Φίλοι μου, σας χαιρετώ και πάλι…
Η εβδομάδα ξεκίνησε πολύ δημιουργικά με το βάψιμο των κύριων κομματιών του κιτ.
Όλα τα κομμάτια αφού καθαρίστηκαν από τα σημάδια των καλουπιών, ασταρώθηκαν με grey primer και βάφτηκαν κάποια με μαύρο satin και mat (από Lifecolor – άντε να τελειώσουν να μην τα ξαναχρησιμοποιήσω) και ασημί - burnt metal (με τα καταπληκτικά alclad)…
Κάποιες ατέλειες διορθώθηκαν και το σασί ξαναβάφτηκε. Σε αυτό το σημείο κολλήθηκε η εμπρός ανάρτηση, και βάφτηκαν, με πινελάκι οι λεπτομέρειες του σασί.
Εξαιτίας των ελλείψεων του κιτ, αναγκάστηκα να μακελέψω το μοντέλο δότη μου (μια lancia stratοs stradale), με πεντάλ, δισκόφρενα κλπ. Επίσης με microballons περάστηκε (ίδια τεχνική με το κάθισμα) το τιμόνι.
Εδώ θέλω να θερμoευχαριστήσω τον φίλο Est.1976 (σού είμαι υπόχρεος φίλε
), που με προμήθευσε με νέες ζάντες για το κιτ. Αυτές βάφτηκαν με alclad dural aluminium. Παραθέτω και μια σύγκριση με τις original του μοντέλου.
Τη Δευτέρα έφτασε το πακέτο με το σπρέυ (TS-12 orange) οπότε βιάστηκα (δυστυχώς) να ψεκάσω το μοντέλο. Το σπρέυ βουτήχτηκε σε ζεστό νερό και περάστηκε ένα χέρι mist coat και δύο χέρια wet coat. To αποτέλεσμα, από άποψη καλυπτικότητας είναι ικανοποιητικό αλλά η βιασύνη μου να ψεκάσω τα δύο χέρια wet coats οδήγησαν στην εμφάνιση έντονου orange peel (όνομα και πράγμα
).
Βασικά έπρεπε να ρωτήσω πρώτα, μια και ήταν η πρώτη φορά χρήσης των χρωμάτων σε σπρέυ.
Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα… Το μόνο κάλο ήταν
, ότι ψέκασα την οροφή της, γνωστής, sratos για δοκιμή (δύο χέρια). Οπότε έκανα μια σύντομη δοκιμή sanding (4000, 6000 έως 8000) και εφαρμογή compound στη συνέχεια. Η δουλειά σε γενικές γραμμές έγινε, αλλά το χρώμα ξέβαψε στις ακμές. Στο αμάξωμα της ΒΜW θα πρέπει να είμαι πολύ πιο προσεκτικός και να εφαρμόσω την ελάχιστη δυνατή πίεση κατά το sanding.
Σχόλια, συμβουλές και ιδέες, είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…