Αποστολέας Θέμα: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)  (Αναγνώστηκε 19353 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« στις: Ιανουάριος 22, 2010, 11:46:06 μμ »
Ξεκινώντας με το επόμενο project μου, επιστρέφω στην βασική θεματολογία μου (μετά την παρένθεση της Jaguar), που αφορά διαφορές Ferrari ::icon_thumright:: με ένα κιτ λίγο διαφορετικό από τα συνηθισμένα πλαστικά κιτ…
Το θέμα μας λοιπόν, είναι η Ferrari 625 η οποία αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα F1 το 1954 και 1955, από το multimedia κιτ της Revival (εξειδικευμένη ιταλική εταιρεία ::glossa::) στην συνηθισμένη για την F1, κλίμακα 1/20. Επισημαίνω ότι το συγκεκριμένο κιτ είναι η μοναδική επιλογή για την 625 στην κλίμακα.



Η 625 ουσιαστικά ήταν μια εξέλιξη των πρωταθλητριών 500 F2 του 52-53, με την αναβάθμιση του  4κλυλινδρου εν σειρά κινητήρα στα 2,5 λίτρα και μικρές μετατροπές που δεν ήταν όμως ικανές να μετατρέψουν την 625 σε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, απέναντι στις Maserati και Μercedes. Σύντομα αντικαταστάθηκε από την 553-555 super squalo.
Η συμβολή της 625 στην τροπαιοθηκή της Ferrari είναι 2 νίκες το 54 (με Froilan Gonzalez και Mike Hawthorn στο Βρετανικό και Ισπανικό gp) και μία το 55 (ο Maurice Trintignantστο Μονακό).

Το μοντέλο αποτελείτε από συνδυασμό μεταλλικών και πλαστικών τμημάτων. Το αμάξωμα είναι μεταλλικό και είναι βαμμένο από την εταιρεία…
Η ποιότητα του κιτ είναι μέτρια, τα μεταλλικά μέρη έχουν μπόλικα σημάδια από το καλούπι και θέλουν τρελό καθάρισμα. Η εφαρμογή είναι μέτρια έως ανύπαρκτη, ενώ υπάρχουν και κάποια λάθη στο κιτ :shock:. Για του λόγου του αληθές τα περιεχόμενα του κιτ είναι :
 
[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_02.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_03.jpg[/IMGt]

Οι οδηγίες είναι «λίγο» ασαφής και δεν υπάρχει καμιά χρωματική αναφορά… :twisted:

[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_04.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_05.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_06.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_07.jpg[/IMGt]

Σύντομα θα υπάρξει δημοσιεύσει για την πρόοδο της κατασκευής.
Η φύση του κιτ και τα υλικά του, δεν ευνοούν την παρουσίαση της κατασκευής, η οποία αναλώνεται κυρίως σε καθάρισμα, τρίψιμο και δοκιμαστικές εφαρμογές. Ίσως για το λόγο αυτό δεν έχω βρει κάποιο σχετικό WIP σε όσα ξένα forum και να έψαξα.
Η κατασκευή ουσιαστικά θα αποτελέσει μια εξοικείωση με τα multimedia κιτ και τα υλικά για τον γράφοντα. Επίσης μην περιμένετε εκτενείς βελτιώσεις, καθώς σκοπεύω να ολοκληρώσω την κατασκευή σύντομα…
Happy Modeling….
 ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος nakis92

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Age: 46
  • Τόπος: Thessaloniki
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 09:32:04 πμ »
Καλή αρχή φίλε gtziaf!!  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Όντως πολλά φλασαρίσματα στα μεταλλικά. Αναμένουμε τα μαγικά σου..  :)

Αποσυνδεδεμένος renti

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Τόπος: ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 10:45:44 πμ »
Καλη αρχη και καλη υπομονη πανω απ΄ ολα κι απο μενα φιλε μου!Ειμαι σιγουρος οτι τα οποια προβληματα του κιτ δεν θα εχουν παρα ¨χρονικες¨  επιπτωσεις στο τελικο αποτελεσμα!

