Αποστολέας Θέμα: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24)!  (Αναγνώστηκε 40123 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 07, 2010, 12:30:23 μμ »
Παράθεση
Μια ανάλογη του εσωτερικού PLZ
Ρε συ Γιωργο,εχω λιωσει στο ψαξιμο και δεν μπορω να βρω τιποτα αξιολογο ή εστω χρησιμο :oops: :oops:
Οι μοναδικες φωτογραφιες του εσωτερικου που βρηκα ειναι εδω:http://www.ak-bmwcroatia.com/forum/showthread.php/3096-1977-BMW-320-turbo,αλλα το αυτοκινητο ειναι προδιαγραφων IMSA '78,και οπως βλεπεις εχει διαφορες (στα σποιλερ τουλαχιστον).
Ακομη μερικες σχετικες και ασχετες εδω:http://www.imca-slotracing.com/2008-XMAS3.htm κι'εδω:http://grandprixinsider.wordpress.com/2008/12/30/oh-those-germans-beaten-by-an-austrian/.
Επισης μπορεις να δεις κι'εδω:http://www.flickr.com/photos/raulmacias/3850552597/ μερικες καλες φωτο απ'την δουλεια του Λιχτενσταιν και μερικες ακομα που μαζεψα απο δω κι'απο κει:
http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/hirezpics/roylichtenstein320i_1977.jpg

http://www.cartype.com/pics/368/full/roy_lichtenstein_bmw_320i_group-5_racing-version_77.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_NHPP_JUWdpk/SUU_7lUv-kI/AAAAAAAAAW8/dVlGY-Q_jMM/s1600-h/24+320i+%6077_005.jpg
Αν μπορεσω να βρω κατι αλλο θα εισαι ο πρωτος που θα το μαθει.
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 07, 2010, 01:34:30 μμ »
Υπάρχουν και 2-3 που το έφτιαξαν στο automotiveforum. Ο ένας το έκανε καλό.

Για δες το κι αυτό

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 07, 2010, 01:44:32 μμ »
Παράθεση
Μια ανάλογη του εσωτερικού PLZ
Ρε συ Γιωργο,εχω λιωσει στο ψαξιμο και δεν μπορω να βρω τιποτα αξιολογο ή εστω χρησιμο :oops: :oops:
Οι μοναδικες φωτογραφιες του εσωτερικου που βρηκα ειναι εδω:http://www.ak-bmwcroatia.com/forum/showthread.php/3096-1977-BMW-320-turbo,αλλα το αυτοκινητο ειναι προδιαγραφων IMSA '78,και οπως βλεπεις εχει διαφορες (στα σποιλερ τουλαχιστον).
Ακομη μερικες σχετικες και ασχετες εδω:http://www.imca-slotracing.com/2008-XMAS3.htm κι'εδω:http://grandprixinsider.wordpress.com/2008/12/30/oh-those-germans-beaten-by-an-austrian/.
Επισης μπορεις να δεις κι'εδω:http://www.flickr.com/photos/raulmacias/3850552597/ μερικες καλες φωτο απ'την δουλεια του Λιχτενσταιν και μερικες ακομα που μαζεψα απο δω κι'απο κει:
http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/hirezpics/roylichtenstein320i_1977.jpg

http://www.cartype.com/pics/368/full/roy_lichtenstein_bmw_320i_group-5_racing-version_77.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_NHPP_JUWdpk/SUU_7lUv-kI/AAAAAAAAAW8/dVlGY-Q_jMM/s1600-h/24+320i+%6077_005.jpg
Αν μπορεσω να βρω κατι αλλο θα εισαι ο πρωτος που θα το μαθει.
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

