Λοιπον.. Great Success!! σχεδον
Εγινε η συναρμολογηση. Το μεγαλυτερο θεμα ηταν οτι η ταπα για την μια αχρηστη πλεον τρυπα στην δεξαμενη εχανε. Το ζητημα διορθωθηκε προχειρα για να προχωρησει το test drive. Εντοπιστηκαν τρεις πολυ μικρες διαρροες σε ενωσεις, αλλα αυτα διορθωνονται με λιγο σφιξιμο ακομα.
Το καλο ειναι οτι το συστημα εκκινει/επανεκκινει κανονικα. Ειχα την εντυπωση οτι ο πρεσοστατης ειναι αυστηρα προρυθμισμενος στα 8 bar και επανεκκινει στα 5. Εμενα εκανε stop στα 8,5 και restart γυρω στα 4,5 αν θυμαμαι καλα. Αλλα οκ δεν υπαρχει θεμα. Χρησιμοποιησα το λαδι αντλιας κενου. Δεν παρατηρησα καποια οσμη. Ακομα και οταν κολλησα την μυτη μου στην εξαγωγη το μονο που καταλαβα ηταν μια πολυ απαλη εσανς λιπαντικου
. Καμια σχεση με πριν (ελπιζω να μην εχουμε kinder εκπληξη).
Το μοτερ γεμισε την δεξαμενη 3 φορες στο καπακι λογω των τεστ. Το μονο που παρατηρησα ηταν μια ελαφρα αυξημενη θερμοκρασια στο καυκαλο. Ισως να ηταν αποτελεσμα των επαναληψεων. Ισως να χρειαζεται καποιο ανεμιστηρακι. Βλεπουμε.
Μολις ολοκληρωθουν οι διορθωσεις ρυθμισεις θα ποσταρω φωτογραφικο ντοκουμεντο και θα συγκεντρωσω σε ενα ποστ τα υλικα που αγορασα τιμες και απο που προς διευκολυνση φιλων του φορουμ που θελουν ενα step by step οδηγο απο ασχετο για ασχετους
.