Το συμπλήρωσα το σημείο με τους 2 πιθανούς τύπους, Ε & Η, σύμφωνα με λίγη περισσότερη έρευνα. Καλά έκανες και το ανέφερες, γιατί τώρα είναι πιο ξεκάθαρο. Τώρα για το ποιός είναι ο πιθανότερος, το ιδανικό θα ήταν να το συζητούσαμε και να το βρίσκαμε παρέα, με συνοδεία πατατούλες φούρνου, τουλάχιστον!
----------------------------------------------
Το συμπλήρωσα και διόρθωσα εκ νέου, μελετώντας με ησυχία και προσοχή την έντυπη βιβλιογραφία, όπου παρατηρώντας μερικά επί μέρους σημεία, πιστεύω ότι είναι μάλλον είναι πιο σωστό να θεωρήσουμε το άρμα ως διοικητικό έκδοσης "Η". Συγκεκριμένα:
1. & 2. Όπως παρατήρησε ήδη ο Θανάσης, φαίνεται το οπίσθιο μέρος του πυργίσκου του διοικητή να είναι "μονοκόμματο" με την υπόλοιπη πίσω θωράκιση και όχι να προβάλλει όπως ήταν το χαρακτηριστικό των πύργων μέχρι την έκδοση "Η" (και κάποιων μεταγενέστερων "G"). Επίσης, παρά τη χαμηλή ανάλυση και λεπτομέρεια της φωτογραφίας, δεν φαίνεται να υπάρχουν οι πρόσθετες θωρακίσεις (με τα μπουλόνια) γύρω από τις θυρίδες παρατήρησης του πυργίσκου του διοικητή.
3. Το οπίσθιο φως πορείας φαίνεται σαν να είναι το γνωστό "παραλληλεπίπεδο" Notek και όχι το προηγούμενο, στρογγυλό κόκκινο φως, που τοποθετούνταν στα πρώιμα "E". Αν όντως είναι αυτό το φως, δεν αποτελεί από μόνο του κριτήριο, αφού είναι ένα εξάρτημα που εγκαθιστούσαν αργότερα και σε άρματα που δεν το είχαν εξαρχής, όπως μας δείχνουν σχετικές φωτογραφίες. Αλλά λειτουργεί θετικά, σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες ενδείξεις, για να μας βοηθήσει να αναγνωρίσουμε τον τύπο ευκολότερα.
4. Η απόσταση του πρώτου τροχού επιστροφής της ερπύστριας μοιάζει, χωρίς όμως να είναι 100% βέβαιο λόγω της γωνίας, να είναι πιο μπροστά από ότι θα έπρεπε για ένα άρμα τύπου "Ε", υποδεικνύοντας μία από τις μετατροπές που έγιναν στην ανάρτηση για να σηκώσει το πρόσθετο βάρος των "Η".
Ένα άσχετο στοιχείο, που όμως παρουσιάζει ενδιαφέρον, ειδικά για όσους επιχειρήσουν μια ανάλογη κατασκευή υπό κλίμακα, είναι η ελαφρά μετατόπιση του πύργου προς τα εμπρός. Βασικότερη και λογικότερη αιτία πρέπει να ήταν η ανάγκη ανύψωσης της οροφής του διαμερίσματος του κινητήρα, για πιθανή αλλαγή του ή άλλες εργασίες, καθώς στα άρματα αυτά ο πύργος ήταν σταθερός στη θέση του και δεν γύριζε.
http://www.network54.com/Forum/47207/thread/1308676672/1308784497/question+about+the+Panzer+III+E+as+a+command+vehicle