Ρε συ Δημήτρη, δεν θέλω να σας λιώσω στο ψάξιμο και τα καταδυναστεύω το χρόνο σας... Είπα για βοήθεια, αν έχετε κάποια πρόχειρη φώτο, από την συλλογή σας...
Σε ευχαριστώ, τα λινκ είναι καταπληκτικά (ιδίως το πρώτο ::eusa_clap::)... Κι εγώ έψαχνα αλλά δεν βρήκα τίποτα καλό.
Σου είμαι υποχρεωμένος και σε ευχαριστώ πολύ... ::icon_thumright::
Πολύ καλώδιο στο εσωτερικό ρε φίλε... Θα λιώσω πάλι  :oops: :oops:
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 08, 2010, 05:54:10 μμ »
Παράθεση
δεν θέλω να σας λιώσω στο ψάξιμο και τα καταδυναστεύω το χρόνο σας...
Αφου να σκεφτεις,ο χρονος μου τις τελευταιες μερες ειχε αρχισει να διαμαρτυρεται για την καταδυναστευση του.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Σοβαρεψου... ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Παράθεση
Πολύ καλώδιο στο εσωτερικό ρε φίλε... Θα λιώσω πάλι
Αλλο που δεν ηθελες ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

EDIT:
Απο τον "καταδυναστευομενο" χρονο μου:http://www.racingsportscars.com/type/photo/BMW/320i.html

Αυτο μαλλον τοχεις,αλλα δεν πειραζει:http://www.racingsportscars.com/driver/photo/Gilles-Villeneuve-CDN.html

Με κλικ πανω στις φωτο μεγαλωνουν λιγο.Οχι σπουδαια πραγματα,αλλα ενδιαφεροντα..
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 08, 2010, 07:01:37 μμ »
Παράθεση
Πολύ καλώδιο στο εσωτερικό ρε φίλε... Θα λιώσω πάλι
Αλλο που δεν ηθελες ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

Σε ευχαριστώ φίλε (για το χρόνο σου βεβαίως-βεβαίως :mrgreen: :mrgreen:)...
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 49
  • Τόπος: Πατρα
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 08, 2010, 07:30:16 μμ »
Τι θα δουν τα ματακια μας παλι !!!
Καλη αρχη φιλε! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 09, 2010, 08:11:39 μμ »
Τι θα δουν τα ματακια μας παλι !!!
Καλη αρχη φιλε! ::salut::
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου  ::icon_thumright::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 10, 2010, 08:44:27 μμ »
Για να μην με κατηγορήσετε ότι κωλυσιεργώ και ότι είμαι αναποτελεσματικός, είπα να πιάσω τους κόφτες μου και τα ντουκόχαρτα μου και να ξεκινήσω, επιτέλους το κιτ… 8)
Όπως σας είχα πει έχει στα καλούπια του την ημερομηνία γέννησης μου :mrgreen:, με συνέπεια την ύπαρξη σημαδιών από τα καλούπια (ναι αυτά τα γνωστά αντιαισθητικά στρόγγυλα σημάδια), σχεδόν σε όλα τα κομμάτια του. Η αλήθεια είναι ότι αυτό μου έκοψε λίγο την όρεξη, μιας και είμαι ακόμα επηρεασμένος από το flash του κιτ της 625 F1.
Αλλά όπως ξέρετε είμαι γενναίο παιδί, οπότε είπα να συνεχίσω τη μάχη με τις δυνάμεις του Άξονα… :twisted: Έχοντας κατά νου, ακόμη τις μάχες με τους Ιταλούς της Revival, ξεκίνησα την επίθεση στην Γερμανο-Ιαπωνική συμμαχία, τρίβοντας το αμάξωμα και αφαιρώντας τον ανάγλυφο υαλοκαθαριστήρα…
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Στην συνέχεια αμφιταλαντεύτηκα (για περίπου 3 δευτερόλεπτα), σχετικά με το αν θα άνοιγα ή όχι τις γρίλιες εξαερισμού στο καπό.  Τελικά έπιασα τον κόφτη μου (για την ακρίβεια το design knife της Tamiya) και ξεκίνησα προσεκτικά το άνοιγμα των 36 οπών για τις γρίλιες. Στα μισά βέβαια «κλάταρα» και τα παράτησα για την επόμενη…
Εδώ πρέπει να πω ότι έκανα ένα τραγικό λάθος, καθώς έπρεπε να μασκάρω τις επιφάνειες του καπό, για να αποφύγω τις σφαλτσοχαρακιές στο πλαστικό… Την επόμενη φορά…
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Τέλος το αμάξωμα πλύθηκε και περάστηκε με Tamiya Grey Primer σε Sprαy. Είπα να τα δοκιμάσω μια τα χρησιμοποιείτε πολύ… Αλήθεια μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, με μόνη ένσταση ότι ολόκληρη η μποτίλια, ίσα που έφτασε για το αμάξωμα ενός κιτ στην 1/24.
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.
 
