Λοιπόν TAXIS
. Όλες οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες στην ατόλη Satawan στα νησιά Mortlocks (
http://en.wikipedia.org/wiki/Satawan) και ο Πίτερ ανήκει στο 902Ku στις αρχές Ιουλίου του 1943.
Σελ. 29 Πρόσεξε την αντένα του ασύρματου που ξεκινά από το δεξιό strut και καταλήγει στην ουρά. Επίσης πρόσεξε τις διαφορές στις γρίλιες ακριβώς πίσω από τα cowling flap και σύγκρινέ τες με αυτές του αεροπλάνου στην κάτω φωτό της σελ. 28. Η μαύρη τρύπα ανάμεσα στις γρίλιες είναι για να μπαίνει η μανιβέλα που ξεκινάει την μηχανή.
Έχει βόμβα αέρος-αέρος 30κιλών.
Σελ. 50 Τα ίδια. Ο πιλότος και παρατηρητής είναι έτοιμοι για να φύγουνε. Ο προσωπικός εδάφους που είναι στο φτερό γυρνάει την μανιβέλα. Αντίθετα με τα αεροπλάνα εδάφους, στα υδροπλάνα παρ όλο που είχε πατήματα και από τις δυο μεριές, οι πιλότοι σκαρφαλώνανε πάντα από τα δεξιά μεριά. Ο λόγος μάλλον γιατί η έλικα γυρνούσε δεξιόστρωφα και σήκωνε νερό από τα αριστερά.
Σελ. 54 Μια από τα ίδια. Στις 6 Ιουλίου 1943 ένα μοναχικό Β-24 εμφανίστηκε πάνω από την ατόλλη με περίεργες διαθέσεις. Τρεις Πέτριδες απογειώθηκαν για να αναχετήσουν με μπροστάρη τον Uchimura Tokio και με μεγάλη φαρδωκολίωση κατάφεραν να το ρήξουν. Μάλλον καμιά σφαίρα πέτυχε τον πιλότο ή κανένα σημαντικό όργανο. Πάντως τέτοια επιτυχία δεν επαναλήφθηκε. Από τότε οι Πέτριδες εξωπλίζονταν με βόμβες αέρος-αέρος 30κ.
Σελ. 66 Το σημαντικό στη φωτό είναι η κόκκινη γραμμή με άσπρο περιθώριο στην άκρη του δεξιού φτερού. Μάλλον για γρήγορη αναγνώριση του αεροσκάφους από μπροστά και κάτω.
Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο και δεν έχω ιδέα μέχρι που πήγαινε στη πάνω επιφάνεια του φτερού. Ίσως ήταν μόνο στην άκρη.
Επίσης πρόσεξε ότι ενώ φαίνετε το σμηνιόσημο να είναι μαύρο, στη πραγματικότητα είναι κόκκινο με άσπρο περιθώριο.
Και λίγη διαφήμηση. Όποιος θέλει το καπληκτικό FAOW 136 είναι διαθέσημο από το on-line μαγαζί μας.
http://www.arawasi.jp/index.htmlΚαι κάντε και καμιά βόλτα από το μπλογκ μας.
http://arawasi-wildeagles.blogspot.jp/