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 49
  • Τόπος: Πατρα
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 11:48:28 πμ »
Καλη αρχη φιλε μου!
Πανεμορφο θεμα! ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 01:04:05 μμ »
Σου εύχομαι καλό κουράγιο και υπόμονή. Θα την χρειαστείς τη δεύτερη σε τεράστιες ποσότητες.
Από τις φωτό καταλαβαίνω ότι οι Ιταλοί δεν έχουν αλλάξει καθόλου στη ποιότητα των κιτ τους και τα καλούπια έχουν προ πολλού παραδώσει το πνέύμα.
Μια ερώτηση αν μπορείς: κόστος κτήσης και χρονολογία αγοράς;

Σου είχα στείλει προ ημερών pm. Πιστεύω να το είδες.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 01:27:26 μμ »
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και χαίρομαι που σας αρέσε το θέμα... ::icon_thumright::

Μια ερώτηση αν μπορείς: κόστος κτήσης και χρονολογία αγοράς;
Σου είχα στείλει προ ημερών pm. Πιστεύω να το είδες.

Το κόστος του ήταν γύρω στα 70€ και αγοράστηκε πριν απο περίπου μια δεκαετία (νομίζω) από τον Καλφάκη στη Θεσσαλονίκη (είχε φέρει μια παρτίδα revival), μαζι με τις 500 F2 του 52 , 53  και την Αλφέτα 159 (στοίχιζαν τα μισα γιατι το αμαξωμα του ήταν πλαστικό). Την Αλφέτα την έφτιαξα τότε και τη χάρισα σε φίλο αλφίστα...
Τα ανίιστοιχα κιτ (http://www.revivalinternational.com/template.php?pag=35952) στοιχίζουν περίπου 100€.
Spoiler (hover to show)

Σύντομα θα έχετε νέα μου... ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 07:53:24 μμ »
Γιωργο καλη επιτυχια στη νεα σου καριερα.Αλλα γιατι αποφασισες να αφησεις τον μοντελισμο και να γινεις φανοβαφεας? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος natna

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 362
  • Τόπος: Χαλκιδική - Καβάλα
  • Πάνος - Pashion for model cars!
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 07:55:26 μμ »
Καλή τύχη Γιώργο! ::icon_thumright::
Πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή του κιτ.
Η διάδοχος της θρυλικής και πανέμορφης 500 F2...
Α όταν τελειώσεις το project να αλλάξεις το όνομά σου σε master dremmeler  :lol:
Tόσα πολλά ωραία μοντέλα... Τόσο τεμπέλης εγώ...

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 09:34:36 μμ »
Ευχαριστώ και πάλι παιδιά...Πραγματικά μου δίνετε κουράγιο γιατι το project θέλει πολύ τρίψιμο ::icon_thumright::
Γιωργο καλη επιτυχια στη νεα σου καριερα.Αλλα γιατι αποφασισες να αφησεις τον μοντελισμο και να γινεις φανοβαφεας? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Με πήρε τηλέφωνο ο φίλος μου :wink: ο Kustov και μου το ζήτησε, γιατι άρχισε να ανησυχεί... :shock: Και μια και είναι καλο παιδί είπα να μην του χαλάσω το χατίρι... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Καλή τύχη Γιώργο! ::icon_thumright::
Πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή του κιτ.
Η διάδοχος της θρυλικής και πανέμορφης 500 F2...
Α όταν τελειώσεις το project να αλλάξεις το όνομά σου σε master dremmeler  :lol:

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 09:46:37 μμ »
Παράθεση
Με πήρε τηλέφωνο ο φίλος μου Wink ο Kustov και μου το ζήτησε, γιατι άρχισε να ανησυχεί...Και μια και είναι καλο παιδί είπα να μην του χαλάσω το χατίρι...