Όπως βλέπετε δεν έκανα και πάρα πολλά, αλλά ελπίζω να επιταχύνω τις διαδικασίες. :oops:
Ελπίζω να σας άρεσε, η μέχρι τώρα πρόοδος.
Σχόλια και ιδέες είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς… ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 49
  • Τόπος: Πατρα
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 10, 2010, 08:48:39 μμ »
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Προχωρα και'μεις μαζι σου!
Καλη συνεχεια! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 11, 2010, 08:32:00 πμ »
Μην σου κάνει εντύπωση η ποσότητα στο σπρέυ του ασταριού. Τόσο βάζει ο Ιάπωνας.
Με την ίδια μπουκάλα κάνεις 2 F1 στο 1/20. Μεγαλύτερη ποσότητα και ακόμα πιο καλή ποιότητα
είναι το αστάρι σε σπρέυ της Gunze.

Από πορτοκαλί πως πας? Η Tamiya έβγαλε σε σπρέυ το πορτοκαλί της Jagermeister για την 934 RSR στο 1/12.
Δεν είμαι σίγουρος ότι ελιναι ίδιο με το Χ6 σε ακρυλικό ή σμάλτο.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 11, 2010, 07:13:35 μμ »
Από πορτοκαλί πως πας? Η Tamiya έβγαλε σε σπρέυ το πορτοκαλί της Jagermeister για την 934 RSR στο 1/12.
Δεν είμαι σίγουρος ότι ελιναι ίδιο με το Χ6 σε ακρυλικό ή σμάλτο.
Τα σπρέυ της Gunze θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή (είμαι των δοκιμών βλέπεις)...
Για το πορτοκαλί δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν θα χρησιμοποιήσω το Jager πορτoκαλί της Zero ή θα συνεχίσω με σπρέυ...
Έχω στο στόκ το TS31 (Bright orange) - το όποιο είχα πάρει για να ξεπετάξω, υποτίθεται, μια Miura αλλά δεν την ξεκίνησα καν, οπότε μου έμεινε...
Η Tamiya όντως λέει ΤS12 (x-6).  
Τι προτείνεις...
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 11, 2010, 08:41:44 μμ »
TS-12 αυστηρώς. Το έβγαλε ειδικώς για Jägermeister.

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 12, 2010, 10:36:02 μμ »
...Και βεβαια,αν δεν εχεις αμεση προσβαση σε σπρεϊ,υπαρχει παντα και η δυνατοτητα αναμειξης 22 μερων Χ-6 (πορτοκαλι) με ενα μερος Χ-7 (κοκκινο) οπως αναφερεται εδω:http://personal5.iddeo.es/anabelju/yuri/racincen.htm

Spoiler (hover to show)
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 12, 2010, 10:51:01 μμ »
...Και βεβαια,αν δεν εχεις αμεση προσβαση σε σπρεϊ,υπαρχει παντα και η δυνατοτητα αναμειξης 22 μερων Χ-6 (πορτοκαλι) με ενα μερος Χ-7 (κοκκινο) οπως αναφερεται εδω:http://personal5.iddeo.es/anabelju/yuri/racincen.htm

Spoiler (hover to show)

Πολύ ενδιαφέρον το site, και πολυ χρήσιμο  ::icon_thumright::
Δεν έχω αποφασίσει αν θα δοκιμάσω το βάψιμο με σπρέυ ή θα πάω στην κλασσίκη, για μένα, λύση των Zero... Θα δούμε...  :wink:
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια... ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 13, 2010, 09:52:30 μμ »
Φίλοι μου καλησπέρα… Καταρχήν  θέλω να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές σας και την εν γένει υποστήριξη σας. Σας παρουσιάζω λοιπόν, ένα μικρό update, στην πρόοδο της κατασκευής…
Όπως έχω ξανα αναφέρει, το σασί του κιτ είναι σχεδιασμένο για να δέχεται μπαταρίες και διακόπτες, μια και το μοντελάκι, στην πρώτη του ζωή, ήταν ηλεκτροκίνητο παιχνίδι…
Η λύση που δίνει η Tamiya, για να καλυφτεί η κύρια τρύπα του πατώματος, είναι ένας γελοίος διακόπτης :mrgreen:, που πετάχτηκε στο κάλαθο των αχρήστων και επιστρατευτήκαν φύλα πλαστικού και οι ανάλογοι στόκοι…
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.Click to see the original size. Click to see the original size.

Παράλληλα ξεκίνησα να στοκάρω (θα ακολουθήσει το ανάλογο τρίψιμο – γιατί Θέε μου? :twisted:) τα διάφορα τμήματα του κιτ, ώστε να εξαφανιστούν τα σημάδια από το καλούπι. Για τα μικρότερα από αυτά χρησιμοποίησα το Mr. Surface (απλώθηκε με ένα συρματάκι).
 Click to see the original size.

Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το κάθισμα. Μετά το τρίψιμο, αποφάσισα να αναπαραστήσω τη σουέτ υφή του, με λίγο διαφορετικό τρόπο από ότι είχα κάνει στη Jaguar. Εκεί είχα απλώσει άσπρη κόλα και είχα πασπαλίσει με τα microballons. Αυτή τη φορά έβαψα (με πινελάκι) μάυρο (No85 coal blacl της Humbrol) το κάθισμα και πριν αυτό στεγνώσει πασπάλισα τα microballons. Μετά από 2 λεπτά αφαίρεσα το περισσευούμενο υλικό (απλά αναποδογυρίζοντας το)…
Click to see the original size. Click to see the original size.

Δεν θα σας το κρύψω, αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε αρκετά ::glossa::, και το θεωρώ πολύ ρεαλιστικότερο, από αυτό στη Jag… Τώρα είμαι σε δίλλημα, αν θα πρέπει να το ψεκάσω με μαύρο ή να το αφήσω έτσι. Τι προτείνετε?

Περιμένοντας (να είναι καλά τα Ελληνικά βραδυδρομεία) τις ζάντες του Est (σε ευχαριστώ πολύ φίλε ::icon_thumright::), είπα να ασχοληθώ με αυτές του κιτ, βάφοντας (ουσιαστικά έκανα weathering) με μαύρο το εσωτερικό τους (εκεί που έπρεπε να είχε τρύπες…) Πιθανότητα δεν θα χρησιμοποιηθούν, αλλά είπα να τις θέσω στην κρίση σας.
Click to see the original size. Click to see the original size.

Ελπίζω να σας άρεσε, η μέχρι τώρα πρόοδος.
Σχόλια και ιδέες, είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 14, 2010, 03:00:01 μμ »
Παράθεση
Δεν θα σας το κρύψω, αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε αρκετά, και το θεωρώ πολύ ρεαλιστικότερο, από αυτό στη Jag…
Δεν θα στο κρυψω,αλλα το αποτελεσμα ειναι πιο ρεαλιστικο.. ::glossa::

Παράθεση
Τώρα είμαι σε δίλλημα, αν θα πρέπει να το ψεκάσω με μαύρο ή να το αφήσω έτσι.
Θα το βαψεις,γιατι ετσι ειναι λες και το  εβγαλαν οι γερμανοι απο καμια σκονισμενη αποθηκη και το εβαλαν βιαστικα στο αυτοκινητο για τον αγωνα χωρις να προλαβουν να το ξεσκονισουν πρωτα.. :mrgreen: :mrgreen:

Παράθεση
Πιθανότητα δεν θα χρησιμοποιηθούν, αλλά είπα να τις θέσω στην κρίση σας.
Κρατησε τες,ποτε δεν ξερεις πως τα φερνει ο διαολος...

