Το άρθρο έχει αρκετά "λάθη" και παρουσιάζει κάποια πράγματα όπως θέλει.
Αυτό θυμίζει αρκετά την διακίνηση των αρμάτων μάχης Μ-60Α1 και Μ-60Α3 στα πλαίσια της συνθήκης CFE, όπου ναι μεν αυτά παραχωρήθηκαν δωρεάν στον Ελληνικό Στρατό (1990-1991) αλλά στην πραγματικότητα δαπανήθηκαν τεράστια ποσά για την συντήρησή τους ενώ αναγκαστήκαμε να γίνουμε μέλη της NAMSA.
Δηλαδή θα έπρεπε να μείνουμε με τα M47; Κάποτε πρέπει να αλλάζει το υλικό.
Στις μέρες μας οι κάτοχοι των εκτυπωτών ψεκασμού (inkjet) γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κόστος απόκτησης αυτών των εκτυπωτών είναι πολύ μικρό σε σχέση με το κόστος των μελανιών των οποίων το βάρος – κόστος μπορεί εύκολα να συγκριθεί με το κόστος του χρυσού.
Ωραίο παράδειγμα...
Οι εν λόγω κινητήρες δίνουν μεν δυνατότητες υψηλής ταχύτητος (μέγιστη 72,5 χλμ ανά ώρα), αλλά έχουν ΥΨΗΛΗ κατανάλωση καυσίμων.
Επιτάχυνση δίνουν κυρίως, όχι τελική.
Πρέπει να επισημανθεί ότι το καύσιμο των εν λόγω κινητήρων είναι η κηροζίνη, που συνεπάγεται άλλες δεξαμενές, άλλα οχήματα μεταφοράς – ανεφοδιασμού καυσίμων από τα ήδη σε χρήση από τον ΕΣ κλπ.
Οτι δεν μας συμφερει το ξεχνάμε. Πριν αλλάξουν σε JP8 έκαιγαν ντηζελ.
η GENERAL DYNAMICS είχε τότε προτείνει την αντικατάσταση των υπαρχόντων στροβιλοκινητήρων στα Μ1Α1/Α2 με παραδοσιακούς πετρελαιοκινητήρες ντήζελ όπως οι Γερμανικοί MTU-12 που χρησιμοποιούνται στα LEOPARD 2.
Οι προτινόμενοι κινητήρες δεν ήταν οι ίδιοι με αυτούς των Leopard σε υπηρεσία.
Ας μην ξεχνάμε ότι τα υπάρχοντα LEO 2 HEL, LEO2A4 και LEO 1A5 του ΕΣ έχουν μεγάλο βαθμό ομοιοτυπίας ανταλλακτικών, ειδικών εργαλείων, εξοπλισμό συντήρησης κλπ., η οποία ΔΕΝ θα υπάρξει με την εισαγωγή των Μ1Α1 στο οπλοστάσιο του ΕΣ..
Συγνώμη αλλά με τα M1 δεν θα φύγει ένας τύπος από την υπηρεσία - τα M48; Οι διαφορετικοί τύποι θα μεινουν οι ίδιοι (οκ το Molf έχει ΣΕΠ παρόμοιο με τα γερμανικά αλλά κάποτε δεν πρέπει να αντικατασταθούν; ) Κατα "τύχη" ξεχνάει να τα αναφέρει.
Τι γίνεται με το ουράνιο;
Έτσι, μη ξεχάσουμε να κάνουμε παιχνίδι με διάφορες φοβίες (που έχουν βάση, αλλά όχι για το λόγο που αναφέρει). Εαν και εφόσον τα M1 που θα πάρουμε θα έχουν την θωράκιση DU και πάλι η μόλυνση δεν θα προέρχεται από αυτή αλλά από τα πυρομαχικά που έχουν αυτό το υλικό.
Γιατί δεν γράφουν από την αρχή ότι δεν τους αρέσει επειδή είναι αμερικάνικο ή καλύτερα επειδή δεν είναι γερμανικό;
Αλήθεια μεταχειρισμένα Leo2 υπάρχουν σε καλή κατάσταση και προσιτές τιμές; Αν όχι δεν έχουμε και άλλη λύση.
Τώρα αν οι υπεύθυνοι του ΕΣ θεωρούν ότι δεν μας κάνουν τα M1 ή ότι δεν θέλουμε άλλα σύγχρονα άρματα πέραν των 350 Leo2 τότε καλά κάνουν -αυτοί ξέρουν καλύτερα ως επαγγελματίες, αλλά έλεος με αυτά τα άρθρα που γράφουν ότι θέλουν.