Φίλε μου είναι σκοτεινό θέμα, ακόμη και τώρα. Αναφέρεται ότι οι ΄Αγγλοι έστειλαν Lancia 3Ro λάφυρα από Λιβύη, φορτηγά Fordson και Austin K3, αλλά όχι F15. Φυσικά η φώτο το αναιρεί.
Δεν είμαστες σίγουροι για τον χρωματισμό των οχημάτων. Επειδή το σύστημα ανεφοδιασμού είχα καταρρεύσει από τον Δεκέμβριο, θεωρώ ότι τα φορτηγά εστάλησαν αμέσως και άβαφτα ( κίτρινα για τα ιταλικά και caunter για τα αγγλικά ) στις μονάδες. Εκεί έγινε ό,τι μπορούσε να γίνει.
Για την 19η τα πράγματα διαφέρουν λίγο. Η μεραρχία οργανώθηκε με σχετική, για την εποχή, άνεση χρόνου. Υπάρχουν φώτο με τα οχήματα της μονάδος βαμμένα με τρίχρωμο κάμο. Πιθανότατα, όπως επισημαίνει και ο LM decals, με τα ως το 1937 γερμανικά χρώματα, που είχαμε από παραγγελίες γερμανικών οπλικών συστημάτων. Δηλ. τα RAL 17, 18, 28. Τα 3 αυτά χρώματα πλησιάζουν τις μετέπειτα αποχρώσεις του γερμανικού κάμο. Οι κυματισμοί στα πλευρά των bren carrier της 19ης δείχνουν βαφή επάνω από πράσινο χρώμα και όχι επάνω από caunter. Δείχνουν επίσης χρήση πιστολέτου βαφής ( ψεκασμός χρώματος ) και όχι χρήση πινέλου. Μάλλον λοιπόν η συντήρηση και η βαφή των οχημάτων έγινε στην ΕΥΠ ( μεταπολεμικά ΑΒΥΠ ) Αθηνών. Η συγκρότηση της μεραρχίας ξεκίνησε επισήμως στις 12 Φεβρουαρίου και στις 10 Μαρτίου αρχίζει να μετακινείται βόρεια. Στην φώτο φαίνεται το F 15 με μονόχρωμη βαφή, μάλλον σκούρο πράσινο. Στο δεξί φτερό υπάρχει το εξάγωνο σήμα της 19ης μηχανοκίνητης μεραρχίας. Υπάρχουν διαστάσεις απόψεων για το χρώμα τα εξαγώνου αυτού σήματος. οι περισσότεροι επιμένουν για λευκό σήμα, αλλά υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν ότι κάθε σύνταγμα ( μηχανοκίνητα συντάγματα 191, 192, 193 ) της 19ης είχε δικό του χρώμα ( πιθανόν κόκκινο ή κίτρινο κλπ ) ΄Αξιο προσοχής είναι ο τρόπος αναγραφής του αριθμού του οχήματος. Δεν είναι ο γνωστός ΕΣ---- , αλλά Ε----Σ.