Ααα,τωρα που το θυμηθηκα:
Παράθεση
Δεν έχω αποφασίσει αν θα δοκιμάσω το βάψιμο με σπρέυ ή θα πάω στην κλασσίκη, για μένα, λύση των Zero...
Μηπως μια βολτα σε φανοβαφειο θα σου προσφερε προσβαση σε χρωματα πολυ καλης ποιοτητας,original αποχρωσεις,και σημαντικη οικονομια στην τσεπη?Δηλαδη η zero πως φτιαχνει τα χρωματα της?Εχει ειδικους ερευνητες αποχρωσεων και state of the art εργαστηρια κατασκευης?Δεν νομιζω....

Καλη και απροβληματιστη συνεχεια
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος Vaggouras

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 165
  • Τόπος: Athens
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 14, 2010, 07:43:43 μμ »
Αν και καθυστερημένα να ευχηθώ και εγώ
- καλή ευχαρίστηση στο φτιάξιμο για σένα και καλή συνέχεια
- καλή ευχαρίστηση/απόλαυση για τους υπολοίπους που θα πέρνουμε μάτι   8)  8)

Προβλέπεται χορταστικότατο θέ(α)μα.

 ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #42 στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:55:16 μμ »
Παράθεση
Τώρα είμαι σε δίλλημα, αν θα πρέπει να το ψεκάσω με μαύρο ή να το αφήσω έτσι.
Θα το βαψεις,γιατι ετσι ειναι λες και το  εβγαλαν οι γερμανοι απο καμια σκονισμενη αποθηκη και το εβαλαν βιαστικα στο αυτοκινητο για τον αγωνα χωρις να προλαβουν να το ξεσκονισουν πρωτα.. :mrgreen: :mrgreen:
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

OΚ, το έπιασα ... Πάει για βάψιμο... :wink:

Ααα,τωρα που το θυμηθηκα:
Παράθεση
Δεν έχω αποφασίσει αν θα δοκιμάσω το βάψιμο με σπρέυ ή θα πάω στην κλασσίκη, για μένα, λύση των Zero...
Μηπως μια βολτα σε φανοβαφειο θα σου προσφερε προσβαση σε χρωματα πολυ καλης ποιοτητας,original αποχρωσεις,και σημαντικη οικονομια στην τσεπη?Δηλαδη η zero πως φτιαχνει τα χρωματα της?Εχει ειδικους ερευνητες αποχρωσεων και state of the art εργαστηρια κατασκευης?Δεν νομιζω....
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε. ::icon_thumright::
Κάποια στιγμή πρέπει να δοκιμάσω τη λύση του χρώματος από φανοβαφείο.
Απλά πρέπει να βρω όρεξη να κάνω τα σχετικά τεστ σε ένα παλιό μοντέλο.

Αν και καθυστερημένα να ευχηθώ και εγώ
- καλή ευχαρίστηση στο φτιάξιμο για σένα και καλή συνέχεια
- καλή ευχαρίστηση/απόλαυση για τους υπολοίπους που θα πέρνουμε μάτι   8)  8)
Προβλέπεται χορταστικότατο θέ(α)μα.
 ::icon_thumright::

Σε ευχαριστώ πολύ  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος natna

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 362
  • Τόπος: Χαλκιδική - Καβάλα
  • Πάνος - Pashion for model cars!
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #43 στις: Μάρτιος 15, 2010, 08:18:15 μμ »
Γιώργο αν πάρεις χρώμα από χρωματοπωλείο αυτοκινήτων θα δείς ότι είναι πάμφθηνο. Αρκεί να διαθέσεις λίγο χρόνο να βρείς στο χρωματολόγιο τον κωδικό του χρώματος που θες.

 5-10 ευρώ τα 100ml πάει ανάλογα με την απόχρωση, πέρλες κτλ.
Tόσα πολλά ωραία μοντέλα... Τόσο τεμπέλης εγώ...