Ειναι φιλος σου ο Kustov? :shock: :shock: :shock:Κι'ελεγα κι'εγω ποιος του εμαθε τα κολπα...Ετσι εξηγειται... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 55
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:38:23 πμ »
Έχοντας φτιάξει ήδη μια 159 Alfetta του Juan Manuel Fangio, και με μια Ρ3 να περιμένει ακόμα στο στοκ καταλαβαίνω από πρώτο χέρι τι απαιτητικό project ξεκινάς. Εύχομαι καλή συνέχεια  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 10:58:21 πμ »
Έχοντας φτιάξει ήδη μια 159 Alfetta του Juan Manuel Fangio, και με μια Ρ3 να περιμένει ακόμα στο στοκ καταλαβαίνω από πρώτο χέρι τι απαιτητικό project ξεκινάς. Εύχομαι καλή συνέχεια  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Ευχαριστώ πολύ... ::icon_thumright::
Την P3 ::eusa_clap:: την έχω κι εγώ. Ελπίζω να την φτιάξω σύντομα... Φυσικά και θα γίνει του Τάζιο (Μαέστρο) Νουβαλόρι. ::icon_thumright::
 ::salut:: ::salut:: ::eusa_clap::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:33:39 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι καλημέρα,
Το πρόβλημα με τα multimedia κιτ είναι ότι έχουν μπόλικα σημάδια από το καλούπι και θέλουν τρελό καθάρισμα, ιδίως για τα μεταλλικά τους μέρη.
Η εφαρμογή τους, είναι ένα άλλο θέμα και θα μας απασχολήσει αργότερα…
Έτσι η κατασκευή του κιτ, πρέπει να αρχίσει με το καθάρισμα των κομματιών. Ως άσχετος δεν ήξερα καν πια εξαρτήματα του ταχυτροχού να χρησιμοποιήσω ::eusa_whistle::!!! Οπότε έκανα δοκιμές… Τελικά κατέληξα σε αυτά που φαίνονται στις φώτο, τα μεταλλικά για το καθάρισμα των κομματιών και την μεταλλική βούρτσα για το γυάλισμα.
Ξεκίνησα με το πλαίσιο τύπου σκάλας, την εξάτμιση και το τιμονάκι… Επίσης τρύπησα την εξάτμιση, το οποίο είναι μια κουβέντα να το λές και κάνα δίωρο να το πραγματοποιήσεις, καθώς το αθεόφοβο δεν έλεγε να τρυπηθεί… Τελικά με τα πολλά  ::pop::… κάτι κατάφερα…  

[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_08.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_09.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_10.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_11.jpg[/IMGt]

Αφού πήρα τον αέρα τους, λέμε τώρα… και μια και στο δωμάτιο αιωρούταν ρινίσματα παντού… προχώρησα με τα επόμενα μεταλλικά μέρη… Ελπίζω η διαφορά να είναι εμφανής… (Σας παρακαλώ ::eusa_pray:: πείτε, ναι !!!!)

[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_12.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_13.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_15.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_16.jpg[/IMGt]

Το σύνολο της παράνοιας…
[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_14.jpg[/IMGt]

Και νομίζεται ότι όλα αυτά είναι χαμένος χρόνος  ::noidea::, σκεφτείτε την επόμενη φορά που η πεθερά σας, θα σας ρωτήσει αν μπορείτε να γυαλίσετε τα ασημικά της… Την σφάζεις και έχεις και δικαιολογία για το δικαστήριο… :twisted:  Παρένθεση…  ::eusa_dance::

Οι τροχοί είναι ένα άλλο πονεμένο σημείο… Αφού τελικά ήρθαν στην θέση τους το αποτέλεσμα είναι αυτό…

[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_19.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_20.jpg[/IMGt]

Για όσους το ξεχάσατε, το κιτ έχει και πλαστικά κομμάτια, τα οποία θέλουν βελτιωσούλες (τι λλλες τώρα)… Έτσι, για να χαλαρώσω, ασχολήθηκα με τα ταμπούρα, όπου άνοιξα 48 τρύπες σύνολο (ούτε 50 βρε αδελφέ…), για να βελτιωθεί η αληθοφάνεια τους (τρομάρα μου)…

[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_21.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_22.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_23.jpg[/IMGt]

Μια και οι ζάντες ήταν έτοιμες, είπα να ασχοληθώ με τα λάστιχα. Το γνωστό τρίψιμο και βαψιματάκι (μπρος πίσω αν έχετε απορία) οδήγησε σε αυτό. Δεν είναι τελειωμένα, καθώς θέλουν λίγο στεγνό πινέλο και βαλβίδες, αλλά δεν άντεχα και τα μετάθεσα για αργότερα…

[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_24.jpg[/IMGt]

Δεν θέλω τα σχόλια σας, αλλά τη συμπόνια σας…
Να έχετε μια καλή εβδομάδα…
Happy Modeling….
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 01:02:35 μμ »
Δηλαδη επειδη εσυ εχεις σαλταρει τελειως εμεις πρεπει να σε συμπονεσουμε? ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τι ειν'αυτα που λες?Πηγαινε σφαξε καλυτερα την πεθερα σου,και θα ηρεμησεις αμεσως :mrgreen: :mrgreen:
Παντως οι ζαντες (Borani?) ειναι πανεμορφες και τα ταμπουρα τελεια.Επι των υπολοιπων δεν εχω αποψη μιας και φανοποιος δουλεψα μονο για 3 μηνες και ημουνα 17 χρονων,οποτε ξεχασα την τεχνη :lol: :lol: :lol:
Παρε και δυο λινκ μηπως και σε βοηθησουν στο αυτομαστιγωμα προτζεκτ.
http://www.steutel.com/projects/sculptura/

http://www.carpictures1.com/index.php/1955-ferrari-type-625-2_Classic_1200x720.jpg.html

Αντε και καλα μυαλα τελειωματα ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος renti

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Τόπος: ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 10:24:48 μμ »
Πολυ αληθοφανες αποτελεσμα!!! ::eusa_clap::Αν μπουν και τα ταμπουρα πισω απο τις ζαντες προβλεπω να μας πεφτουν τα σαλια...Οσο για τα ''δεινα'' σου απλα...υπομονη και καλη συνεχεια!

Αποσυνδεδεμένος vagelis207

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1561
  • Age: 49
  • Τόπος: Πατρα
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 09:58:39 μμ »
Προβλεπω Αριστουργημα!
Καλη συνεχεια!!!! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1109
  • Age: 45
  • Τόπος: Bari Italia και Χανια
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 10:22:09 μμ »
Πολύ καλή δουλειά!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Το κιτάκι φαίνεται πολύ όμορφο!αλλά θα είναι και μπελαλίδικο!
FLY LOW HIT HARD

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 02:43:46 μμ »
Παιδιά σας ευχαριστώ για τα τα καλα σας λόγια. :oops:
Η προσπάθεια εδω στο φαναρτζιδικό :mrgreen: :mrgreen: συνεχίζεται...  :roll:
Δυστυχώς το κιτ έχει αρκετά λάθη και οι λεπτομερειές του είναι λόγο απλοποιημένες... Σε μερικά σημεία μοιαζει με diecast (π.χ. Burago) και όχι με μοντέλο... Κάποια απο αυτά λάθη, προσπαθω να διορθώσω, ώστε το κιτ να μην μοιαζει με παιχνιδι. Θα το παλέψω... και σύντομα θα υπάρξουν νέα...   :arrow: :arrow:

Μέχρι τότε, θα ήθελα την συμβουλή σας για το χρώμα του πλαισίου.

Τi νομιζεται οτι είναι? British interior green? :mrgreen: :mrgreen: Οι αεροπλανάδες κάτι θα ξέρουν παραπάνω.
Κάθε προταση είναι χρήσιμη. Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτέρων ::icon_thumright::

Μεγαλυτερη εκδοχή της εικόνας εδώ: http://www.flickr.com/photos/94957089@N00/3283195095/sizes/o/
 ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 55
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 02:57:24 μμ »
Πιστεύω ότι για την κλίμακα με ένα χρώμα ivory (σπασμένο λευκό) ή άντε με ένα light grey είσαι ΟΚ. Τουλάχιστον έτσι δείχνει σε όλες τις φωτό μέσα από το flickr η συγκεκριμένη 625, που ας μην ξεχνάμε είναι και ανακατασκευασμένη.  :wink:

Αποσυνδεδεμένος overlord

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 202
  • Age: 52
  • Τόπος: Στην πολη που γραφεται με 2 "σ" και προφερεται με 2 "λ"..
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 06:12:46 μμ »
Εμενα μου φαινεται για αγνο,παρθενο,λαμπερο λευκο και σε καμια περιπτωση interior green,το οποιο εξαλλου εχει και τελειως διαφορετικη φωτεινοτητα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Βεβαια υπαρχει και το θεμα της ανακατασκευης που πολυ σωστα εθεσε ο nino,αλλα δεδομενου το οτι μιλαμε για πλαισιο απο σωληνωτο ατσαλι εκ Ιταλιας ορμωμενο,που σημαινει οτι αν ηταν αβαφτο θα σκουριαζε σε περιπου...10 λεπτα :mrgreen: :mrgreen:,αρα ηταν σιγουρα βαμμενο με καποιο χρωμα.
Αν σε ολα τα παραπανω προσθεσουμε και αυτην την φωτο που μαλλον προερχεται απο γνησιο αυτοκινητο
http://www.remarkablecars.com/main/ferrari/1955-ferrari-type-625-1.jpg
καταληγουμε στο (αβιαστο και αβασανιστο ::glossa::) συμπερασμα οτι το σασι ηταν οντως λευκο.
Η δικη μου προταση λοιπον ειναι λευκο αλλα semi-gloss (για την κλιμακα).
Understeer is when you hit a wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit a wall with the back.
Power is how fast you hit the wall.
Torque is how far you move the wall after the hit.

