Φίλοι μου καλησπέρα… Καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές σας και την εν γένει υποστήριξη σας. Σας παρουσιάζω λοιπόν, ένα μικρό update, στην πρόοδο της κατασκευής…
Όπως έχω ξανα αναφέρει, το σασί του κιτ είναι σχεδιασμένο για να δέχεται μπαταρίες και διακόπτες, μια και το μοντελάκι, στην πρώτη του ζωή, ήταν ηλεκτροκίνητο παιχνίδι…
Η λύση που δίνει η Tamiya, για να καλυφτεί η κύρια τρύπα του πατώματος, είναι ένας γελοίος διακόπτης
, που πετάχτηκε στο κάλαθο των αχρήστων και επιστρατευτήκαν φύλα πλαστικού και οι ανάλογοι στόκοι…
Παράλληλα ξεκίνησα να στοκάρω (θα ακολουθήσει το ανάλογο τρίψιμο – γιατί Θέε μου?
) τα διάφορα τμήματα του κιτ, ώστε να εξαφανιστούν τα σημάδια από το καλούπι. Για τα μικρότερα από αυτά χρησιμοποίησα το Mr. Surface (απλώθηκε με ένα συρματάκι).
Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το κάθισμα. Μετά το τρίψιμο, αποφάσισα να αναπαραστήσω τη σουέτ υφή του, με λίγο διαφορετικό τρόπο από ότι είχα κάνει στη Jaguar. Εκεί είχα απλώσει άσπρη κόλα και είχα πασπαλίσει με τα microballons. Αυτή τη φορά έβαψα (με πινελάκι) μάυρο (No85 coal blacl της Humbrol) το κάθισμα και πριν αυτό στεγνώσει πασπάλισα τα microballons. Μετά από 2 λεπτά αφαίρεσα το περισσευούμενο υλικό (απλά αναποδογυρίζοντας το)…
Δεν θα σας το κρύψω, αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε αρκετά
, και το θεωρώ πολύ ρεαλιστικότερο, από αυτό στη Jag… Τώρα είμαι σε δίλλημα, αν θα πρέπει να το ψεκάσω με μαύρο ή να το αφήσω έτσι. Τι προτείνετε?
Περιμένοντας (να είναι καλά τα Ελληνικά βραδυδρομεία) τις ζάντες του Est (σε ευχαριστώ πολύ φίλε
), είπα να ασχοληθώ με αυτές του κιτ, βάφοντας (ουσιαστικά έκανα weathering) με μαύρο το εσωτερικό τους (εκεί που έπρεπε να είχε τρύπες…) Πιθανότητα δεν θα χρησιμοποιηθούν, αλλά είπα να τις θέσω στην κρίση σας.
Ελπίζω να σας άρεσε, η μέχρι τώρα πρόοδος.
Σχόλια και ιδέες, είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα…
Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…