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 15, 2010, 08:24:12 μμ »
Γιώργο αν πάρεις χρώμα από χρωματοπωλείο αυτοκινήτων θα δείς ότι είναι πάμφθηνο. Αρκεί να διαθέσεις λίγο χρόνο να βρείς στο χρωματολόγιο τον κωδικό του χρώματος που θες.
 5-10 ευρώ τα 100ml πάει ανάλογα με την απόχρωση, πέρλες κτλ.
Ναι Πάνο... Σκέφτομαι να πάρω ένα Rosso Corsa και να το δοκιμάσω...
Προσανατολίζομαι για τις διακοπές του Πάσχα, όποτε θα είμαι Θεσσαλονίκη για περισσότερο χρόνο...
Spoiler (hover to show)

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος natna

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 362
  • Τόπος: Χαλκιδική - Καβάλα
  • Πάνος - Pashion for model cars!
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 16, 2010, 09:20:23 μμ »
Spoiler (hover to show)
Και στην Καβάλα έχει καλά χρωματοπωλεία αυτοκινήτων.
Πχ Βιδάκης παραδίπλα από το multirama.
Έχει χρώματα της Max Meyer (PPG Group).

Πρέπει μου φαίνεται να κάνω ένα θέμα για χρώματα αυτοκινήτων και οn-line χρωματολόγια.
Tόσα πολλά ωραία μοντέλα... Τόσο τεμπέλης εγώ...

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 17, 2010, 12:06:58 πμ »
Πρέπει μου φαίνεται να κάνω ένα θέμα για χρώματα αυτοκινήτων και οn-line χρωματολόγια.
Οπωσδήποτε  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
 ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 21, 2010, 12:20:14 πμ »
Γιωργο,μολις εκλεψα τρια λινκς απ'το AF και τα παραθετω για καθε χρηση:

http://technoracer.com/gallery/index.shtml

http://technoracer.com/gallery/3.shtml

http://www.finecars.cc/en/detail/car/7311/index.html

 ::salut:: ::salut:: ::salut::

Spoiler (hover to show)
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:42:26 μμ »
Γιωργο,μολις εκλεψα τρια λινκς απ'το AF και τα παραθετω για καθε χρηση:

http://technoracer.com/gallery/index.shtml
http://technoracer.com/gallery/3.shtml
http://www.finecars.cc/en/detail/car/7311/index.html
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Πολύ επιτυχημένη κλεψιά...  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Σε ευχαριστώ...
ΥΓ. Παρατηρώ το εσωτερικό και σε κάθε φωτογραφία, που βρίσκουμε, είναι διαφορετικό... :twisted:
Επίσης απο ότι κατάλαβα υπήρχαν εκδόσεις turbo και όχ, με τις σχετικές διαφορές στον κινητήρα.

ΥΓ2. Το κιτ δεν δίνει κανενός είδουςλεπτομέρεια πίσω απο τον κινητήρα, ούτε καν το σχετικό firewall... και είμαι αρκετα απογοητευμένος.
Δεν ξέρω αν θέλω να ασχοληθώ (με έπιασε μια τεμπελιά δηλαδή)... Θα δείξει...
Λεπτομέρειες σύντομα... ::salut::

Spoiler (hover to show)

Πάνο πιάσε το πληκτρολόγιο και γράφε... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: Gilles Villeneuve Tribute (στην 1/24 και 1/20)!
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 21, 2010, 09:08:20 μμ »
Παράθεση
Επίσης απο ότι κατάλαβα υπήρχαν εκδόσεις turbo και όχ, με τις σχετικές διαφορές στον κινητήρα.
Εχεις δικιο Γιωργο,δες εδω:
History

The 320 became BMW’s weapon in the European racing scene after the exit of the highly successful 3.0 CSL in 1977. Both non-turbo and turbocharged versions of the highly successful Formula 2 ‘M12’ engine powered these racecars. The BMW Junior Team who’s up and coming drivers Eddie Cheever, Marc Surer and Manfred Winkelhock drove to eight victories made the non-turbo versions famous in the 1977 German Racing Championship.

The Turbo versions of these cars were raced in both Europe and the US. The European turbo cars had 1.5 liter engines while the US versions had 2.0 liter engines.

Παράθεση
Δεν ξέρω αν θέλω να ασχοληθώ (με έπιασε μια τεμπελιά δηλαδή)...
Κλεισε το καπω και ολα θα γινουν ξαφνικα ομορφα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ηδη γινεται οπως λες κι'εσυ αρκετα μεγαλος χαμος με το εσωτερικο απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο και χωρις αποκλειστικες φωτο του συγκεκριμενου που σ'ενδιαφερει ειναι δυσκολα τα πραματα.
Keep up the great work
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Tags: