – γωνία και όχι με στρογγυλεμένο ‘σβήσιμο’ όπως το δίνει το κιτ.


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 22, 2017, 01:03:00 μμ »
- Οι ενώσεις/συγκολλήσεις της πίσω ‘πλάκας’ με το σκάφος είναι εμφανής στα Leopard. Έτσι, καλό είναι τα ταιριάξουμε τα δύο κομμάτια καλά (dry fit), να κολληθούν σωστά και με τη βοήθεια της κόλλας και του στόκου να κλείσουν από τη μία τα κενά, αλλά να φαίνεται και η ένωση από την άλλη.



Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 45
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 12, 2017, 06:27:17 μμ »
Εξαιρετικός όπως πάντα... Έχεις παρατηρήσεις τις ίδιες απαιτούμενες διορθώσεις και στην υπόλοιπη σειρά LEO2 της Hobby Boss?

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 14, 2017, 01:07:40 μμ »
Thanks! :oops:

Οι διορθώσεις στο σκάφος είναι κατά 90% οι ίδιες για όλα τα HB Leo της σειράς EX (Σουηδικό, Δανικό, Ισπανικό, Ελληνικό). Μετά από εκεί, οι όποιες διαφοροποιήσεις πρέπει να μελετηθούν. Ας σημειωθεί όμως, ότι το Καναδικό Leo της HB είναι νέο καλούπι, με πολλές βελτιώσεις & διορθώσεις. Απλά, γίνεται μόνο Καναδικό…

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 14, 2017, 01:14:17 μμ »
- Οι βάσεις των πίσω φώτων έχουν διάφορα λαθάκια… Αρχικά, δεν πρέπει να έχουν πάνω πλαίσιο. Έχουν ένα χώρισμα παραπάνω και η κλίση/γωνία των πλαϊνών τους πλαισίων είναι ανάποδη. Εγώ έκοψα τα φώτα με το πλαίσιό τους για να τα διορθώσω.


- Οι λασπωτήρες είναι καλό να αφαιρεθούν και να μπουν φωτοχαραγμένοι (αν υπάρχουν) ή να κατασκευαστούν από φύλλο πλαστικού για μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο ρεαλιστικό πάχος.


- Οι εξατμίσεις θέλουν μια τρύπα στο κέντρο με ένα σωληνάκι.


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 30, 2017, 01:43:32 μμ »
- Η διαμόρφωση των τριών μεσαίων τμημάτων (Τηλέφωνο πεζικού & θυρίδες ελέγχου μετάδοσης) διαφέρει κάπως σε κάθε χώρα/χρήστη, γι’ αυτό θέλει προσοχή. Εγώ χρησιμοποίησα το κάλυμμα του τηλεφώνου και το χαρακτηριστικό φως πορείας, που δίνει η Eduard στα σετ της.
 


- Τα τρία άσπρα ορθογώνια πλαστικά είναι τα αντανακλαστικά της Σουηδικής έκδοσης, υποχρεωτικά για τη κίνηση στον δρόμο και όχι μόνο.



- Οι γάντζοι ρυμούλκησης και οι βάσεις τους θέλουν οπωσδήποτε αντικατάσταση. Εγώ χρησιμοποίησα τα πολύ καλό σετ που δίνει το Leopard club, το οποίο περιλαμβάνει βάσεις, γάντζους, πείρους και ασφάλειες PE. Διαφορετικά αφαιρέστε τους γάντζους από τις βάσεις και ή αφήστε τες έτσι ή βρείτε γάντζους από κάποιο άλλο κιτ (κάβα/σαβούρα…) ή τέλος φτιάξτε δικούς σας.

- Ο κεντρικός γάντζος είναι καλός. Θέλει ένα πείρο και μια ασφάλεια από πάνω, που θα βρείτε σε σετάκι PE ή κάντε μια μικρή/απλή κατασκευή με σύρμα.
- Οι τάπες στο κάτω μέρος έχουν μεγάλο πάχος. Αντικαθιστούνται από λεπτό φύλλο πλαστικού ή αν υπάρχει PE.


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 02:02:18 μμ »
1. Σ Κ Α Φ Ο Σ :
Γ) Εμπρός Μέρος

- Στο εμπρός κομμάτι της θωράκισης, ‘βύθισα’ τις βίδες συγκράτησης για να δώσω περισσότερη λεπτομέρεια, ενώ προστέθηκαν βίδες που έλειπαν. 


- Στα φτερά βύθισα επίσης τις βίδες, ενώ προστέθηκαν και κάποιες που έλειπαν, μαζί με μία μικρή βάση. Στα φλάς έφτιαξα βάσεις/ροδέλες και το μεταλλικό προστατευτικό. Επίσης τοποθέτησα και τα αντανακλαστικά που χρησιμοποιούν οι Σουηδοί για τη κίνηση σε δημόσιους δρόμους.




Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 26, 2017, 03:20:46 μμ »
- Αξίζει να αναφερθώ στο Punch & Die που πήρα από την LEF Productinos, το οποίο πήρε ‘φωτιά’ σε αυτή μου τη κατασκευή! Χωρίς αυτό δεν θα μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα που χρειάζονταν. Thank you Λευτέρη!




Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 26, 2017, 03:22:55 μμ »
- Τα προστατευτικά των φώτων φτιάχτηκαν και αυτά από μεταλλική βέργα, με ‘υποστήριξη’ πλαστικών. Στο κέντρο μπήκε και το αντανακλαστικό.



Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 02:40:15 μμ »
- Στην ένωση του πάνω με το κάτω μέρος της πρόσθετης θωράκισης, χρειάζεται μία λωρίδα πλαστικού, για να είναι σωστό το ‘τελείωμά’ τους.


- Οι εμπρός γάντζοι ρυμούλκησης δεν υπάρχουν καν… Μπήκαν οι υπόλοιποι από το σετάκι του Leopard club, το οποίο χρησιμοποίησα και για τους πίσω. 


- Προσοχή χρειάζεται στα πλάγια της ένωσης πάνω & κάτω μέρους σκάφους με τη μπροστινή θωράκιση. Πρέπει να στοκαριστεί η ένωση των δύο μερών, ενώ η ένωση της πρόσθετης θωράκισης πρέπει να είναι ορατή. 


- Τα στηρίγματα των καθρεφτών φτιάχτηκαν από μεταλλική ράβδο, ενώ οι βάσεις από κάβα PE.





Αποσυνδεδεμένος them

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 856
  • Age: 43
  • Τόπος: Αθήνα
  • -
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 11:43:59 μμ »
Αααααααχ με βάζεις σε πειρασμούς με τις ομορφιές που φτιάχνεις......

Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 12, 2017, 03:52:53 μμ »
1. Σ Κ Α Φ Ο Σ :
Δ) Πάνω Μέρος (Εμπρός τμήμα)

- Σε πολλά σημεία του σκάφους και ιδιαίτερα στο πάνω μέρος, οι κολλήσεις είναι ορατές, ενώ σε κάποια άλλα είναι τροχισμένες. Εδώ θα δούμε κάμποσες διαφορές μεταξύ των εκδόσεων Leo 2 A5/6, που προέρχονται από την προέλευση (αν ήταν πριν A4), τη χρονολογία κατασκευής και τις τυχόν μετασκευές & διαφοροποιήσεις της κάθε χώρας. Μετά από αρκετή παρατήρηση – ιδίως σε Σουηδικά – έφτιαξα άλλες κολλήσεις με λωρίδες PE της Aber, άλλες με πολύ λεπτές λωρίδες πλαστικού, εμώ άλλες τις στοκάρισα ως τροχισμένες.


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 19, 2017, 02:31:35 μμ »
- Το κιτ έχει τα τμήματα της αντιολισθητικής επιφάνειας ιδιαίτερα εξογκωμένα, σε όλη την επιφάνεια του πάνω μέρους του σκάφους, κάτι που θα με απασχολήσει και παρακάτω. Τα τμήματα αυτά, όπως και κάθε είδους ‘τύπωση’ στο glacis, κανονικά πρέπει να αφαιρεθεί. Όλα τα τμήματα της πρόσθετης θωράκισης πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο ύψος και να έχουν το ίδιο πάχος.


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 19, 2017, 02:32:40 μμ »
- Η πρόσθετη θωράκιση του glacis φτιάχτηκε από την αρχή. Λίγο γιατί του κιτ ήταν σαν ‘γκοφρέτα’, λίγο γιατί δεν είχε το σωστό διαχωρισμό, λίγο το λάθος pattern & μέγεθος των βιδών, με έπεισαν να τη φτιάξω από την αρχή. Όμως, δεν θα έλεγα ότι είναι από τα must do του κιτ. Αν την έφτιαχνα τώρα θα ‘ενσωμάτωνα’ τις ροδέλες των βιδών συγκράτησης μέσα στη θωράκιση, κάτι που δεν σκέφτηκα εξ’ αρχής… 



Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 20, 2017, 02:50:48 μμ »
- Η ακρίβεια και η λεπτομέρεια στο μηχανισμό κύλισης της θυρίδας του οδηγού και στη θωράκισή του είναι φτωχή. Γι’ αυτό τα έφτιαξα με κομμάτια πλαστικού (styrene). Είναι ένα χαρακτηριστικό τμήμα των Leo 2 A5/6 και ήταν κρίμα να το αφήσω έτσι…



Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 20, 2017, 03:03:15 μμ »
Αυτό με τα λέοπαρντ να το κοιτάξεις... Μην το αφήσεις έτσι!!!


Αποσυνδεδεμένος midasIDF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1020
  • Age: 60
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Leopard 2 A6 Swedish Army (STRV 122 Late Version)
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 21, 2017, 02:19:51 μμ »
Και ποιος μου έδωσε αερογράφο να βάψω τα Leopardάκια? Ποιος?  :lol: :lol: ::salut::