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 08:32:46 μμ »
Είμαι της γνώμης ότι το 196 της Humbrol (light grey satin) ανοιγμένο λίγο με 130 (white satin) πλησιάζει ...αν δεν ακουμπάει την απόχρωση που βλέπω στη φωτό.

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 10:30:56 μμ »
Σας ευχαριστώ για τη άμεση ανταπόκριση...
Μου ήρθε η ιδέα να κοιτάξω τις οδηγίες της Hiro για την 500 F2, και προτείνει ένα Gull Grey... Άγνωστες οι βουλές...
Πάντως, μόνο έγω έβλεπα λιγο πρασινάκι στο βάθος... Γ@ :evil: :roll:.. την αχρωματοψία μου.. :mrgreen: :mrgreen:
Μάλλον θα χρηιμοποιήσω μια μιξη των όσων προτείνετε...
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 11:02:33 μμ »
Αγαπητοί φίλοι,
συνεχίζουμε την κατασκευή, με την βελτίωση των επιμέρους τμημάτων του εσωτερικού…
Αρχικά ο πίνακας οργάνων, αφού γυαλίστηκε, κολλήθηκαν οι χαλκομανίες (οι οποίες κόλλησαν ανέλπιστα καλά για τόσο παλιό κιτ), σφραγίστηκαν με γυαλιστερό βερνίκι για την αναπαράσταση του τζαμιού τους και προστέθηκαν 4 βιδούλες για περισσότερη ρεαλιστικότατα (δεν πολυφαίνονται)...
[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_18.jpg[/IMGt]

Ακολούθησε η προσθήκη υφάσματος αλκαντάρα (από σχετικό σετ της hiro), στο βινυλένιο κάθισμα… Η Ferrari συνήθως, χρησιμοποιεί καφέ ή κρεμ καθίσματα ακόμα και στις F1 (μέχρι τα 90’s), αλλά στο συγκεκριμένο αγώνα που θα αναπαριστά το μοντέλο μας, χρησιμοποιήθηκε κόκκινο κάθισμα… Αυτό είχαμε αυτό βάλαμε βρε αδελφέ…  :mrgreen: 
[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_25.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_26.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_27.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_28.jpg[/IMGt]
[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_29.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_30.jpg[/IMGt]

Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει τους οδηγούς της «χτένας», οι οποίοι φτιάχτηκαν με εποξικό στόκο (δυο συστατικών της Tamiya), που χαράκτηκε με μια οδοντογλυφίδα. Ο λεβιές φτιάχτηκε από κομμάτι καρφίτσας και η μπάλα στην κορυφή του από εποξικό στόκο επίσης.
[IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_31.jpg[/IMGt] [IMGt]http://i547.photobucket.com/albums/hh451/gtziaf/F625_F1/WIP_Ferrari_625_32.jpg[/IMGt]

Το επόμενο update, αφορά δουλεία στο πλαίσιο και θα δημοσιευτεί σύντομα… :arrow: :arrow: :!:
Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι στιγμής… Περιμένω τα σχόλια σας..
Να έχετε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο… ::salut::
Happy Modeling….
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Est.1976

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1118
  • Age: 71
  • Τόπος: Amiens
  • Λιάτης Σταύρος
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 10:42:18 πμ »
Το χτένι έχει 6 διαδρομές?

Αποσυνδεδεμένος gtziaf

  • Kavala ModelClub
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1425
  • Age: 46
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Τζιαφάς Γιώργος
    • Car Modelling in Greece
Απ: WIP Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 11:59:54 πμ »
Είδα αυτό :



Άλλα τώρα που το λές, η πραγματική είχε 4 ταχυτητές και 1 όπισθεν... Οπότε η 6η εγκοπή πρέπει να κλείσει και να μπει μια ασφάλεια για την όπισθεν...
Ευχαριστώ για το σχόλιο ::icon_thumright::
Ο χρόνος λειτουργεί, υπέρ αυτού που τον εκμεταλλεύεται...
http://gtziaf.blogspot.com/

Tags: