Αποστολέας Θέμα: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888  (Αναγνώστηκε 1958 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« στις: Μάιος 12, 2017, 01:47:39 μμ »
Απο καιρό ήθελα να ασχοληθώ με κάποια μοτοσυκλέτα απο τους Ελληνικούς αγώνες.
Έφτασε λοιπόν η ωρα να παρουσιάσω ενα προτζεκτακι για το οποιο μελετάω και μαζεύω πραγματάκια εδω και καιρό.
Είναι πάλι ενα ducati 888 και είναι η μοτοσυκλέτα του Ελληνα πολυπρωταθλητη Σακη Σκουρτα.
Εκτός του οτι είναι μοτοσυκλέτα του θρύλου αυτού των Ελληνικών αγώνων Θεωρώ πως είναι
και μια πολύ όμορφη και ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα, αφού σπάνια βλέπουμε αγωνιστικά Ducati σε άλλο χρώμα πλην του κόκκινου.

Δείτε σε αυτό το βίντεο την μοτοσυκλέτα σε δράση.
Για τους ανυπόμονους απο το 1'50 και μετά η μοτοσυκλέτα φαίνεται καθαρά.
www.youtube.com/watch?v=NhcESwOi7wE

Υπάρχει η προοπτική απο αυτή την κατασκευή να δημιουργηθεί και ενα τρανσκιτ που θα περιλαμβάνει
ρητινενια κομματια-vacuform ζελατινα και φυσικά χαλκομανίες. Με σκοπό να διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό αν υπάρξει ενδιαφέρον.
Αυτά προς το παρόν.


Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 12, 2017, 05:52:34 μμ »
καλή συνέχεια
ποιο κιτ θα χρησιμοποιήσεις ?
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 13, 2017, 12:25:26 πμ »
Ευχαριστώ Σταύρο. Το μόνο αξιόλογο κιτ για το 888 είναι αυτο της tamiya στην 1/12.
Το κιτ και το περιεχόμενο του.


Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 13, 2017, 06:28:07 μμ »
Καλό ξεκίνημα κι από 'δω Κομνηνέ!

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 14, 2017, 08:59:42 πμ »
Ευχαριστώ και πάλι Κωστα, να είσαι καλά.

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 15, 2017, 12:43:17 μμ »
Εν μέσω αρκετού τρεξίματος τον τελευταίο καιρό και κατά συνέπεια ελάχιστου ελεύθερου χρόνου, κάτι έκανα και για το ντουκατακι.

Κατ αρχας το μοντέλο συναρμολογηθηκε πρόχειρα και φωτογραφηθηκε ωστε να υπαρχει μετρο συγκρισης οταν αργοτερα θα δεχθει τα διαφορετικα κομματια.

Πάρθηκαν μέτρα για την κατασκευή των χαλκομανιών και στάλθηκαν για εκτύπωση.


Αυτές θα ειναι οι χαλκομανιες, τωρα περιμένω να τις πάρω στα χερια μου ωστε να τσεκάρω τα χρώματα και να κανω δοκιμαστική τοποθέτηση ωστε να οριστικοποιηθει οτι και οι διαστάσεις είναι σωστές. Αν οχι, θα γίνουν τροποποιησεις και θα παραγγελθουν ξανα.


Αυτά το ολίγα προς το παρόν.  Διαβάστε το αρθράκι της φωτογραφίας.. Αξίζει!


Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 13, 2017, 03:40:27 μμ »
Τελικά η ζωή κάνει πλάκες, και αυτο που λένε "ποτέ μην λες ποτέ" είναι πολύ σωστό.. Αυτό το κιτ που κάποτε το είχα πετάξει εντελώς άφτιαχτο στα σκουπίδια επειδή δεν μου άρεσε, τώρα μου αρέσει τόσο πολύ που ήδη το εχω φτιάξει μια φορά και ειμαι πάλι στην φάση που φτιάχνω ταυτόχρονα άλλες δυο εκδοχές του και μάλιστα έχω άλλη μια στο μυαλό για το μέλλον...
Το παραπάνω σχόλιο θα ήταν ίσως καλύτερα να ήταν στην εισαγωγή αυτής της κατασκευής, αλλά εμένα τώρα μου ρθε ο οίστρος.. χαχα!

Παμε τωρα να δουμε με την βοηθεια μιας απο τις πιο καλες φωτο που εχω, ποιες είναι οι διαφορές της μοτοσυκλέτας του Σκουρτα σε σχέση με το κιτ της tamiya.

Σημαντικοτερες διαφορές ειναι α)το πηρουνι, β)τα δισκόφρενα γ)οι δαγκάνες δ)το εμπρός φτερό.
Επίσης υπάρχει μια διάφορα στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ η οποία δεν φαίνεται στην πάνω φωτο. Φαίνεται όμως στην αποκάτω που είναι από άλλη μοτοσυκλέτα αλλά είναι ιδανική γιατί μας δείχνει καθαρά πλέον όλα τα παραπάνω διαφορετικά εξαρτήματα που πρέπει να έχει ένα μοντέλο του 888 για να αναπαριστά σωστά την μοτοσυκλέτα του Σάκη. (η διαφορά στο ρεζερβουάρ επισημαίνετε με πράσινο κύκλο) φαίνονται επίσης και τα διαφορετικά αναλογικά όργανα.



Ευτυχώς για τα βασικά διαφορετικά εξαρτήματα που χρειάζεται αυτή η κατασκευή για να ολοκληρωθεί υπάρχει το YZR500 της hasegawa το οποίο αγοράστηκε μόνο και μόνο για να αντιγράφουν σε ρητίνη και ξαναπουληθηκε. Στις ποιο κάτω φώτο είναι τα κομμάτια όπως είναι στα πλαίσια του κιτ της hasegawa γιατί το χρώμα της ρητίνης δεν βοηθά να φανούν οι λεπτομέρειες πχ στις δάγκανες που είναι εκπληκτικές!

Στις υπόλοιπες εργασίες τώρα, το φτερό της tamiya άλλαξε σχήμα με φύλο πλαστικού και στόκο.


Πάρα πολύ δουλειά έγινε και στο κυρίως φαιρινγκ.
Με πολύ προσοχή τοποθετηθηκαν προσθήκες πλαστικού δεξιά και αριστερά στα σημεία που τοποθετείται η διάφανη ζελατίνα γιατί τα τμήματα αυτά δίνονται λεπτότερα από ότι πρέπει από την tamiya σε σχέση με φώτο της πραγματικής μοτοσυκλέτας και θεώρησα απαραίτητο να τα πλατύνω λίγο ώστε να δημιουργηθεί επαρκής χώρος για το λογότυπο με το όνομα του αναβάτη και την λευκή λωρίδα που θα διαχωρίζει το κίτρινο με το κόκκινο χρώμα.
Απο μια ακόμα λωρίδα πλαστικού τοποθετήθηκε στα πίσω πλαϊνά τμήματα του φαιριγκ και πάλι βάση φωτο του πραγματικού. Δείτε της προσθήκες αυτές στην παρακάτω φώτο.

Μια μικρή διόρθωση χρειάστηκε και το πίσω φτερό.


Είμαι σίγουρος πως όλοι γνωρίζετε πολύ καλά ::glossa:: πόσο χάλια είναι η διάφανη ζελατίνα για το φαιριγκ που δίνει η tamiya σε αυτό το κιτ, έτσι λέπτυνα κατά πολύ το πλαστικό στο σημείο που τοποθετείται η διάφανη ζελατίνα του κιτ και φτιάχτηκε μια νεα με την μέθοδο vacuform, εύκολα και γρήγορα αυτή την φορά, αφού όλα ήταν έτοιμα απο το προηγούμενο 888 που είχα φτιάξει


Το ρεζερβουάρ τροποποιηθηκε και απέκτησε την κοιλότητα που πρέπει να έχει στο μπροστινό του μέρος. Επίσης απέκτησε ενα αυτάκι απο πλαστικό στο πίσω μέρος του που θα το στηρίζει στο υποπλαισιο και έκλεισε από κάτω με φύλο πλαστικού.


Τώρα κανονικά κάπου εδώ θα ήθελα κάνα εξάμηνο διάλειμμα γιατί κουράστηκα.. Αλλά θα υπερβώ εαυτόν και θα συνεχίσω. :P  :P

Οι εξατμίσεις θέλανε και αυτές μια μικρή αλλαγή.
Πρέπει να αφαιρεθούν τα καμπύλα ακροφυσια στο πίσω μέρος τους και να αντικατασταθουν με ίσια. (Αν οι συγκεκριμενες εξατμίσεις είχαν χέρια σίγουρα θα με μούτζωναν, τόσο που εχω ασελγήσει πάνω τους κατά το παρελθόν.. τέλος πάντων εύχομαι να βρουν επιτέλους την ανάπαυση που τους αξίζει σε αυτό το μοντέλο)


Πρόσφατα ήρθαν και οι χαλκομανίες που είχα παραγγείλει αλλά μετά απο εξέταση παρατήρησα οτι το κίτρινο μέσα στα λογότυπα της shell απέχει πολύ από το ιδανικό και έτσι μαζί και με κάποιες άλλες διορθώσεις και προσθήκες παραγγελθηκαν ξανά με την ελπίδα αυτή την φορά να είναι όλα καλά. Τις βλέπεται στην παρακάτω φώτο μαζί με μια χαλκομανία σωστή χρωματικά για να καταλάβετε την διαφορά.

Αυτά προς το παρόν. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Giorgosv78

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 192
  • Age: 45
  • Τόπος: Κερατσινι
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 13, 2017, 06:23:44 μμ »
Ωραίο ξεκίνημα!Ωραία η κατασκευή των ακροφύσιων.Αναμένω την συνέχεια

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 15, 2017, 01:03:15 πμ »
Να είσαι καλά φίλε, σε ευχαριστώ. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 25, 2017, 11:55:33 πμ »
Πολύ ενδιαφέρον και φιλόδοξο, η ζελατίνα με το vauform είναι κάτι για το οποίο θέλω να δω περισσότερα.

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 27, 2017, 07:10:47 μμ »
Σε ευχαριστω πολυ και παλι φιλε μου. Για τα vacuform δυστηχως δεν υπαρχει χρονος για εκτενεστερη περιγραφη-παρουσιαση.. Αλλα μπορεις ευκολα βαζοντας στην μηχανη αναζητησης ''hand made vacuform parts'' να βρεις πολλα βιντεο που θα σου λυσουν ολες σου τις αποριες. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KOM660

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DUCATI 888
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 08, 2017, 07:53:52 μμ »
Χαίρεται φιλαράκια, μετά απο ομολογουμενος αρκετό καιρό ήρθε η ώρα να πάμε λίγο παρακάτω με το κατασκευαστικο του ducati 888.
Είχαμε λοιπόν μείνει στο ότι οι πρώτες χαλκομανίες που είχα λάβει ήρθαν με λάθος το κίτρινο χρώμα, για το οποίο δεν ευθύνεται η LM DECAL διότι το λογότυπο το είχα κατεβάσει απο το ίντερνετ και δεν ξέραμε εκ των προτέρων πως θα μεταφράσει τα χρώματα ο εκτυπωτής. Έτσι μετά απο μια κατά προσέγγιση διόρθωση στο κίτρινο +
την προσθήκη κάποιων λεπτών μαύρων λωρίδων που θα με βοηθούσαν υποτίθεται να φτιάξω ευκολότερα τα περιγράμματα των number plate, παραγγελθηκαν ξανά.
Είναι οι παρακάτω, αλλά ξανά τζίφος! Πάλι δεν πετύχαμε το κίτρινο..


Πάμε λοιπόν για τρίτη προσπάθεια εκτύπωσης.
Αυτη τη φορά για να έχω μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας αποφάσισα οι χαλκομανιες που περιέχουν κίτρινο να εκτυπωθούν σε τρία σετ με διαφορετικές διαβαθμίσεις του κίτρινου. Επίσης αφού στο μεταξύ είδα ότι μπορεί να γίνει εύκολα στο κομπιούτερ, μετέτρεψα τις μαύρες λωρίδες που λέγαμε πιο πάνω σε κανονικά σχηματοποιημενα περιγράμματα των number plate. Μια ακόμα σημαντική προσθήκη σε αυτή την καρτέλα είναι οι τρεις μαύροι άσσοι. Αρχικά είχα σκοπό να χρησιμοποιησω τους άσσους που δίνει το κιτ της tamiya αλλά μετά από προσεκτικοτερη παρατήρηση των φωτογραφιών είδα ότι διαφέρουν αρκετά από αυτούς της μοτοσυκλέτας του Σκουρτα γιαυτό ζήτησα απο τον LM DECAL να τροποποιήσει λίγο αυτούς της tamiya.
Είναι η παρακάτω καρτέλα..
Αυτο που πέτυχα σχετικά με το κίτρινο είναι να πολλαπλασιάσω το τζίφος επί τρία!! χαχα.


Εντομεταξυ φτιάχτηκαν καλουπακια και αντιγραφικαν το πιρούνι και οι δίσκοι απο το κιτ της hasegawa.



Έγιναν και τα μασκαρισματα στα καλύμματα της μοτοσυκλέτας. Γενικά ήταν πιο μπελαλίδικο από ότι είχα αρχικά εκτιμήσει με δυσκολότερο σημείο τις λεπτές λευκές λωρίδες στο μούτρο που εκτός της δυσκολίας λογο πάχους έπρεπε να έχουν και μια σχετική συμμετρία.


Το αποτέλεσμα είναι αυτό.

Αυτά προς το παρόν. Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνετε.  ::salut::

Tags: